Ga naar inhoud

Borstvergroting en nieuw op dit forum


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Ik ben Puk en nieuw op dit forum.

Vorige week vrijdag borstvergroting én tepelcorrectie laten uitvoeren bij Velthuis kliniek Rotterdam. 

Operatie is goed gegaan, wel drains mee naar huis ivm veel wondvocht die er gelukkig! maandag weer uit zijn gegaan. 

Verder rustig aan, vind ik lastig maar alles voor een goed herstel. Mijn borsten voelen vrij hard aan, het ene moment meer dan het andere. Verder zijn mijn tegels nog 'ingepakt' dus wat het geworden is weet ik hopelijk morgen bij de 1e controle.

Ik ben lid geworden omdat ik het fijn vind om ervaringen van anderen te lezen e.d.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Alvast een heel goed herstel gewenst en proficiat met je nieuwe boobs ook hè 😊 hopelijk (nog) niet te veel last gehad?!

 

Ik heb 20 november een borstvergroting gehad. En de borsten zijn nog best hard, al merk ik inderdaad wel een verschil van dag tot dag. Of eerder van ochtend tot in de avond 😅 het zal wel normaal zijn zeker?!

 

En oh wat spannend, morgen kan je je borsten helemaal eens zien! Veel plezier 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2023 om 15:45, Puk1986 zei:

Hoi allemaal, 

Ik ben Puk en nieuw op dit forum.

Vorige week vrijdag borstvergroting én tepelcorrectie laten uitvoeren bij Velthuis kliniek Rotterdam. 

Operatie is goed gegaan, wel drains mee naar huis ivm veel wondvocht die er gelukkig! maandag weer uit zijn gegaan. 

Verder rustig aan, vind ik lastig maar alles voor een goed herstel. Mijn borsten voelen vrij hard aan, het ene moment meer dan het andere. Verder zijn mijn tegels nog 'ingepakt' dus wat het geworden is weet ik hopelijk morgen bij de 1e controle.

Ik ben lid geworden omdat ik het fijn vind om ervaringen van anderen te lezen e.d.

 

 

 

Fijn om te horen allemaal, en idd je herstel zal tijd nodig hebben en bij de ene gaat dat wat vlotter. Je borsten zullen nog wel een tijd lang hard aanblijven voelen, en de ene borst kan ook wat sneller herstellen als de ander dus houd daar wel rekening mee 🙂 

 

succes met je herstel verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Puk1986,

 

Jij bent 4 dagen voor mij in de Velthuiskliniek geopereerd. Dus we lopen bijna gelijk op. Ik heb een bv gehad, ankermethode, dus ik denk dat onze littekens aan de buitenkant bijna overeen komen. Ik moet erg wennen aan mijn nieuwe lijf , jij ook? Maar ondanks de (tijdelijke) ongemakken ben ik er blij mee.  Hoe gaat het nu met je? Wat vind je van het resultaat?  Afgelopen vrijdag zijn bij mij de pleisters en een paar hechtingen verwijderd en zag ik mijn tepels ook voor het eerst. Zien er goed uit. Ik vind het wel een beetje spannend , zo zonder de pleisters. Het gaf me toch het veilige gevoel dat het de huid  bij elkaar hield. Maar alle wonden houden zich gesloten. (Tot nu toe 😁 in ieder geval.) Verbazingwekkend dat het lichaam zich al zo snel en goed kan herstellen.

Groetjes, Gina

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.