Ga naar inhoud

Jessicatsd : 3 oktober 2023 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

 

sinds vorige week geregistreerd op dit forum omdat ik graag wil oriënteren op een borstvergroting. Ik weet nog niet helemaal welke informatie ik hier kan halen en welke informatie ik kan brengen. Maar mezelf voorstellen lijkt me in ieder geval zinvol.

 

ik heet Jessica, ben nu 53 jaar en woon in het bovenste puntje van de Veluwe. Ik ben getrouwd en heb twee kinderen die hopelijk binnenkort allebei zelfstandig zijn. (16 en 18 jaar).

na de zwangerschap van de jongste en na twee keer borstvoeding te hebben gegeven, vond ik mijn borsten niet meer mooi. Ze hingen en vooral mijn tepels waren groot en hingen naar beneden. Alhoewel mijn man ze nog steeds mooi vond, werd ik er erg onzeker van. In 2008 heb ik een borstlift gehad waarbij de tepels ook zijn verplaatst en de tepelhoven zijn verkleind. De operatie is uitgevoerd bij de Velthuiskliniek in Hilversum en ik was daarna apetrots.

 

Nu ben ik een flink aantal jaren verder. Heb last gehad van jojo-en in gewicht en de zwaartekracht. Ben niet helemaal tevreden meer en zou de theezakjes 😂 graag willen opvullen. Voordat ik de afspraak voor een intake ga maken wil ik nog een flink aantal kilo’s kwijt. Vandaar dat ik de operatie pas in het najaar wil gaan plannen. Nu ben ik me aan het oriënteren op kliniek, arts, vorm van prothese en plek van prothese. Mijn voorkeur gaat nu uit naar rond, hoog en een groot volume. Gewoon lekker zonder bh kunnen rondlopen zonder het idee te hebben dat de borsten op taillehoogte hangen. Misschien klinkt het gek of een beetje extreem, maar ik krijg de indruk dat dit forum geen oordeel velt. 
 

Ik merk dat er de laatste tijd minder gepost wordt. Normaal gesproken ben ik zelf ook meer een meelezer dan een reageerder, maar wanneer iedereen dat doet, komen er dus ook niet meer verhalen om informatie te delen. Vandaar dat ik ga proberen om regelmatig te reageren en ook te posten. 
 

hoop van jullie te kunnen leren en misschien op deze manier wat contacten op te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

In september met mijn man een consult gehad bij drs. Straten bij kliniek Heyendael. We hadden er allebei een goed gevoel over en hebben na het consult besloten om een operatie te laten inplannen.

 

in eerste instantie dacht ik zelf aan een borstvergroting maar er moest ook een borstlift bij omdat anders het effect op de lange termijn niet mooi zou blijven.

 

De operatiedatum stond op 3 oktober 2023 in Nijmegen.

Ik werd om kwart over 9 verwacht en door drukte op de weg helaas 10 minuten te laat. Toch nog 10 minuten in de wachtruimte gewacht, afscheid genomen van mijn man en ik mocht mee de verkoeverkamer in. Hier omgekleed en blauw papieren ochtendjas aangekregen en netje op mijn haar. Toen mocht ik op een bedje gaan zitten. Infuusnaald werd erin gezet, bloeddruk gemeten en ik kreeg 2 paracetamol van 500 mg met een half bekertje water. De dames waren hartstikke aardig en probeerden met grapjes de spanning weg te nemen. Naast mij zat een man op bed die een andere cosmetische ingreep onderging. Drs. Frans Straten heeft daarna ruimschoots de tijd genomen om met een groene stift tekeningen te maken op mijn borsten. Ik mocht meelopen naar de operatiekamer en daar op een bed mogen stappen. Aan het infuus werd een slaapmiddel toegevoegd en in no-time was ik onder zeil. 
 

Lampje uit - lampje aan.

 

ik werd na zo’n 1.1/2 uur weer wakker gemaakt met nieuwe borsten. Rechterborst eerst kleiner gemaakt zodat links en rechts gelijk werden. Daarna een borstlift en ronde implantaten merk Mentor 440 cc plus profile.. Om vijf over 2 mocht ik weer naar huis. Half vier thuis. 
 

‘s Avonds begint de zwelling flink toe te nemen. Eerst de linkerborst en vandaag ook de rechterborst. Waar eerst nog een gleuf tussen de borsten zat, liggen ze vandaag, 1 dag na de operatie, strak tegen elkaar en lijk ik net Lola. 
 

De eerste nacht heb ik de bank geslapen en vannacht probeer ik het in bed. De eerste nacht was ik bij het naar toilet gaan bijna onderuit gegaan. Koude neus, zweet brak me uit. Helaas niet de telefoon bij de hand om manlief te bellen. Ik ben op de grond gaan zitten en langzaamaan ging het beter. Ben er wel van geschrokken. 
 

De pijn aan mijn borsten is vandaag wel naar een 6/7 gegaan. Druk op de bovenkant en wat schrijnend gevoel aan de onderkant waar de hechtingen zitten. Vanavond als extra pijnstiller een ibuprofen gekregen. Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. 
 

wordt vervolgt…..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.