Ga naar inhoud

Zoe85 : 4 maart 2011 : Dr.Beekman : Van Linschoten Kliniek


Aanbevolen berichten

Heej heej

Ik heb een week geleden een borstvergroting gehad en vroeg mij af hoe lang het duurt voor ik weer normaal kan slapen! Ik weet het is pas een week geleden en opzich gaat het al iets beter maar ik zou het zo fijn vinden om een keer op mijn zij te liggen. Weet iemand heoveel dagen of weken dat duurt?! En nog een ander vraagje... Worden je borsten nog iets kleiner na verloop van tijd? ik vind ze nu nog erg opgeblazen en groter dan verwacht. (heb nog geen fotos helaas)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Zoe

kun je ook niet een beetje op je zij liggen met een kussen in je rug?

je borsten gaan na verloop van tijd wel veel soepeler aanvoelen.

En bij jou zijn ze misschien nog erg opgezwollen door vocht.

Geef het nog een paar weken de tijd.

Hoeveel cc heb je gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke plaatsing heb je gehad?Als je dual plane hebt gehad of achter de spier duurt t herstel wat langer he..

En je borsten gaan nog wat slinken hoor,pas na 6 maanden heb je een definitief beeld ervan,maar de ergste verandering is in de eerste 6 wkn ..dus nog ff geduld,komt goed.

Al het vocht moet r nog uit ,en indalen enzo.. :rolleyes:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Zoe85,

Ik ben donderdag bij dr. Beekman geweest met dezelfde vraag. Hij zei dat je vanaf week3 op je zij kunt proberen te slapen. Ik ben het ook echt zat! Heb geprobeerd op mn zij te liggen maar het lukt gewoon niet! Het lijkt wel of ik vergeten ben hoe het moet, 'lekker liggen' :(

En je borsten worden nog iets kleiner, maar vooral het indalen zorgt ervoor dat ze natuurlijker lijken en niet zo gespannen/bol.

Nog even geduld meisje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej heej!!

Dankjewel voor jullie reacties. Zal mn fotos zo plaatsen. Heb 290 cc. Ik vind het soms nog net meloenen. Misschien is het erg wennen, maar het voelt ook zo zwaar als ik loop! Dus over 3 weken eindelijk op je zij liggen.. lijkt me heerlijk! nu voel ik die prothesen gewoon in de weg zitten. Maar voor de definitieve cupmaat moeten we dus nog even 6 weekjes wachten? Ik zou een grote b krijgen maar zoals het er nu uitziet lijkt het wel een C!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zoe85

gefeliciteerd met je :1boobs:

Ik ben zelf 14 feb geholpen 300 cc duelplane ,ik kon na 1 week weer op mij zij heerlijk was dat

Het herstel is bij iedereen anders ,ik zelf heb bijna geen last gehad alleen spierpijn

Ik kan nu zelf alles weer zelf ,het zwaar huishoudelijk werk doet mijn moeder ,en vanaf maandag mag ik mij baby van 9 maanden weer tillen ,dat vind ik nog het ergste van alles .

Succes met je herstel

groetjes chantall

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey zoe85,

Gefeliciteerd met je boobs meid.

Tijdens mijn controle (10dgn po) heb ik gevraagd naar het op de zij slapen en zolang het geen pijn doet mag dat gewoon.

Nu kan ik ter afwisseling heerlijk op zijn zij liggen alleen nog niet al te lang, maar het is zeker heerlijk ter afwisseling!

Succes met je herstel en laat je maar lekker vertroetelen.

gr. Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo!

Ja het onderwerp klinkt misschien een beetje raar maar ik zal het even toelichten. Ruim 2 maanden geleden heb ik een borstvergroting gehad en ze zijn naar mijn idee iets groter uitgevallen dan verwacht. Ik heb verschillende vragen. Word het na langere tijd nog iets kleiner? En is er iemand die ook last heeft van zichtbare aders op je borsten en zo ja, wat kan je daar tegen doen? is er een creme, of trekt dit ook nog weg? Zoals het er nu uitziet, zie je dat mijn huid gewoon erg strak staat. Mijn ene tepel is mega gevoelig, kan ik amper aanraken omdat het branderig voelt. Daarnaast stoor ik mij weleens aan het 'balgevoel' in mn borst. Als ik op mn zij lig heb ik het gevoel dat ik op een enorme bal lig, de prothese dus. Ik heb niet eens heel veel cc denk ik zelf, 290, maar toch heb ik het gevoel dat het misschien te groot is voor wat mijn lichaam aankan. Is dat vreemd? Door deze 'complicaties' twijfel ik weleens of ik het wel had moeten laten doen, ondanks het feit dat ik het wel mooi vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik had ook al last van opvallende adertjes, en nu na 6 weken po, nog heel opvallend. Ik denk dat het komt omdat de huid door oprekken nog wat dunner is geworden. Ik heb gehoord dat als de huid weer wat dikker wordt, dit minder opvallend wordt.

Steken jouw borsten zo uit aan de zijkanten dan?

Als ik op me zij lig dan ligt mijn gewicht alleen maar op de zijkant van mn ribben, en voel ik mijn borst niet eens zitten!

Die tepels komen wel goed! Dat kan wel een paar maanden, zelfs een jaar duren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zoe,

Heb even naar je foto's gekeken, vind je boobs wel heel mooi hoor, staan mooi dicht bij elkaar en mooi in verhouding met je lichaam, zeker niet te groot naar mijn gevoel. Kleiner zullen ze niet meer worden denk ik, en wat die aders betreft, ik heb dat ook en nu na ruim 1 jaar en 4 maanden is dat nog steeds zo, dus dat zal ook wel zo blijven, denk niet dat je daar verder iets kunt aan doen. Vind je het zo storend dan, valt wel mee toch?

Dat balgevoel waar je over spreekt herken ik wel en ik heb maar 200cc gekregen, heb ook lange tijd niet meer op m'n zij kunnen liggen zoals ik voor m'n bv deed, had ook het gevoel dat het niet lekker lag, dat die prothese in de weg zat. Dus sliep wel op m'n zij maar toch iets rechter zodat ik er minder oplag als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dit gevoel gaat over hoor, nu lig ik weer lekker zoals vroeger en voel ik dat niet meer. Denk dat het gewoon allemaal nog wat zachter/soepeler moet worden bij je. Dat kost tijd, dus weer maar eens geduld hebben, het is niet anders :44:

Heb ook een tijdje gevoelige tepels gehad, op het pijnlijke af, maar ook dat is weer overgegaan.

Hoop dat ik je toch een beetje gerust heb kunnen stellen, wees maar trots op je boobs, ze zijn prachtig en tuurlijk heb je er goed aan gedaan, gewoon geduld hebben meis, helemaal hersteld ben je pas na 1 jaar, tot die tijd zul je nog wel af en toe iets voelen. Komt goed! :35:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ook ik heb naar je fototjes gekeken en vind ze heel mooi bij je lichaam passen! :blush:

Over de adertjes, ik denk dat dit echt persoonlijk is, ik heb er geen last van gehad na mn bv en heb het ook niet. Maar de meiden die het wel hebben na hun bv blijven dit ook houden, zie ik toch vaker. Denk dat je huid heel dun is! En er veel adertjes doorlopen maar is helemaal niet storend of vind je van wel?

Over het ''bal'' gevoel dat komt me echt bekend voor!! Zeker tot een half jaar had ik het idee dat ik op balletjes lag en voelde soms niet van mij, dan dacht ik o jee heb ik er wel goed aangedaan? Maar nu na meer dan 10 maanden PO zijn ze echt van mij en heel zacht! Het gevoel is helemaal weggetrokken ik denk dat je er lichamelijk maar ook geestelijk nog aan moet wennen ;)

Het heeft net wat eefje zegt zeker een jaar nodig dus nog even geduld meisje! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt voor jullie reacties! Heel erg lief! Ik denk ook dat ik er grotendeels nog aan moet wennen. Omdat ik zo gewend was aan kleine borsten vind ik dit soms niet meer staan. Terwijl ik er eerst zo onzeker over was. Fijn ook dat dat balgevoel herkenbaar is. Inderdaad op mn zij kan ik nooit helemaal liggen. Kan wel, maar toch ligt dat niet heel fijn. Slapen jullie al wel op je buik of is dat na een jaar ook niet te doen ;) Hebben jullie deze twijfels ook nog gehad na je bv of waren jullie er meteen blij mee? De ene dag ben ik heel zeker er van, ik heb ze eindelijk denk ik dan, de andere dag denk ik... ja ik heb ze, maar ze zijn keii hard, ze voelen onnatuurlijk, ze doen pijn, praktisch zitten ze in de weg... heb ik dat er voor over. En die aders, die had ik voorheen niet zo erg aanwezig. Ik ga er dan maar vanuit dat dit blijft, en misschien in de zomer met een kleurtej valt het iets minder op. Bedankt voor jullie reacties erg lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, denk ook dat je gewoon nog erg moet wennen, maar dat gevoel van keihard, onnatuurlijk, pijnlijk is allemaal van voorbijgaande aard. Eens ze zachter worden zullen ze meteen ook meer natuurlijk en als van je zelf gaan worden, dan word je er vast wel superblij mee, geef het gewoon tijd meis!

Ben zelf geen buikslaper, dus daar kan ik niet meteen op antwoorden, maar denk dat dat na verloop van tijd ook wel weer zal lukken en fijn aanvoelen, kan misschien ook wel lang duren. Wat ik bijvoorbeeld zelf wel heb ervaren, is toch een beetje vergelijkbaar, is als m'n man bovenop lag, dat het lange tijd niet fijn aanvoelde en een beetje zoeken was naar een comfortabeler houding, maar nu is dat ook allemaal weer beter.

Wens je veeeeeel geduld toe, komt vast allemaal wel weer goed! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb na 3maanden po nog heel zichtbare aders,zelfs aan mijn tepels zijn ze heel zichtbaar.

Ik dacht ook al misschien als ze een kleurtje krijgen dat het minder zal opvallen,want als ik nu onder de zonnebank ga dek ik

ze toch nog af,omdat ik gelezen had dat je best het eerste jaar er geen zon en zonnebank aan laat,dus doe ik dat maar braaf.

Heb jij dat al geprobeerd Eefje?Ze laten meebruinen?

Ook ik zit met de vraag vanaf wanneer kan je weer op je buik liggen ik ben gelukkig geen buikslaper,maar op vakantie wil ik toch ook

wel mijn achterkant laten bruinen....Hoe los je dat dan in hemelsnaam op???

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Zou best kunnen hoor met een kleurtje dat ze minder opvallen, alleen ik bruin dus totaal niet :145: word alleen maar rood en dan weer wit :6: hihi, maar je kunt je boobs wel laten meekleuren hoor, zolang als je je littekens maar goed beschermd (want die zouden kunnen donker verkleuren en dat willen we natuurlijk niet hé).

En op je buik liggen om te zonnen zou je kunnen oplossen door een handdoekje op te rollen en onder je boobs te leggen, denk dat het dan wel lukt, of op het strand 2 kuiltjes graven hahaha :4:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Eefje voor de tip van het handdoekje daar had ik totaal niet aangedacht en is inderdaad een goed idee :35:

Heb al eens geprobeerd om zo op mijn buik te liggen maar dat lukt me niet,ik weet niet het voelt gewoon niet goed het

lijkt precies of je ligt ergens op,het kan natuurlijk ook nog wel wat schrik zijn dat ik heb.

Ik wil zeker niet dat de littekens donker kleuren(ze zien er nu zo mooi uit)daarom doe ik een bikinitopje aan onder de zonnebank,

ben eigenlijk ook wat bang dat mijn borsten zouden rood worden mijn huid is nu precies ook dunner,denk dat je daarom de aders

ook zo ziet.

Eefje in ieder geval bedankt voor de goede tip :101:

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.