Ga naar inhoud

Vliegen na bv. Wat denken jullie?


Aanbevolen berichten

Hey ladies,

 

Afgelopen maandag heb ik m'n borsten laten opereren bij boerhaave door dr. Schuringa. Ik ben superblij met het resultaat. Ik woon deels op de canarische eilanden samen met m'n vriend en ik wil dus super graag terug naar hem zodat ik niet alleen ben, ik mis m'n vriend hartstikke erg en de operatie is me alles meegevallen. Op de dag van de operatie had ik een klein beetje bloedverlies/wondvocht uit mijn rechterborst, dit leek helemaal over te zijn na 1 dag. Mijn vriend en ik hebben gisteren last minute een ticket voor hem gekocht zodat hij me kan helpen terug te reizen want in m'n eentje met bagage zag ik echt helemaal niet zitten. Het was wel een beetje onhandig voor hem aangezien hij nu helemaal naar Nederland moet komen, onze hond naar de oppas moest brengen en zij is echt heel afhankelijk van hem, hij moet nu 2 x deze week ern vlucht maken van bijna 5 uur. Maar hij zei ook, als jij echt graag wil, dan regelen we het. Eerst zei ik, laten we even wachten. maar ik mis hem zo, en ik vind het alleen zijn helemaal niet leuk hier in februari in nederland. Vandaag heb ik voor het eerst mijn witte post operatieve bh aangetrokken en tot m'n verbazing zag ik een piepklein rood puntje verschijnen en daardoor merk ik dus dat m'n rechterborst echt minimaal nog een beetje wondvocht lekt. Het is dus nog niet dicht. Nu ben ik bang dat ze maandag bij m'n controle gaan zeggen dat ik toch nog niet mag vliegen. (Wat de risico's zijn vind ik ook erg verwarrend) de ene kliniek zegt een weekje wachten, maar boerhaave adviseert 2 weekjes. Tegelijkertijd zijn er genoeg Nederlandse dames die naar Turkije vliegen voor hun bv en daar vlieg je na 6 dagen weer terug naar huis. Ik ben een beetje bang dat hij nu toch voor niks deze kant op komt. Wat zijn jullie ervaringen met naar huis vliegen na een borstvergroting? Ik heb minimaal pijn, mijn implantaten zijn voor de spier geplaatst wat voor het herstel vaak ook een stuk minder heftig is. Iemand tips, ervaringen, adviezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.