Ga naar inhoud

Prothesewissel van groot naar kleiner


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

in 2017 heb ik een borstvergroting laten uitvoeren door dr nio 700cc eurosilicone. Altijd erg tevreden mee geweest maar na de zwangerschap zijn mijn borsten 4 a 5 cupmaten groter geworden en heb er sinds kort nek en rugklachten door gekregen. Ze zijn echt huge en ik stoor me er heel erg aan. Het voelt erg zwaar en ik vind grote borsten gewoon niet meer mooi. Ik wil nu voor een lift en prothesewissel gaan denk aan 450 max 500 cc. Hij vertelde dat hij ong 200 cc per borst aan eigen weefsel kan verwijderen. Iemand dit ook gehad van groot naar kleiner? Hoe zijn jullie ervaringen? Ik ben zo benieuwd want twijfel echt nog over het aantal cc’s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik volg, heb 10 jaar geleden 500cc rond, voor de borstspier laten zetten bij dr Nio. Ben er altijd zo blij mee geweest 65F maar nu na mijn zwangerschap aanzienlijk minder 70H (H voor hangend). Dus ik heb mijn consult ingepland voor een prothesewissel. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.