Ga naar inhoud

Motiva vs mentor


Aanbevolen berichten

Ik heb enkele vragen over motiva/mentor gezien ik deze keus moet maken voor mijn wissel.

 

- rimpelt motiva echt minder dan mentor?

 

heb nu mentor moderate plus profile round 295cc en buiten een verzakking ook veel last van zichtbare rimpels en plooien.

kreeg de tip dat motiva minder zou rimpelen, maar zou hier graag meer info over willen. Heb ze nu al dual plane, maar blijk een dunne huid te hebben en weinig eigen weefsel. Zou ook groter moeten gaan naar 475cc motiva of 490mentor.

 

- heeft iemand een idee wat de kosten zijn van alleen de protheses van motiva plusminus? 

operatie wordt namelijk vergoed, kosten van de protheses zal ik zelf moeten betalen. Die van mentor zouden me 1500€ kosten. 

Eigen pc werkt normaal niet met motiva, maar is nu wel in gesprek met de vertegenwoordiger om ze geleverd te kunnen krijgen op mijn verzoek. Dit gaat alleen niet erg vlot en over de prijs is nog geen duidelijkheid. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.