Ga naar inhoud

Borstlift met Protheses door dr Nolst Trenite van Blooming


Aanbevolen berichten

Afgelopen 13september was het zover.

Mijn protheses van 16.50cc die geplaatst waren door Frank Plovier 3 jaar geleden zouden eruit gehaald worden! Ik had een cupmaat van 85J dit was far to big!

Tijdens die operatie ging alles mis, was Corona tijd en Frank deed liever mijn dochter van toen 29 dan de mijne.

tijdens die operatie hebben ze me laten vallen waardoor ik een grote wond in mijn gezicht had en verschoven nek wervels.

Zelfs een passende bh hadden ze niet dus naar huis gestuurd zonder bh, schande.

Nu gaan ze er weer uit omdat dit mijn lichaam geen goed deed.

Deze operatie ging op het eerste gezicht prima, lief personeel en nergens last van totaal geen pijn.

Diezelfde avond kreeg ik een heroperatie doordat de rechterborst het niet goed deed.

Volgende morgen heerlijk naar huis/terrasje nergens last van, geweldig. Na anderhalve week begon de ellende, griep erbij en dit werkte alles tegen.

genezing gaat zeer zeer slecht.

De linkerborst blijft gezwollen en tepel voor de helft met zwarte etterende korst. Tien dagen ab 4x pd en 5x pd compressen met warm water en daarna ook met ab crème smeren. Totaal geen verbetering en nu ook nog rechts een open wond op het driebanden punt. Ik maak me inmiddels echt zorgen. Ik moet woensdag weer komen dan willoze de zwarte huid weg gaan knippen, klinkt niet echt lekker. Ben ook doorlopend moe en zwak en gammel.

heeft er iemand ervaring met dit soort ellende?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.