Ga naar inhoud

Prothesewissel voor of tussen spier?? Twijfels!


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

 

Ik ben (weer) nieuw op het forum. 13 jaar geleden was ik hier ook te vinden ivm mijn eerste borstvergroting.
* Eurosilicone, rond
* 260cc links, 240cc rechts
* Tussen de spier
Na zoveel jaren vond ik het tijd voor nieuwe exemplaren en ben inmiddels bij 2 artsen in verschillende klinieken geweest.

De eerste arts kon mij helaas geen beeld geven van het eindresultaat. Niet eens een klein beetje. Logisch, maar toch vond ik dat erg lastig om los te laten. Verder een prima man, super aardig en eerlijk. Voelde vertrouwd. Hij gaat voor een natuurlijk resultaat (wat ik zelf ook wil).
Zijn advies:
- Motiva ergonomix, demi
- Richting de 400cc (kijken wat past en mooi blijft) Afgaan op zijn keuze/smaak
- Tussen de spier
- Protheses konden niet dichter bij elkaar
Hij adviseerde tussen de spier en niet dichter bij elkaar. Ik ben tenger gebouwd (zie foto!) en daarom is hij bang is dat je randen gaat zien. Dit kan evt wel opgelost worden door lipofilling maar dit heeft mijn voorkeur niet. Dus die optie viel (daar) af.

De tweede arts heeft me wel een een pasbh laten vullen met een prothese waardoor ik een beetje een idee kreeg. Fijn! Ook zij gaat voor een natuurlijke look.
Verder ook een hele lieve, jonge vrouw waarbij ik me zeer op mn gemak voelde.
Zij zag meteen dat mn borsten wat ver uit elkaar staan. Hier erger ik mij al jaren aan dus erg prettig dat zij dit zelf constateerde zonder dat ik er enig woord over gezegd had. Zij wil ze dus juist wél dichter bij elkaar brengen...
Haar advies:
- Motiva ergonomix 2, demi
- bredere implantaten, 12,5cm, om de borsten dichter bij elkaar te brengen
- 380cc links, 360cc rechts
- Voor de spier

Haar advies voldoet eigenlijk aan al mijn wensen. Maar nu... Die eeuwige twijfel! Ik ben dus best smalletjes en heb van mezelf niet veel borsten. Dus bang dat je randen of plooien gaat zien wanneer de prothesen voor de spier geplaatst worden. Dit gaf ze zelf ook aan dat die kans er op den duur in zit. Hoeft niet, kan wel. Ook zij gaf de oplossing lipofilling, maar wederom zit ik daar niet op te wachten.
Zij wil ze er evt ook tussen plaatsen alleen de kans was dan weer groter dat ze terug naar de zijkant geschoven worden. En dat zou ik ook zonde vinden.

Veel info met eigenlijk weinig vragen van mijn kant. Behalve dat ik graag jullie mening en ervaring (evt foto's) wil horen (/zien). En dan met name over de plaatsing voor de spier en de breedte van het implantaat icm mn bouw.
Voor de spier heeft echt mn voorkeur maar ik wil absoluut geen randen of plooien te zien krijgen. Nu niet, maar over een aantal jaren ook niet natuurlijk!

Liefs Hope

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-9-2023 om 15:41, Victoria-bsv zei:

hey, ik ben zelf ook vrij tenger en heb motiva full 335cc voor de spier gekregen (zijn implantaten van 11,25cm). IK voel niks van randen en ben al wat ouder (44 jaar), dus mijn huid is niet meer zo stevig

Mijn arts zei wel dat ik zeker niet mocht afvallen, want dan kon dat natuurlijk wel... 

Bedankt voor je reactie! Heel fijn dat er iemand gereageerd heeft ☺️

Mag ik vragen hoe lang je deze implantaten nu hebt? En is dit je eerste borstvergroting of ook een wissel?

En zou ik evt wat foto's mogen/kunnen zien?

Zo lastig he.. Al die keuzes maken 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi hope, ik ben ook heel tenger en echt geen vulling aan de bovenkant. Ik heb ook getwijfeld voor de spier of dual plane. Omdat ik graag bolling wilde aan de bovenkant. Mijn plastische chirurg rade voor de spier echt af, omdat je dan toch de randen gaat zien. Over je de ruimte er tussen. wat ik weet is dat je ze ook dichter bij elkaar kan krijgen terwijl ze gedeelte achter de spier zitten. Je moet even op instagram kijken bij Wouter van der pot. Die heeft er een aantal Posts over. Hoop dat ik je hier wat mee geholpen heb. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-9-2023 om 10:09, Marisje85 zei:

Hi hope, ik ben ook heel tenger en echt geen vulling aan de bovenkant. Ik heb ook getwijfeld voor de spier of dual plane. Omdat ik graag bolling wilde aan de bovenkant. Mijn plastische chirurg rade voor de spier echt af, omdat je dan toch de randen gaat zien. Over je de ruimte er tussen. wat ik weet is dat je ze ook dichter bij elkaar kan krijgen terwijl ze gedeelte achter de spier zitten. Je moet even op instagram kijken bij Wouter van der pot. Die heeft er een aantal Posts over. Hoop dat ik je hier wat mee geholpen heb. 

Dank voor je berichtje! Ik heb idd inmiddels besloten om toch ook voor dual plane te gaan weer. Ben veel te bang dat je randen of plooien gaat zien. Ze komen tevens een stukje dichter bij elkaar. Nu maar hopen dat ze ook op deze plek blijven zitten!

Ik heb even gespiekt op de instagram van Wouter van der Pot. Best leerzaam nog haha. Super bedankt voor die tip! ♥️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2023 om 14:49, Hope zei:

Dank voor je berichtje! Ik heb idd inmiddels besloten om toch ook voor dual plane te gaan weer. Ben veel te bang dat je randen of plooien gaat zien. Ze komen tevens een stukje dichter bij elkaar. Nu maar hopen dat ze ook op deze plek blijven zitten!

Ik heb even gespiekt op de instagram van Wouter van der Pot. Best leerzaam nog haha. Super bedankt voor die tip! ♥️

Ahh goed dat je erover uit bent, ja dat zou zonde zijn als je randen ziet. Tegenwoordig doen ze bijna alleen maar dual plane, dat is mij dan verteld. Ja zal vast wel toch. Ik had ze na m’n eerste operatie ook redelijk dicht bij elkaar dat was ook zo gebleven, maar voor het mooie konden ze nog iets dichter bij elkaar komen. Heb vorige week m’n tweede operatie gehad en ze zitten nu wel echt dichter bij elkaar. Met weer dual plane, het kan dus wel 😉 ja hij post mooie dingen hè, indd leerzaam. Heel veel succes met je operatie en mooie nieuwe boobies. Spannend!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2023 om 17:04, Hope zei:

Bedankt voor je reactie! Heel fijn dat er iemand gereageerd heeft ☺️

Mag ik vragen hoe lang je deze implantaten nu hebt? En is dit je eerste borstvergroting of ook een wissel?

En zou ik evt wat foto's mogen/kunnen zien?

Zo lastig he.. Al die keuzes maken 🙈

hey, sorry voor de late reactie, ben al een tijdje niet meer op het forum geweest... ik zie dat je ondertussen de keuze van dual plane gemaakt hebt. Ik heb mijn implantaten van mei dit jaar, dus nog niet zo lang, was de eerste keer. Ik heb een paar foto's openbaar staan, dus die kan je zo zien. alvast veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.