Ga naar inhoud

Pijn aan mijn wondjes


Aanbevolen berichten

Hoi mede boob-girlies. 

Via een vriendin hier terecht gekomen.

Sinds vrijdag 5 dagen po dus, een vergroting met implantaten gehad. De eerste 2 dagen echt zwaar gehad, de derde ging het beter. Gisteren mocht mijn verband er af, en een sportbh gaan halen voor de komende 6 weken dag en nacht. Inclusief nog een borstband voor de komende 10 dagen. 

Nu heb ik de sportbh van hunkemoller aanbevolen gekregen, de the pro level 3.

Sinds gisteren dus, nu heb ik vandaag enorm veel pijn aan mijn pleisters waar de hechtingen zitten. Stekende, prikkende pijn. Is dit normaal? Is de bh niet goed? Of te klein van omtrek? Of is dit gewoon normaal? Nu is de grootste ongemak van drukkende borsten weg, heb ik dit in de plaats. 

Alvast bedankt!

 

Stress Stresskipje kizzy 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, 

alvast proficiat met je nieuwe boobs! Ze zien er alvast mooi uit bij je figuur!

 

De pijn aan de wondjes zo kort na de operatie lijkt me wel normaal. Heb zelf ook rond 1-2weken PO een lichte stekende, prikkende pijn gevoeld aan 1 kant ter hoogte van de wond. Dat is ook de borst die bij mij sneller is gaan droppen, dus geen idee of dat er toevallig iets mee te maken heeft.. (ik ben zelf nu 3w PO)

 

Als de pijn natuurlijk niet te houden is, of je bent echt ongerust dan kan je normaal ook je kliniek of chirurg contacteren voor de zekerheid 😊

 

Alvast nog een vlot herstel gewenst. En niet meer (te veel) ongemakken!

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii.,

Dankje voor je reactie. Ik heb gekozen voor 300 cc hoge implantaten achter de spier. Zelf maar 1,56 m groot & 56 kg dus wilde nog vrij "natuurlijke" 😁 boobs. 

Ik heb n mailtje gestuurd gehad naar de kliniek, en heb compressjes gestoken tussen de rand van de sportbh 🙈. Overdag weinig last, tege de avond meer. 

Nu omdat je meedeelde dat je zelf nog maar net een set nieuwe boobs hebt gekregen, hebk mss nog wel een vraagje. 

De druk die de eerste dagen bovenop zat, is eerder naar de zijkant gezakt. (Of hoe zeg ik dat) ik vermoed dat het de implantaten die aant zakken zijn. 

Maar ook heb ik een prikkend/pikkend gevoel soms onderhuids. Heb je dit ook ervaren?

 

Lieve groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-12-2023 om 21:07, Dreonara zei:

Hey, 

alvast proficiat met je nieuwe boobs! Ze zien er alvast mooi uit bij je figuur!

 

De pijn aan de wondjes zo kort na de operatie lijkt me wel normaal. Heb zelf ook rond 1-2weken PO een lichte stekende, prikkende pijn gevoeld aan 1 kant ter hoogte van de wond. Dat is ook de borst die bij mij sneller is gaan droppen, dus geen idee of dat er toevallig iets mee te maken heeft.. (ik ben zelf nu 3w PO)

 

Als de pijn natuurlijk niet te houden is, of je bent echt ongerust dan kan je normaal ook je kliniek of chirurg contacteren voor de zekerheid 😊

 

Alvast nog een vlot herstel gewenst. En niet meer (te veel) ongemakken!

 

Hoiii.,

 

Dankje voor je reactie. Ik heb gekozen voor 300 cc hoge implantaten achter de spier. Zelf maar 1,56 m groot & 56 kg dus wilde nog vrij "natuurlijke" 😁 boobs. 

 

Ik heb n mailtje gestuurd gehad naar de kliniek, en heb compressjes gestoken tussen de rand van de sportbh 🙈. Overdag weinig last, tege de avond meer. 

 

Nu omdat je meedeelde dat je zelf nog maar net een set nieuwe boobs hebt gekregen, hebk mss nog wel een vraagje. 

 

De druk die de eerste dagen bovenop zat, is eerder naar de zijkant gezakt. (Of hoe zeg ik dat) ik vermoed dat het de implantaten die aant zakken zijn. 

 

Maar ook heb ik een prikkend/pikkend gevoel soms onderhuids. Heb je dit ook ervaren?

 

 

 

Lieve groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Bij 1 borst voelde ik goed dat ie aan het zakken was, en dat gaf inderdaad een gevoel alsof de druk zich verplaatste. Ik voelde dat vooral naar de onderkant toe in plaats van de zijkant..

 

En die prikkelende, tintelende sensatie heb ik nog steeds. Alleen veel minder vaak dan de voorbije weken. Het straalde zelfs uit naar men bovenarmen toen. Niks pijnlijk, maar dat zijn zo van die gekke zenuwtintelingen 😂 nu de ergste druk er af is, heb ik dat dus minder!


Heb alleen nog 1 kleine gevoelloze zone aan mijn linkerborst. Daar krijg ik nog het vaakst tintelingen tegen de avond. Dus dat lijkt me eerder een goed teken dat mijn lijf daar terug gevoel in wil krijgen 🫠

 

Goed herstel nog, groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.