Ga naar inhoud

de beruchte kliniek bh en martelband


esie21

Aanbevolen berichten

hai dames

ik dacht, open effe een topic over de beruchte bh en MARTEL :159: band. want hoe lang hebben jullie deze BH en BAND moeten dragen.mij werd verteld dat ik deze band en bh echt gewoon niet af mag doen tenzij je zeg maar door midde wordt gezaagd door deze martel produchten :140::160: . en is het waar dat je deze bh en band moet dragen omdat je anders een borst op je schouder zal krijgen of in je oksel? :70: want het vreemde hier aan is dat de ene kliniek zegt dat je het na 4 weken uit mag doen de ander geeft geen band mee?.ZELFS een enkel geeft HELEMAAL geen band of bh mee. en hoe gaat het dan met deze boobs van deze dames die het dus doen met een normale SPORT BH. :17: ik ben namelijk helemaal gemarteld :122: door deze BH en BAND. heb vlinke snijwontjes op mijn rug en onder me borst. ik ben eerlijk bang dat ik straks lelijke littekens overhoud aan deze BH en BAND. hebben jullie dit ook, of gehad. en is dit mooi weg getrokken. zijn er ook dames die deze band nooit gekend hebben of deze BH.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die band dus niet gehad.

Nou moet ik wel zeggen dat dit een fout van de kliniek was...ik had nl. de eerste 14 dagen wél een band moeten krijgen.

Maar ze zitten gewoon wáár ze moeten zitten hoor!!

in de kliniek werkt de ene arts mét die band en de andere zonder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou als je er zulke striemen van krijgt lijkt het mij niet goed!

misschien even met de kliniek overleggen? als je er straks littekens aan over houd ben je verder van huis, en zij ook!

ik hoop dat ie af mag.

veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bohhh jaaa ik heb die martelband bijna 3 weken om moeten doen.. Hele opluchting dat ie af is..

En die BH moet ik 6 weken om houden pfff nog ongeveer 3 weken...

En moet ook 6 weken op de rug slapen, mag 6 weken geeen auto rijden, raar allemaal, bij andere lees ik dat ze dat al veel eerder mogen... Maar ja.. Ik hou me er maar aan, kweet het ook niet...

Xxx ange

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap ook niet waarom het zo erg verschilt per kliniek.

Ik heb na de operatie een BH gekocht die speciaal is voor na bv.

Maar deze is heel zacht en zit gewoon fijn. De randjes jeuken soms, maar dat lijkt me heel normaal met de zwellingen etc.

En mijn borsten zitten op de goede plek hoor! Ik ben blij dat ik niet zo'n martelband om moet, pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die band dus niet gehad.

Nou moet ik wel zeggen dat dit een fout van de kliniek was...ik had nl. de eerste 14 dagen wél een band moeten krijgen.

Maar ze zitten gewoon wáár ze moeten zitten hoor!!

in de kliniek werkt de ene arts mét die band en de andere zonder!

hai meis

oke wat apart zeg dat ze dat vergeten bij jou. maar gelukkig zitten ze bij jou goed hihi en aan de ene kant wees blijjjj

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou als je er zulke striemen van krijgt lijkt het mij niet goed!

misschien even met de kliniek overleggen? als je er straks littekens aan over houd ben je verder van huis, en zij ook!

ik hoop dat ie af mag.

veel succes

ja dat dacht ik ook maja als ik bel dan zeggen ze dat die niet af mag tenzij ik dus door midde gezaagd wordt hihi gekke werk gewoon over 6 dagen mogen me hechtingen er uit dus dan kan ik het even laten zien

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bohhh jaaa ik heb die martelband bijna 3 weken om moeten doen.. Hele opluchting dat ie af is..

En die BH moet ik 6 weken om houden pfff nog ongeveer 3 weken...

En moet ook 6 weken op de rug slapen, mag 6 weken geeen auto rijden, raar allemaal, bij andere lees ik dat ze dat al veel eerder mogen... Maar ja.. Ik hou me er maar aan, kweet het ook niet...

Xxx ange

gelukkig dat ie bij jou al af mocht zumba hihi ik moet hem 6 weken om grrr maja ik hoop dat die schrammen niet erger worden.hoe gaat het nu zo zonder band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap ook niet waarom het zo erg verschilt per kliniek.

Ik heb na de operatie een BH gekocht die speciaal is voor na bv.

Maar deze is heel zacht en zit gewoon fijn. De randjes jeuken soms, maar dat lijkt me heel normaal met de zwellingen etc.

En mijn borsten zitten op de goede plek hoor! Ik ben blij dat ik niet zo'n martelband om moet, pffff

blij om te horen dat het bij jou beter zit geniet er maar van meid hihi

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een compressievest, en moet zeggen ik heb 3 dagen geleden mijn BV gehad en dat ding is nu al killing....

Het drukt op mijn longen en borst en geeft me gewoon moeite met door ademen.

Mocht vanochtend voor het eerst douchen en het was dan ook een hele verademing dat hij een kwartiertje uit is geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik heb ook enkel een sportbh moeten dragen, was wel blij dat ik niet in zo een harnas moest zoals hier velen zeggen .

heb er geen last van gehad en de borsten zitten op hun plaats hoor :)

2 weken dag en nacht moeten dragen en daarna enkel nog 2 weken overdag dus nu kan ik al gerust bh dragen :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esie,

Ik heb begrepen dat die band is voor het goed inkapselen van de prothesen. Ik snap ook niet waarom de één wel een band krijg en de andere weer niet. Het is jammer dat wij die standaard krijgen, maar ik draag hem over mijn shirt en ach het went pff al ben ik blij als die af zou mogen. Het zou ook helpen bij het indalen werd mij verteld. Het geeft mij enigzins ook wel een beetje een veilig gevoel voor als ik weer eens teveel doe, zoals vandaag (stofzuigen).

Wat duidelijkheid zou wel fijn zijn indd, maar als je met vragen belt naar de kliniek heb ik het idee dat we hun tijd verdoen en dat we eigenlijk niet moeten zeuren en gewoon de procedure moeten volgen en het allemaal maar gewoon moeten afwachten, het hoort erbij!!!

Ik merk wel dat je door die band meer stuwing krijgt, tenminste ik voel ze af en toe hard worden en ik heb nog wel een paar keer per dag een zeurend pijnlijk gevoel in mijn borsten, maar dat ik meer aan de buitenzijde in mijn borst net of je de prothese voelt zeg maar. Vanacht weer geprobeert om op mijn zij te slapen en dat ging op mijn rechterzij redelijk goed (niet wetend of het mag hoor)??

Ik merk wel dat er veel onduidelijkheid is in het algemeen over het wat wel en het wat niet mogen en over de pijntjes die je voelt, is het normaal, wat hoort erbij en hoelang duurt zoiets????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.