Ga naar inhoud

Wissel van mentor naar motiva- zachtheid?


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik heb over een paar weken een wissel van mentor moderate plus round 295cc naar motiva round demi 475cc.

nu lees (en hoop ik) op veel plekken dat motiva zachter is dan mentor. Ik vind mijn protheses namelijk vrij hard en hoop dat dit dus het geval gaat zijn. Alleen lees ik ook dat het voornamelijk over de ergonomix gaat. Ik ben dus echt specifiek op zoek naar ervaringen qua zachtheid van de motiva round (niet ergonomix!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

 

Ik zit ook te peinzen over een wissel! Ik heb eerst meghan gehad vanaf mijn 18e, 320cc anatomisch. En heb nu sinds 2018 550cc rond van mentor. Ik vind deze van mentor ook hard en voelen niet als van mijzelf. Mijn eerst protheses waren veel zachter. Lees idd dat Motiva zachter aanvoeld. Mijn borsten zijn wel heel mooi geworden hoor daar niet van. Maar het voeld gwn niet prettig.

 

Ben zeer benieuwd naar andere ervaringen met motiva! 

 

Heb me nog niet echt verdiept in de verschillende modellen die motiva heeft maar ik wil sowieso groter gaan. Rond de 700/ 750cc. Toen ik net geopereerd was met de Mentor 550 cc waren het echg flinke boobies maar ik vind ze ook te klein nu🤣 

 

Ik volg je topic ben benieuwd! Heel veel succes!

 

Liefs noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb beide protheses gevoeld tijdens de consult.

Zonder op voorhand te weten kreeg ik in het ene hand de Motiva Round en in de andere de Motiva Ergonomix (allebei zelfde projectie en cc's). Ik kon een verschil merken, maar om eerlijk te zijn vond ik het verschil niet zo opvallend. Of toch zeker niet hoe ik het me had voorgesteld 🥲

 

Volgens mijn chirurg zou de plaatsing ook nog een beïnvloeding kunnen geven qua gevoel van de protheses. Bij plaatsing achter de spier zal de spier dus als het ware de protheses wat 'induwen'. Hij simuleerde dat bij zichzelf door beide verschillende protheses op zijn borst aan te duwen met zijn handen en vroeg mij om de bovenzijde van de protheses eens te voelen. Het verschil van zachtheid werd er zelfs minder op. Maar er was toch nog een klein verschil te merken ja.

 

Hoe het verschil nu echt zou voelen in de borsten, kan ik dus moeilijk zeggen want heb enkel een beetje ervaring met de Motiva Ergonomix nu. Ben nog herstellende, maar 1 borst is echt al prettig zacht geworden, de andere moet nog volgen maar het is echt een luie tiet 🫠 Zelf dus ook wel benieuwd naar andere hun ervaring met de Motiva Round! Dus ik volg ook even mee!

 

Heel veel succes nog!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Noelle2612 zei:

Hoi hoi, 

 

Ik zit ook te peinzen over een wissel! Ik heb eerst meghan gehad vanaf mijn 18e, 320cc anatomisch. En heb nu sinds 2018 550cc rond van mentor. Ik vind deze van mentor ook hard en voelen niet als van mijzelf. Mijn eerst protheses waren veel zachter. Lees idd dat Motiva zachter aanvoeld. Mijn borsten zijn wel heel mooi geworden hoor daar niet van. Maar het voeld gwn niet prettig.

 

Ben zeer benieuwd naar andere ervaringen met motiva! 

 

Heb me nog niet echt verdiept in de verschillende modellen die motiva heeft maar ik wil sowieso groter gaan. Rond de 700/ 750cc. Toen ik net geopereerd was met de Mentor 550 cc waren het echg flinke boobies maar ik vind ze ook te klein nu🤣 

 

Ik volg je topic ben benieuwd! Heel veel succes!

 

Liefs noelle


gek hoe snel die grootte went hè? Eerste week na de operatie dacht ik ‘fuck, dit is wel te groot voor mij’. Maar vind ze nu eerder te klein. 
maar in mijn geval is een heroperatie een moet. Een van mijn protheses zit te laag omdat er teveel ruimte is in de huid van borsten, ondanks dual plane. Voorheen grotere borsten gehad door borstvoeding en zwangerschap dan nu met protheses schijnbaar. Plus veel zichtbare rimpels met mentor, schijnt met motiva minder te zijn!

maar inderdaad, doordat ze zo hard voelen, voelen ze niet eigen. Dat is jammer. Heb ook nog eens erg weinig eigen borstweefsel dus dat vangt ook niks op! Oplossing is dus om groter te gaan en dus eigenlijk de boel op te blazen. In veel opzichten ook goed, want ook vrij veel ruimte tussen de borsten. Met protheses die van 11,6 (nu mentor) naar straks 13,5 gaan, zal daar ook verbetering in komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Dreonara zei:

Ik heb beide protheses gevoeld tijdens de consult.

Zonder op voorhand te weten kreeg ik in het ene hand de Motiva Round en in de andere de Motiva Ergonomix (allebei zelfde projectie en cc's). Ik kon een verschil merken, maar om eerlijk te zijn vond ik het verschil niet zo opvallend. Of toch zeker niet hoe ik het me had voorgesteld 🥲

 

Volgens mijn chirurg zou de plaatsing ook nog een beïnvloeding kunnen geven qua gevoel van de protheses. Bij plaatsing achter de spier zal de spier dus als het ware de protheses wat 'induwen'. Hij simuleerde dat bij zichzelf door beide verschillende protheses op zijn borst aan te duwen met zijn handen en vroeg mij om de bovenzijde van de protheses eens te voelen. Het verschil van zachtheid werd er zelfs minder op. Maar er was toch nog een klein verschil te merken ja.

 

Hoe het verschil nu echt zou voelen in de borsten, kan ik dus moeilijk zeggen want heb enkel een beetje ervaring met de Motiva Ergonomix nu. Ben nog herstellende, maar 1 borst is echt al prettig zacht geworden, de andere moet nog volgen maar het is echt een luie tiet 🫠 Zelf dus ook wel benieuwd naar andere hun ervaring met de Motiva Round! Dus ik volg ook even mee!

 

Heel veel succes nog!

 

 

 Hahaha luie tiet 🤣 maar dat zal inderdaad vast los lopen!! 
Wel goed te horen dat je weinig verschil merkte. Ik heb verschillende ‘squish’ filmpjes gezien van motiva op RealSelf, maar daar gaat het toch vaker om de ergonomix. Die zien er wel echt mega zacht en ‘net echt’ uit. Dat krijg ik nu met mijn protheses echt niet voor elkaar. Als ik nu op m’n buik lig, liggen er echt twee tennisballen in de weg zeg maar 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.