Ga naar inhoud

Gevoelloze arm


Vlammetje89

Aanbevolen berichten

Op 16 dec eindelijk mn operatie gehad. Een bv met lift en prothese en een maagwandcorectie met lypo.

 

Voor nu heel blij met het resultaat alleen is er een vervelende complicatie gekomen al gelijk na de operatie.

Ik werd wakker en voelde mn hele arm niet meer, kon mn duim niet bewegen maar de andere 4 wel. Na een paar uur ging mn duim tintelen en kon ik deze weer bewegen alleen de rest van mn arm niet. Nu kan ik inmiddels mn onderarm weer bewegen maar nog steeds mn bovenarm niet optillen. Ik ben al bij de neuroloog geweest maar die kon niets zeggen alleen een verreking ofz. Kan pas 12 feb terug maar maak me best zorgen.

 

Is er iemand die dit ook herkend en mij gerust kan stellen dat dit goed komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent bij de neuroloog geweest, maar het lijkt me beter dat je de plastisch chirurg belt, misschien komt dit vaker voor en kan hij je gerust stellen dan in onzekerheid te moeten wachten tot 12 februari en willen ze je eerder zien. Je hebt toch recht op een goede nazorg en nu loop je hiermee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heeft me doorgestuurd naar de neuroloog omdat dit voor hem ook nieuw was. Zijn collega zegt dat het tijd nodig en vanzelf weggaat(overstrekte spier ofz)

 

Ben gewoon erg benieuwd naar ervaringen van andere, hoop niet dat ik de eerste ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.