Ga naar inhoud

toon : 18 december 2023 : Dr. Booi : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo meiden

ik moet een implantaten wissel gaan doen op 18 dec in zuiderland ziekenhuis door dr booi 

ik heb natrelle 520 high profil laten doen in 2018 die moeten eruit vw capselvorming hoogste stadium. Deels vergoed. Nu vond de arts het beste om nu B- LITE prothese te nemen omdat ze minder capselvorming zou geven en dat ze lichter zijn . Ik heb nu 80 E/F en wil dat ook graag behouden. Ik zou nu 545 cc anatomische protheses krijgen en hoop dat het inderdaad een beetje hetzelfde zou blijven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobiezou je met mij mee willen kijken naar het verschil in grote of cup maat 

de arts had bij mij tsf 520 natrelle geplaatst en ben op 80 e/f uit gekomen. Nu komt 485 B/ LITE extra high profil anatomische prothese erin en de arts zegt ondanks dat de cc minder is zou het zeer zeker dezelfde maat blijven  of iets meer worden . Andere dames mogen ook reageren altijd fijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2023 om 17:07, toon zei:

@best_boobiezou je met mij mee willen kijken naar het verschil in grote of cup maat 

de arts had bij mij tsf 520 natrelle geplaatst en ben op 80 e/f uit gekomen. Nu komt 485 B/ LITE extra high profil anatomische prothese erin en de arts zegt ondanks dat de cc minder is zou het zeer zeker dezelfde maat blijven  of iets meer worden . Andere dames mogen ook reageren altijd fijn 

Hoi hoi

 

Ik heb even de maten van beide prothesen erbij gepakt:

 

Natrelle tsf 520 cc heeft een breedte van 13,5 cm met 5,5 cm projectie 

B-LITE 485 cc heeft een breedte van 13,3 cm met 6,3 cm projectie. 

 

Qua cupmaat denk ik dat je 1 cup groter uit gaat komen. Waarschijnlijk dus een 80F, misschien G, vaak ook afhankelijk van merk bh. 

 

Hopelijk is dit ook wat je wenst! 

Booi is van de 'natuurlijk' ogende borsten, en maakt ook echt mooie exemplaren! 

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

 

Ik heb even de maten van beide prothesen erbij gepakt:

 

Natrelle tsf 520 cc heeft een breedte van 13,5 cm met 5,5 cm projectie 

B-LITE 485 cc heeft een breedte van 13,3 cm met 6,3 cm projectie. 

 

Qua cupmaat denk ik dat je 1 cup groter uit gaat komen. Waarschijnlijk dus een 80F, misschien G, vaak ook afhankelijk van merk bh. 

 

Hopelijk is dit ook wat je wenst! 

Booi is van de 'natuurlijk' ogende borsten, en maakt ook echt mooie exemplaren! 

 

Xx BB

Hij heeft toch voor de 545 B- LITE extra hoog profiel gekozen dan zal het wel goed komen met de maat , hoop ik dan want had hem gezegd dat ik kleiner wilde

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, toon zei:

Hij heeft toch voor de 545 B- LITE extra hoog profiel gekozen dan zal het wel goed komen met de maat , hoop ik dan want had hem gezegd dat ik kleiner wilde

Hij heeft nu voor B LITE 30637 - 545 extra high profil geplaatst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Hij heeft nu voor B LITE 30637 - 545 extra high profil geplaatst.
Zoals ik zie bij deze catalogus foto is hij 14.1 breed en 6.7 projectie. Hij zal na mijn mening toch 1 maatje groter worden toch hij is ook anatomische. Bij de vorige nieuwe implantaten had je het echt goed voorzien en was exact de maat wat jij zei . Ik zou het ook fijn vinden als ze 1 maatje groter zijn . 
alles gaat goed krijg nu wel alle kleuren van de regenboog maar ook dat heeft dr Booi gezegd omdat er veel capselvorming zat 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2023 om 20:01, toon zei:

Snap dit groen pijltje niet ??

haha, is ook wel een beetje verwarrend misschien.
Het is een soort van 'like'

Ik gebruik het zelf om aan te geven dat ik iets gelezen heb en dat ik het ermee eens ben, of dat ik het goedkeur of iets in die trant.
xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames

vandaag 3 wk po moet zeggen dat het goed verloopt beter dan gedacht wat ook een valkuil is want je doet teveel en eigenlijk kan ik alles weer doen zonder er last van te krijgen. Ze hebben ook al mooiere vormen en het ziet er nu al beter uit dan mijn vorige borstvergroting.

je went snel aan de grote zoals ik in een truitje kan zien zouden ze wat groter mogen maar in bh echt niet en zijn  ze groot genoeg 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.