Ga naar inhoud

Wondvocht 5 DPO?


MiaWallace

Aanbevolen berichten

Hi! 
 

ik heb afgelopen donderdag een borstlift + prothese laten uitvoeren. Herstel gaat tot nu toe goed, pijn is minimaal (eerder ongemakkelijk) zolang ik veel rust neem en het lijkt elke dag steeds beter te gaan. 
 

Nu heb ik alleen sinds afgelopen zaterdag wat bloed uit de horizontale wond onder mijn borst (het zogenoemde Drielandenpunt). Het is niet heel veel, maar toch schrok ik.  Ik heb de dienstdoende pc gebeld zaterdag en hij zei dat het geen kwaad kon zolang de borst niet opgezwollen is, rood is/warm aanvoelt en het bloed er niet uit stroomt. 

 

Nou zag ik vandaag bij het verschonen dat het vocht wat eruit komt meer gelig is en lichtrood. Is dit gewoon wondvocht? Kan dit kwaad? Ik ga morgen bellen naar de kliniek maar vroeg me af of jullie hier ook ervaring mee hebben. Moet ik aandringen om gezien te worden door de arts of is wondvocht bij 3DPO normaal? 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Vervelend dat dit je overkomt. Weet je al meer van je arts? Ik ben zelf 8 januari geopereerd: prothese verwijdering aan 1 kant, verkleining aan de andere kant, daarna beide kanten gelift. Lange, pittige operatie. Herstel ging eigenlijk heel goed, totdat de hechtpleister er aan de kant van de verkleining afging een week na de operatie. Het onderste litteken (anker littekens) werd warm, rood en dik. Bij mij begon het ook met wat wondvocht. Laten moest de nieuwe hechtpleister eraf en toen kwam er heel veel rommel uit. Antibioticakuur gehad, maar 1 gaatje werd 2 gaatjes, werden 3 gaatjes. Nu is het een beste open wond met geel verlies en bloed. Vandaag te horen gekregen: vetnecrose. Kan daar weinig over vinden op dit forum tot nu toe. Hopelijk valt het bij jou mee! Wilde je toch even een hart onder de riem steken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.