Ga naar inhoud

niet tevreden met grootte


Aanbevolen berichten

hey  dames

 

Ik heb in mei, direct na mijn operatie, al eens iets gepost maar ben voor de rest meer een passieve lezer van dit forum. Nu zit ik toch met een frustratie die ik ergens kwijt wil.

 

Even kort mijn situatie schetsen: ik kom van een lege 75A-70B. Heb motiva HP 335cc voor de spier laten plaatsen -. ik ben 1,72 m en weeg 59 kilo

 

MIjn huidige bh-maat is 75D (in uitzonderlijke gevallen een E), maar toch vind ik ze te klein. Ik schaam me een beetje om dat te zeggen, want ik heb wel degelijk een D-cup aan mijn pc gevraagd, indertijd vond ik dat zelfs al op het randje van 'te groot'. Maar ik wist toen niet dat valse borsten er kleiner uitzien dan natuurlijke borsten, ziet er meer uit als een c-cupje. En je went er zo snel aan...

Mijn borsten passen heel mooi bij mijn lichaam, zien er heel natuurlijk uit, maar ik wil gewoon 'grote' borsten. Tja, dat besef is natuurlijk te laat gekomen.

Ik hoop dat ik het idee van grotere borsten mettertijd uit mijn hoofd kan zetten, want nu ben ik er echt wel veel mee bezig. Ik troostte mezelf eerst met de woorden van mijn pc dat ik 'zeker niet groter' mocht gaan, maar ik zie toch vaak slanke dames op dit forum die zonder problemen naar een e-f-g cup gegaan zijn 

enfin, deze post zal niets veranderen aan de situatie , maar dan ben ik toch effe mijn ei kwijt en kan ik het advies aan andere dames geven: kies bij twijfel de grootste maat, want je bent je nieuwe boobs heel snel gewoon : -) 

 

hieronder een paar foto's van voor de bv en erna

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind je borsten wel heel mooi geworden. Hoop dat je te zijner tijd toch tevreden wordt. 
 

Zelf heb ik gisteren de eerste stap genomen voor een borstvergroting. Ik heb nu een lege D cup en wil graag een volle cup hebben. Ik hoor van jou en zie ook vaak reacties op dit forum dat je altijd net een hoger aantal cc moet nemen dan ze adviseren en dat er twee chirurgen zijn die standaard groter aanbevelen. 
 

mag ik vragen bij wie jij de operatie hebt gedaan ?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, bij de delta clinic in Kasterlee (België), dokter Luc Bosmans. Rare man met een heel sterke eigen mening over hoe het moet, maar wel een heel professioneel resultaat 

Klopt, toen ik ging passen vond ik de voorgestelde maat op het randje van te groot, maar daar wen je dus snel aan 🙂

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.