Ga naar inhoud

15 dagen po


Aanbevolen berichten

Hoi boezem-vrienden

15 dagen geleden deed ik een borstvergroting, achter de spier. 300 cc van een a cupje. Ik ben 1,56 m & 55 kg (ondertussen wel wat aangekomen tot 56,5 kg 😁

 

De eerste 4 dagen waren een ware hel, jullie kennen het waarschijnlijk wel 🫢.

Vanaf dan werd de pijn "draagelijk" en meer vervelend. De druk die er bovenop zat, zakte naar de zijkanten/onderkant. En ik kreeg vreemde prikkels en steekjes. Gelukkig las ik hier dat dit niet abnormaal is 🫨. Ook kreeg ik huiduitslag, vooral rond de oksels en waar de band van mijn po-bh mijn huid raakte. Dit is inmiddelijls ook opgelost.

 

Na 6 dagen was ik zo goed als pijnstiller vrij. Enkel slapen was de eerste 10 dagen niet te doen (buikslaper🙈) mijn rug was erger dan de pijn aan mijn borsten. Gelukkig ben ik het rug slapen min of meer gewoon en moet ik niet op nachtelijke wandeling meer gaan. 

 

Vandaag is alles vrij goed, smorgens & savonds nog last van zware boobs. Het enige waar ik enorm last van heb is zeeeeeer gevoelige borsten/huid & tepels. Als ik ga douchen en dus mijn bh uit heb, ondervind ik hier geen last van. Het is vooral een schurend/irriterend gevoel. En durf ik nog wel een paracetamolleke nemen tegen de avond. 

 

Ook vind ik mijn littekens als vrij mooi.

Ik post ff mee enkele foto's van hoe men boobs + littekens er nu uitzien. Alles heeft tijd nodig weet ik, maar geduld is niet mijn sterkste kant 🤓.

Dikke kus

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hier vrij rustig, maar toch maar ff een update doen. Voor de dames die nieuw moesten zijn op dit forum.

 

Vandaag ben ik 4 weken of 1 maand po!

En eindelijk, eindelijk heb ik minder last van men boobs. 🙏 tot enkele dagen geleden had ik toch echt wel nog dat branderige gevoel. Dit is nu elke dag minder. De ene dag heb ik links meer "lastjes" dan weer de volgende dag rechts. Nu zijn het vooral de bekende steekjes die af en toe op komen steken. 

 

Ben ook mogen overschakelen op een medium support bh! Helpt ook wel..snachts heb ik de po bh nog steeds wel aan. Ook slaap ik beter, af en toe eens op de zij draaien zonder te veel last. 

Savonds en smorgens nog wel last van zware boobs. En spierpijntjes aan de zijkant en oksels. Maar ja joh elke dag een beetje beter zeker 🤔. 16/1 heb ik men controle dan ben ik 6 weken po. Wel heel benieuwd. In men album ook ff nieuwe fotos gepost. Ik blijf er bij dat ze nog een gekke en rare vorm hebben. Maarjaaaa geduld zeker 🙏😁🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

6 weken update!

 

Vandaag ben ik 6 weken po! 

Ondanks ik hier vaak lees, dat dames al snel klachtenvrij zijn ben ik er eentje die na 6 weken nog "lastjes" heeft. 

Vooral rond mijn tepels en areolas. Voor de rest heb ik niet veel last meer. Soms wel eens een vervelende last. Vooral na het werk (ik ben schilder 🙈

 

Dinsdag ben ik op controle geweest bij de pc. En ook zij was tevreden. Ze beginnen zachter te worden. En mag ook alles van sport beginnen hervatten. Alle vragen die ik had,zijn beantwoord. Ik weet nu dat mijn linkse borst een beetje groter is omdat dit van nature zo was, een borstplooi blijft een borstplooi. Daarom zit deze boob een beetje hoger 🤭.

 

Al bij al begin ik tevreden te worden van mijn boobies. Hopelijk ben ik ook snel van de kleine vervelende dingetjes verlost & kan ik helemaal genieten van mijn lieverds.

Fotos zijn ook toegevoegd! + de voorsituatie (als je die ziet, heb ik niet te klagen 🙈)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Bijna 3 maanden update 💪

Op een klein weekje na, is het al 3 maanden geleden dat ik eindelijk mijn boobs heb kunnen ontvangen. 

 

Ik heb wel echt een lang herstel gehad!

Nu is de meeste pijn verdwenen. Al ervaar ik toch nog ongemakken. 

Zeurende/over gevoelige tepels (vooral het tepelhof) en soms aan de aanhechting van de spier naar de ribben. 🥴

Maar opzich is het goed te doen. Ook al 2 weken terug begonnen met sporten (kracht & cardio) is wel even wennen en ik heb het gevoeld ook 😅. Maar ik was bijna 4 kilo aangekomen door niks te doen 🫢 dus deze moeten er af voor de zomer.

 

Ik begin echt heel blij te worden met men nieuwe vriendinnen. Ze lijken wel groter te worden. Het verschil links & rechts zal ook altijd blijven. Aangezien ik dit er voor ook al had. Enkel was het verschil te klein om 2 verschillende volumes te gebruiken van inpmantaten.

 

Op naar de volledige pijnvrije dagen, en ben benieuwd of ze de komende tijd nog gaan veranderen. 😍

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 20-2-2024 om 20:48, kiezie zei:

Bijna 3 maanden update 💪

Op een klein weekje na, is het al 3 maanden geleden dat ik eindelijk mijn boobs heb kunnen ontvangen. 

 

Ik heb wel echt een lang herstel gehad!

Nu is de meeste pijn verdwenen. Al ervaar ik toch nog ongemakken. 

Zeurende/over gevoelige tepels (vooral het tepelhof) en soms aan de aanhechting van de spier naar de ribben. 🥴

Maar opzich is het goed te doen. Ook al 2 weken terug begonnen met sporten (kracht & cardio) is wel even wennen en ik heb het gevoeld ook 😅. Maar ik was bijna 4 kilo aangekomen door niks te doen 🫢 dus deze moeten er af voor de zomer.

 

Ik begin echt heel blij te worden met men nieuwe vriendinnen. Ze lijken wel groter te worden. Het verschil links & rechts zal ook altijd blijven. Aangezien ik dit er voor ook al had. Enkel was het verschil te klein om 2 verschillende volumes te gebruiken van inpmantaten.

 

Op naar de volledige pijnvrije dagen, en ben benieuwd of ze de komende tijd nog gaan veranderen. 😍

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Prachtig!! Ik ben dinsdag aan de beurt.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-3-2024 om 19:38, Loutje3410 zei:

Ziet er echt heel mooi uit! Hoe zit het nu met de ongemakken Kiezie, zijn dit nu wel weg?

Hoi,

 

Weg zijn ze niet, ik heb nog steeds ongemakken hoor. Soms heb ik enkele dagen niets, en dan denk ik oooh het is over. En dan komt er weer wat terug, een gevoelige tepel, pijnlijk (meer gevoelig) een de aangechting onder de oksel/ribben. 

Ik die wel krachttraining, en denk dat het ook daar een beetje door komt. Het is nu niet dat ik pijn,pijn heb. Maar ja, echt nog wel zeurdagen. Ik hoop dat deze ook ooit over gaan. Want is best frustrated, zeker als je hier leest dat iedereen zo snel geen last meer heeft 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.