Ga naar inhoud

Oriënteren implantwissel en schaamlipcorrectie


Siamese84

Aanbevolen berichten

Hi iedereen👋

 

8 jaar geleden heb ik mijn borsten laten vergroten bij dr. Nio 350 cc voor de spier. Heel erg blij met het resultaat. Tussendoor nog een kindje gekregen en 3 maanden borstvoeding gegeven. Ook wel een paar kilo afgevallen waardoor ik helaas wel last heb van rimpelvorming. Dit komt misschien ook wel omdat ik 80% gevulde protheses heb. 
 

Ergens volgend jaar wil ik een wissel ondergaan. En daarbij ook een schaamlipcorrectie 🙈ik wil dit  het liefst doen bij dezelfde PC en dus maar 1 keer onder het mes moeten. 
 

ik twijfel daarnaast heel erg wat ik wil doen met mijn borsten. Onder de spier (minder mooi vind ik maar geen rimpelvorming) of boven de spier en misschien een kleine lift? Ik wil sowieso mijn borsten iets kleiner hebben. En vind anatomisch vaak ook heel mooi. 
 

hebben jullie misschien tips ideeën ? En misschien ook wel ervaring met een schaamlipcorrectie? 
 

ik zal foto’s van mijn borsten hoe ze nu zijn toevoegen aan mijn album. Mocht je toegang willen. Laat het gerust weten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Heb je toevallig al een consult gehad met je pc? Want hij zou uiteraard ook wel zijn inschattingen kunnen meegeven.


Als je graag protheses voor de spier wilt houden, maar iets kleiner wilt gaan, zijn dan goedgevulde protheses misschien al niet genoeg? Ik had ergens gelezen dat met saline gevulde protheses ze deze wat kunnen “overvullen” zodat er geen of minder rimpel ontstaat. Alleen voelen die wel wat harder aan dan.

Al voelen anatomische protheses ook wel best hard aan vind ik persoonlijk. Maar misschien is het gevoel voor jou minder van belang dan het resulterende uitzicht 😊
Wat voor protheses heb je nu soms (want je sprak al over die 80% gevulde..)?
 

Vrees je dat je sowieso een lift gaat nodig hebben als je ze voor de spier wilt dan? Geen idee of de soort plaatsing de borst stand zal beïnvloeden trouwens?!

 

En ook geen idee of de pc eveneens de schaamlipcorrectie samen kan uitvoeren met de wissel. Qua herstel lijkt me het wel pittig dan. Zowel boven- als onderkant van je lijf waar je dan rekening mee moet houden 😬 Maar ik begrijp wel dat je er met 1 operatie vanaf wilt zijn!!

 

Mag ik eens meekijken in je album? Ik ben zelf ca. 2 weken PO met 355cc Motiva ergonomix, dual plane geplaatst. Dus ben gewoon nieuwsgierig wat dezelfde “hoeveelheid” bij jou ongeveer geeft 😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 13-12-2023 om 19:20, toon zei:

Hallo meiden

ik moet een implantaten wissel gaan doen op 18 dec in zuiderland ziekenhuis door dr booi 

ik heb natrelle 520 high profil laten doen in 2018 die moeten eruit vw capselvorming hoogste stadium. Deels vergoed. Nu vond de arts het beste om nu B- LITE prothese te nemen omdat ze minder capselvorming zou geven en dat ze lichter zijn . Ik heb nu 80 E/F en wil dat ook graag behouden. Ik zou nu 545 cc anatomische protheses krijgen en hoop dat het inderdaad een beetje hetzelfde zou blijven 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.