Ga naar inhoud

Jullie meningen gevraagd over borstlift nodig of niet


Katotje01

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

31 januari staat mijn borstvergroting gepland bij de wellness kliniek in Genk, 30 januari heb ik het eerste consult. Ik wil graag mijn oude 75 c borsten (van voor 3 keer borstvoeding) terug. Ik ben 1.67 en 58 kilo en mijn borsten zijn erg slap en leeg.

Willen jullie eens meekijken naar mijn foto`s, denken jullie dat een lift noodzakelijk is?

Ik ben erg bang voor littekens dus wil heel erg graag zonder lift.

Ik hoor heel graag jullie meningen.

 

Groetjes van Kato.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je een lift doen, het lijkt mij dat als je een borstvergroting doet dat het juist heel mooi wordt en heel natuurlijk, juist omdat ze nu een beetje hangen. Bij mij was mijn huid voor de borst vergroting al  heel erg strak en heb er altijd van gebaald dat ze zo recht naar voren steken en totaal geen hang inkwam. Ze zijn bij mij bol aan de bovenkant gebleven, na 20 jaar, wat ik heel onnatuurlijk vind. Ik zou goed kijken naar voor en na foto’s van andere vrouwen met gelijkbare borsten als die van jou. Ik ben heel benieuwd hoe het verder met je gaat en wat het resultaat gaat worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat zou ik zeggen maar ik weet van mezelf dat het heel snel went dat ze groter zijn . 
ik kwam van een kleine 80 B en heb nu anatomische 545 cc extra high profiel nu een F cup en moet zeggen dat ik ze zelf wel natuurlijk vind vallen en de grote vind ik wel bij mij postuur passen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Katotje01 hi Kato, 

Ik ben geen chirurg natuurlijk maar ik ging oktober ook op consult voor een kleine vergroting en kwam thuis met het advies voor een lift met kleine protheses. 
Hij vertelde me toen dat als ik alleen protheses nam en de tepel al erg laag hangt en je het volume bovenop wil creëren ik zo’n waterval effect krijg en het door de jaren met de zwaartekracht alleen maar zou verergeren .

 

Dus ik heb ook ingestemd met een lift en protheses van 185 cc. Voor een natuurlijk effect . Ik mag donderdag en vind het erg spannend worden nu . 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.