Ga naar inhoud

1 week po


kiezie

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Vrijdag 8/12, na 2 kids & 10 jaar twijfelen heb ik me toch laten opereren. 

Ben voor een vergroting gegaan met 300 cc achter de spier. Zelf ben ik 1,56 groot, en weeg 55 kilo. Ik wilde ze zo natuurlijk mogelijk. 

Vandaag ben ik 1 week po. En wat een week is me dat geweest. De dag van de operatie viel goed mee, ik dacht nog amaaaai als dit het maar is 😁. Niks was minder waar. De eerste 3 dagen waren een hell!! Een betonblok op mijn borstkast. Ik moest soms zelf naar adem snakken. Aangezien ik een buikslaper ben, had ik al bang op voorhand. Een goede positie vinden is echt niet simpel.

Vanaf dag 4, "verschoven" de ongemakken zich. Het drukkende gevoel verplaatste zich naar de zijkanten maar is best draagelijk. 

Dan krijg je die prikkels/steekjes en denk je gvd is dit normaal. Ik ben een stresskieke van nature dus vooral door de onwetendheid kon ik niet ontspannen. Na 3 dagen mocht mijn druk verband eraf, en gelijk een sport bh voor de komende 6 weken. Inclusief de borstband (wat een marteling is dat 😁) nu na een weekje, is alles vrij goed. Enkel een super gevoelige huid. Als ik mijn bh uit doe voor een foto (1x per dag) en mijn tepels worden stijf prikt dit enorm. Net zoals de prikjes die te pas en te onpas verschijne van uit het niets 🙈

 

Slapen is echt wel een hel, zoveel rugpijn en bekkenpijn, daarom zit ik waarschijnlijk om 03.40 u deze topic neer te schrijven haha 😋

Maandag nog een spannende dag, dan mogen de pleisters verwijderd worden incl het losse draadje dat er zou hangen 🥴. En dan eindelijk in de douche. En dan nog 2 dagen die vervelende borstband die mijn ribben Killen 😒

Van mijn boobs weet ik nog niet wat ik moet vinden, de ene staat voor op de andere..wat blijkbaar heel normaal kan zijn. Het vooraanzicht maakt me al vast blij het zij aanzicht nog niet direct. Maar alles heeft tijd nodig. 

Ik zal dan nu maar terug naar de marteling gaan om weer in bed te kruipen 😋

Dikke kusss 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Dreonara zei:

Mijn ene borst loopt ook voor op de andere. En ik ben ondertussen 4 weken PO. Bah, geduld hebben is vreselijk 😂 

Ik voeg je toe aan men album, dan kan je het gelijk zien!

 

Hopelijk ga je snel wat comfortabele houdingen vinden :)!

Haha, ik denk bij 80 % van de boobs die ik hier al heb zien passeren. 🙈 geduldddd, het woord van het jaar voor elke vrouw die een boobjob laat doen 😁!

Het slapen is ietsiepietsie beter,ben ik blij om!

 

Gisteren avond mochten men pleisters eraf+ nog 1 draadje. En dan douchen eindelijk na 10 dagen 🫢. Men ventje was men haar aant wassen, en ik moest toch wel uit de douche. Ik werd gewoon onwel. Nog nooit gehad 😒 ik denk dat het me allemaal teveel werd na 10 dagen. Ik was enorm bang voor het zien van de wondjes,maar ze zagen er goed uit. (Denk ik toch 🤨) de aftekenlijnen staan er nog op hihi. Voor de rest nemen we dag per dag. Pijnlijk is het eigelijk niet meer echt. Enkel smorgens. Het stuwing/drukkende gevoel is echt hels maar is na 10 minuutjes rondlopen meestal wel over.

 

dankje dat ik ik je album mag kijken. 

Ik post vandaag ook een foto van de 10 dagen po + wondheling. 

 

Dikke kusss 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi, Mag ik met je meekijken? Ik ben heel erg benieuwd, 31-01 heb ik mijn operatie en kijk er enorm naar uit. Ik ben ongeveer even groot en zwaar als jij dus kijk heel graag met je mee. Wat had jij voor de operatie voor cupmaat?

Groetjes van Kato.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld is inderdaad een dingetje in geval van borstvergroting. Bij mij zijn de pleisters en hechtdraad verwijderd nu 15 dg terug de ingreep gehad . 
het ziet er echt mooi uit geen korstjes de en zwelling ook zo goed als weg , nu litteken crème gekregen om 3 keer per dag in te masseren ook dat is niet pijnlijk dus inderdaad ff geduld dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Katotje01 zei:

Hoi, Mag ik met je meekijken? Ik ben heel erg benieuwd, 31-01 heb ik mijn operatie en kijk er enorm naar uit. Ik ben ongeveer even groot en zwaar als jij dus kijk heel graag met je mee. Wat had jij voor de operatie voor cupmaat?

Groetjes van Kato.

Hoi, je kan volgens mij gewoon in men album kijken hoor. Of niet? 🤔 

Ik had een a75 maar echt een kleintje. Bovenaan waren ze leeg na 2 zwangerschappen. Moest je er niet in kunnen kijken wil ik je zo ook prive sturen 😋

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, toon zei:

Geduld is inderdaad een dingetje in geval van borstvergroting. Bij mij zijn de pleisters en hechtdraad verwijderd nu 15 dg terug de ingreep gehad . 
het ziet er echt mooi uit geen korstjes de en zwelling ook zo goed als weg , nu litteken crème gekregen om 3 keer per dag in te masseren ook dat is niet pijnlijk dus inderdaad ff geduld dames

Ben inmiddels bijna 4 weken po, en heb toch nog heel gevoelige boobs en vooral rond en op de tepel hoor. En jaaa geduld, maar soms denk ik toch, hopelijk morgen een dag zonder pijntjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.