Ga naar inhoud

Dreonara: 20 november 2023: Dr.Verdonck: Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Eindelijk heb ik de knoop doorgehakt en ben ik niet langer aan het uitstellen wanneer nu het beste moment zou zijn voor een borstvergroting 😅

20 november word ik geopereerd door Dr. Verdonck bij Belgian Beauty Clinic te Diest.

 

Hij heeft me geadviseerd voor implantaten van ca. 350cc full projectie. Zoals zovele wil ik graag dat het eindresultaat natuurlijk oogt. Daarom ging ik eerder uit op een demi projectie, maar hij beweerde dat door de dual plane plaatsing de borstspier genoeg duwt op het implantaat waardoor een full eerder demi oogt enzovoort. Ik kon me wel vinden in die uitleg! Hebben sommige dit ook al eens gehoord?

 

Verder heb ik gekozen voor de Motiva implantaten omdat ik daar al een voorkeur in had en aangezien ik de verschillende merken die ze daar gebruiken heb kunnen voelen! (Sebbin, Mentor en Motiva).

De zachtheid van de implantaten is voor mij heel belangrijk!
Bij de effectieve reservatie kwam er wel te boven dat de pc mij de Motiva Round (progressive plus) heeft voorgeschreven terwijl ik dacht dat het over de Ergonomix ging.

Dus heb enkele bijkomstige vragen gestuurd en ze deden daar helemaal niet moeilijk over om zowel de Round als de Ergonomix implantaten klaar te leggen op de dag van de ingreep! Dus de service gaat daar tot nu toe heel vlotjes!

 

Nu twijfel ik uiteraard nog over de Round vs Ergonomix! Ik hoef niet per se een lichte push up effect, en anders draag ik daar wel een gepaste bh voor als ik dat wel wil. Al besef ik dat mijn huidige situatie eentje is waarbij mijn bovenpool leeg is 🥲 (kleine B-cup). Of kan door de dual plane techniek de natuurlijk "tear drop" van de Ergonomix teniet gedaan worden?

Sommige onder jullie die een BV dual plane hebben gehad met Motiva Round of Ergonomix? Of die meer weten over de verschillen (+factoren van plaatsing enzo)? 

 

Ik heb voor de zekerheid nog een consult ingeboekt op 25 september om het over het type implantaten te hebben! Misschien dat hij zelf in zijn foto-archief kan duiken om mij het verschil te laten zien 🫠 Misschien moet ik gewoon het verschil van de Round en Ergonomix voelen en dan kies ik gewoon de zachtste 😁 Spannend allemaal!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Dr Verdonck geopereerd. Ik heb de ergonomix implantaten, dual plane, demi projectie. Mijn borsten ogen super natuurlijk en ik ben heel tevreden. Ik had ook geen volume meer in de bovenpool. Ik denk dat full idd niet overdreven is met de motiva implantaten en dual-plane.

Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kan je mijn resultaten eens bekijken. 

Ik heb 475cc, ik kom van een C cup en zit nu op een E cup. Ik ben vrij groot dus 475cc was perfect voor mijn lichaam, dus uit mijn ervaring kan je Dr Verdonck zeker vertrouwen om in te schatten wat jouw lichaam kan hebben kwa formaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2023 om 08:39, Nathalie8 zei:

Ik ben bij Dr Verdonck geopereerd. Ik heb de ergonomix implantaten, dual plane, demi projectie. Mijn borsten ogen super natuurlijk en ik ben heel tevreden. Ik had ook geen volume meer in de bovenpool. Ik denk dat full idd niet overdreven is met de motiva implantaten en dual-plane.

Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kan je mijn resultaten eens bekijken. 

Ik heb 475cc, ik kom van een C cup en zit nu op een E cup. Ik ben vrij groot dus 475cc was perfect voor mijn lichaam, dus uit mijn ervaring kan je Dr Verdonck zeker vertrouwen om in te schatten wat jouw lichaam kan hebben kwa formaat. 


Bedankt dat ik je album mag bekijken!
Wat een prachtig resultaat zeg! Daar zou ik ook graag voor willen tekenen hoor 😁 

Was je voorsituatie eentje waarbij de bovenpool ‘leeg’ was?

Zijn ze in de tussentijd trouwens nog zachter geworden of nog veel veranderd qua vorm? 

 

Ik ben benieuwd waarom Dr Verdonck me eerder de Motiva Round zou willen geven. Mja, de eerste consultatie ging uiteraard niet enkel om de implantaten. Dus ik kijk uit naar de volgende consult om het daar meer over te hebben 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2023 om 08:39, Nathalie8 zei:

Ik ben bij Dr Verdonck geopereerd. Ik heb de ergonomix implantaten, dual plane, demi projectie. Mijn borsten ogen super natuurlijk en ik ben heel tevreden. Ik had ook geen volume meer in de bovenpool. Ik denk dat full idd niet overdreven is met de motiva implantaten en dual-plane.

Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kan je mijn resultaten eens bekijken. 

Ik heb 475cc, ik kom van een C cup en zit nu op een E cup. Ik ben vrij groot dus 475cc was perfect voor mijn lichaam, dus uit mijn ervaring kan je Dr Verdonck zeker vertrouwen om in te schatten wat jouw lichaam kan hebben kwa formaat. 

Hij weet zeker wel waarover hij spreekt!

Ik twijfelde ook over de grootte en hij was er heel duidelijk in, niet te klein. Ik ben dinsdag geopereerd en ik had nu al zoiets van oooh zeker niet te groot hoor( Al zitten ze wel ingepakt nog dus een volledig beeld heb ik nog niet.)

 

Je mag zeker op je beide oren slapen dat alles daar zo vlotjes verloopt en iedereen is daar zo geruststellend en zo lief… Ik heb trouwens ook de progressive plus DP , ook omdat ik graag wat meer volume wou bovenaan. Ik ben al zo verliefd op wat ik kan zien 🥰

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2023 om 22:12, Sofenie zei:

Hij weet zeker wel waarover hij spreekt!

Ik twijfelde ook over de grootte en hij was er heel duidelijk in, niet te klein. Ik ben dinsdag geopereerd en ik had nu al zoiets van oooh zeker niet te groot hoor( Al zitten ze wel ingepakt nog dus een volledig beeld heb ik nog niet.)

 

Je mag zeker op je beide oren slapen dat alles daar zo vlotjes verloopt en iedereen is daar zo geruststellend en zo lief… Ik heb trouwens ook de progressive plus DP , ook omdat ik graag wat meer volume wou bovenaan. Ik ben al zo verliefd op wat ik kan zien 🥰

 

 

Bedankt voor je reactie!

Hopelijk valt je genezing goed mee en heb je niet te veel last.

 

Van de service bij Belgian beauty clinic ben ik al zeker heel tevreden over 🙂 dus ik kijk zeker uit naar de operatie!

 

Heb je toevallig een album waarin ik zou mogen meekijken naar je resultaat 😊?

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Dreonara zei:

Bedankt voor je reactie!

Hopelijk valt je genezing goed mee en heb je niet te veel last.

 

Van de service bij Belgian beauty clinic ben ik al zeker heel tevreden over 🙂 dus ik kijk zeker uit naar de operatie!

 

Heb je toevallig een album waarin ik zou mogen meekijken naar je resultaat 😊?

20november zal er snel zijn! Aftellen is begonnen voor jou dan, hoe leuk!

 

En qua genezing, neem optijd je pijnstilling en haal voldoende ijspacks in huis. Ik had er 4 liggen en soms konden ze niet volgen met bijvriezen want je hebt er 2 nodig per keer, borst per borst aangezien je moet koelen langs de zijkant. Ik heb heel veel geniet gehad die eerste 3 dagen van dat ijs. En als je vrienden hebt met een zwangerschapsworst, stelen die handel! 
 

Voor de moment heb ik nog geen mapje staan aangezien je nog niets ziet 🤭 vanaf mijn verband eraf gaat zal ik eentje aanmaken en voeg ik je toe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Sofenie zei:

20november zal er snel zijn! Aftellen is begonnen voor jou dan, hoe leuk!

 

En qua genezing, neem optijd je pijnstilling en haal voldoende ijspacks in huis. Ik had er 4 liggen en soms konden ze niet volgen met bijvriezen want je hebt er 2 nodig per keer, borst per borst aangezien je moet koelen langs de zijkant. Ik heb heel veel geniet gehad die eerste 3 dagen van dat ijs. En als je vrienden hebt met een zwangerschapsworst, stelen die handel! 
 

Voor de moment heb ik nog geen mapje staan aangezien je nog niets ziet 🤭 vanaf mijn verband eraf gaat zal ik eentje aanmaken en voeg ik je toe! 


Dan zal ik binnenkort maar eens genoeg icepacks kopen 😁 de zwangerschapsworst heb ik nog liggen in huis!

 

Bedankt voor de tips 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, ik heb in 2021 de 450cc full ergonomix van motiva laten plaatsen. Dual plane. Ik heb weinig weefsel aan de boven kant. Resultaat was  natuurlijk, maat 75 E, ik ben 1,71 en weeg 56 kg. Omdat ik toch meer bolling aan de bovenkant wil, en dat het strakker staat. Ben ik  21 sept weer geopereerd met 650 cc motiva round corse dual plane. Ze zijn nu nog wat dik natuurlijk maar wat ik kan zien is dit zeker wat ik graag wilde. Denk dat je voor je zelf goed voor ogen moet hebben wat je echt mooi vind, en wat je graag wilt. Wil je dat ze beetje natuurlijk hangen, of echt gewoon zonder bh recht voorruit staan, wil je bolling bovenkant met bh of ook als je zonder bh voor de spiegel staat. Vind je de volume mooi aan de onderkant etc. Alles is afhankelijk van hoe je eigen borst ook is. Maar als je je wensen aangeeft aan de plastische chirurg dan kan hij de beste vinden die bij je wensen komt en ook met de borst die je al hebt. mijn ervaring was dat de full ergonomix van motiva natuurlijk oogde.  ik ben trouwens 2 x door wouter van der pot geopereerd. wat ik een fantastische plastische chirurg vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-9-2023 om 18:26, Marisje85 zei:

Hihi, ik heb in 2021 de 450cc full ergonomix van motiva laten plaatsen. Dual plane. Ik heb weinig weefsel aan de boven kant. Resultaat was  natuurlijk, maat 75 E, ik ben 1,71 en weeg 56 kg. Omdat ik toch meer bolling aan de bovenkant wil, en dat het strakker staat. Ben ik  21 sept weer geopereerd met 650 cc motiva round corse dual plane. Ze zijn nu nog wat dik natuurlijk maar wat ik kan zien is dit zeker wat ik graag wilde. Denk dat je voor je zelf goed voor ogen moet hebben wat je echt mooi vind, en wat je graag wilt. Wil je dat ze beetje natuurlijk hangen, of echt gewoon zonder bh recht voorruit staan, wil je bolling bovenkant met bh of ook als je zonder bh voor de spiegel staat. Vind je de volume mooi aan de onderkant etc. Alles is afhankelijk van hoe je eigen borst ook is. Maar als je je wensen aangeeft aan de plastische chirurg dan kan hij de beste vinden die bij je wensen komt en ook met de borst die je al hebt. mijn ervaring was dat de full ergonomix van motiva natuurlijk oogde.  ik ben trouwens 2 x door wouter van der pot geopereerd. wat ik een fantastische plastische chirurg vind. 


Bedankt voor je reactie!

ik zou het liefst natuurlijk ogende borsten willen hebben en daarom mogen ze ook wel wat “hangen”. Als ik ze echt wat wil pushen dan draag ik er wel de gepaste bh voor. Ik vind nu de lege bovenkant niet echt zo erg, en het zal sowieso wel deels gevuld worden door een bv. 

Deze week nog een extra consult gehad met de pc over het type Motiva implantaten en wat voor verschil het in mijn situatie zou opleveren.  We gaan dan toch voor de ergonomix gaan 😊

 

Ik volg dr. Wouter van der pot al even op Instagram en ik moet bekennen dat hij er echt wel pareltjes van kan maken 🥹 uiteraard zet hij er hoogstwaarschijnlijk zijn mooiste resultaten op..

 

Heb jij toevallig een album waar ik zou mogen meekijken naar jou verschillen (ergonomix van vroeger en nu de round?)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Het is zover, ze zitten er in!

Motiva Ergonomix Full 355cc, dual plane geplaatst.


De verpleegsters en dokters zijn daar ontzettend aardig en proberen je ten allen tijden op je gemak te houden.

De operatie met narcose is vlot verlopen. In de ontwaak ruimte kwamen ze ook echt om de paar minuten kijken of alles in orde was.

 

Zonder pijn kunnen vertrekken maar wel het advies gekregen dat ik me dan zeker niet mag forceren net omdat ik niet veel voelde 😅

 

De autorit was geen probleem (ca. 1-1,5u rijden). Maar thuis was het wel moeilijk een goeie houding te vinden om te zitten/liggen. De extra borstband zorgt er wel voor dat ik het wat in mijn rugspieren voel 😂

Dus met extra pijnstilling gaan slapen zodat ik goed suf de nacht door kon brengen. Want zo rechter op liggen is niet echt mijn ding 🥲

 

Nu net mijn bed uit, en ik moet toegeven. De pijn aan de borsten is aangekomen, hoera 🙃 maar het is wel nog dragelijk allemaal! Mijn man helpt me zowaar ook met alles, zo lief!

 

Ik had het allemaal erger verwacht, maar tot nog toe valt het dus reuze goed mee. Al mag ik niet van stapel lopen want voor hetzelfde geld lig ik straks echt nog plat van de pijn ofzo 🤣

 

En nu alleen nog GEDULD hebben, ohjee 🥹 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel 😊

 

De moeilijkste momenten tot nog toe:

gewoon uit men bed zien op te staan! De hele nacht in dezelfde houding slapen gaat eigenlijk nog wel. Maar dan terug bewegen geeft wel de nodig “krampen”. Voor de rest valt het dus heel goed mee 👌🏻

 

1 december ga ik op nacontrole en wordt het verband er afgehaald. Dan kan ik eindelijk de nieuwe boobs bekijken 😁 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Kleine update van BV 2 weken PO:

 

Het herstel gaat best vlotjes. Quasi geen pijn of ongemakken meer al moet ik mezelf wel wat intomen om niet gewoon alles te gaan doen zoals voor de ingreep. De huid rond mijn borsten voelt wel nog gevoelig, buiten 1 zone onder mijn linkertiet, daar is het gewoon nog gevoelloos. Maar de zone is al wel kleiner als een weekje geleden.

 

De borsten kijken nu nog "scheel" aangezien mijn linkerborst al grotendeels is ingedaald, maar mijn rechter amper de indaling heeft ingezet, haha 🥲 De rechterborst heeft het iets harder te verduren want daar moet ook nog een kleine bloeduitstorting wegebben. Het gouden woord GEDULD zal hier zeker nog van pas komen!! 🫠

 

Verder zien de littekens er ook wel goed uit voor de 2w PO, denk ik toch 😁 En wat de maat betreft: zoals al vaak te lezen valt hier op het forum. Ze hadden gerust groter gemogen 😆 Als ik mezelf meet dan kom ik uit op een volle C-cup, waarbij ik toch eerder had gedacht op minstens een D uit te komen, zoals de PC het voorafgaand inschatte. Al zal dit natuurlijk ook wel van merk bh's afhangen zeker?! Mijn omvangmaat is 78cm en borstbreedte 95-96cm (via enkele websites dus een C-cup). 

 

Alleszins zeker (nog) geen spijt van de beslissing om ze wat te vergroten 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi dames,

in 2015 door dr. Verdonck geopereerd en 255cc sebbin gekregen.

Destijds gekozen voor de kleinste maat (omwille van mijn job) en altijd spijt gehad.

Nu de knoop doorgehakt voor een wissel. Vandaag op consultatie geweest en hij stelt voor om terug voor Sebbin te gaan omdat de projectie meer is dan bij motiva. Hij stelt 385cc of 410cc voor. Want indien ik voor motiva zou kiezen zou ik zeker naar 510cc moeten gaan.

Wat me super veel lijkt..

Ik ben 164cm groot en weeg 52kg.

Graag jullie mening :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.