Ga naar inhoud

Consult Belgian Beauty Clinic en MOOI kliniek


xlittlegirlannax

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! 
Ik ben nieuw op dit platform sinds vorige week en met een (denk ik) voor de hand liggende reden :)

Sinds middelbare schoolleeftijd loop ik al rond met idee van een borstvergroting, maar dit is een hele tijd “taboe” geweest naar mijn mening. Nu merk ik dat steeds meer mensen om mij heen deze keuze ook gemaakt hebben, dus waarom zou ik mijn droom niet ook uit laten komen?

Momenteel loop ik altijd rond in van die maximizer bh’s en dan ziet het er prima uit. Maar zodra ik deze uitdoe blijft er helaas niet veel van over. En dit is precies wat ik wil; kleding aan kunnen doen zonder bh.

 

zodoende ben ik rond gaan snuffelen naar klinieken en artsen, vooral op aanraden van mensen uit mijn omgeving.

 

vorige week ben ik op consult geweest bij Belgian Beauty Clinic bij dr van Zele. Hier kwam een heleboel informatie op mij af en ik liep een beetje overdonderd naar buiten.

punten waar ik mee naar buiten liep:

- borstplooi verlagen, terwijl ik dit nog niet eerder gehoord heb van iemand

- de kans op een soort van “dubbele” borst, omdat je dan twee randen ziet

- van heel natuurlijk uit willen laten zien naar toch het idee krijgen dat er iets zichtbaar mag zijn

 

Over 3 weken ben ik aan de beurt op consult bij MOOI kliniek bij dr Booi. Wederom op advies van iemand uit mijn omgeving.

Ik heb deze keer gelukkig al een aantal vragen die ik wil stellen en toch ook voorbeelden die ik aan de arts wil voorleggen. 
 

Mijn vraag/ vragen aan jullie:

- hoe hebben jullie de keuze gemaakt voor een arts?

- heeft iemand ervaring met dr van Zele of dr Booi?

- heeft iemand ervaring met het verlagen van de borstplooi?

- hoe hebben jullie de grootte bepaald? Dit vind ik namelijk ook erg lastig!

 

Ik hoop dat jullie mij hier een beetje in kunnen begeleiden, want ik zie heel veel fijne berichten op dit platform en voel meteen de community in plaats van de eerste reactie dat het niet nodig is.

 

Alvast bedankt! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi :)

De keuze voor een arts is een kwestie van gevoel. Tenminste: bij mij dan. Ik heb twee consults gehad. De eerste was een regelrechte ontgoocheling. Ik was meteen klaar: dit was niet voor mij, blijkbaar. Maar het bleef jeuken en ik heb nog een consult aangevraagd bij een andere kliniek. Daar had ik meteen een goed gevoel en ben met een operatiedatum naar huis gegaan. 

 

De keuze voor formaat is er ook eentje op gevoel. Passen, spiegel kijken, nog eens een ander formaat passen en vooral op je gevoel afgaan. Hoe VOEL je je bij dit formaat? Past het bij je lichaam? Volgens mij zit je goed als je mondhoeken vanzelf omhoog gaan als je in de spiegel kijkt. Dat is wat er bij mij gebeurde, in ieder geval 😄 

 

Succes! 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 18-8-2023 om 10:34, xlittlegirlannax zei:

Hoi allemaal! 
Ik ben nieuw op dit platform sinds vorige week en met een (denk ik) voor de hand liggende reden :)

Sinds middelbare schoolleeftijd loop ik al rond met idee van een borstvergroting, maar dit is een hele tijd “taboe” geweest naar mijn mening. Nu merk ik dat steeds meer mensen om mij heen deze keuze ook gemaakt hebben, dus waarom zou ik mijn droom niet ook uit laten komen?

Momenteel loop ik altijd rond in van die maximizer bh’s en dan ziet het er prima uit. Maar zodra ik deze uitdoe blijft er helaas niet veel van over. En dit is precies wat ik wil; kleding aan kunnen doen zonder bh.

 

zodoende ben ik rond gaan snuffelen naar klinieken en artsen, vooral op aanraden van mensen uit mijn omgeving.

 

vorige week ben ik op consult geweest bij Belgian Beauty Clinic bij dr van Zele. Hier kwam een heleboel informatie op mij af en ik liep een beetje overdonderd naar buiten.

punten waar ik mee naar buiten liep:

- borstplooi verlagen, terwijl ik dit nog niet eerder gehoord heb van iemand

- de kans op een soort van “dubbele” borst, omdat je dan twee randen ziet

- van heel natuurlijk uit willen laten zien naar toch het idee krijgen dat er iets zichtbaar mag zijn

 

Over 3 weken ben ik aan de beurt op consult bij MOOI kliniek bij dr Booi. Wederom op advies van iemand uit mijn omgeving.

Ik heb deze keer gelukkig al een aantal vragen die ik wil stellen en toch ook voorbeelden die ik aan de arts wil voorleggen. 
 

Mijn vraag/ vragen aan jullie:

- hoe hebben jullie de keuze gemaakt voor een arts?

- heeft iemand ervaring met dr van Zele of dr Booi?

- heeft iemand ervaring met het verlagen van de borstplooi?

- hoe hebben jullie de grootte bepaald? Dit vind ik namelijk ook erg lastig!

 

Ik hoop dat jullie mij hier een beetje in kunnen begeleiden, want ik zie heel veel fijne berichten op dit platform en voel meteen de community in plaats van de eerste reactie dat het niet nodig is.

 

Alvast bedankt! ❤️

 

Op 18-8-2023 om 10:34, xlittlegirlannax zei:

Hoi allemaal! 
Ik ben nieuw op dit platform sinds vorige week en met een (denk ik) voor de hand liggende reden :)

Sinds middelbare schoolleeftijd loop ik al rond met idee van een borstvergroting, maar dit is een hele tijd “taboe” geweest naar mijn mening. Nu merk ik dat steeds meer mensen om mij heen deze keuze ook gemaakt hebben, dus waarom zou ik mijn droom niet ook uit laten komen?

Momenteel loop ik altijd rond in van die maximizer bh’s en dan ziet het er prima uit. Maar zodra ik deze uitdoe blijft er helaas niet veel van over. En dit is precies wat ik wil; kleding aan kunnen doen zonder bh.

 

zodoende ben ik rond gaan snuffelen naar klinieken en artsen, vooral op aanraden van mensen uit mijn omgeving.

 

vorige week ben ik op consult geweest bij Belgian Beauty Clinic bij dr van Zele. Hier kwam een heleboel informatie op mij af en ik liep een beetje overdonderd naar buiten.

punten waar ik mee naar buiten liep:

- borstplooi verlagen, terwijl ik dit nog niet eerder gehoord heb van iemand

- de kans op een soort van “dubbele” borst, omdat je dan twee randen ziet

- van heel natuurlijk uit willen laten zien naar toch het idee krijgen dat er iets zichtbaar mag zijn

 

Over 3 weken ben ik aan de beurt op consult bij MOOI kliniek bij dr Booi. Wederom op advies van iemand uit mijn omgeving.

Ik heb deze keer gelukkig al een aantal vragen die ik wil stellen en toch ook voorbeelden die ik aan de arts wil voorleggen. 
 

Mijn vraag/ vragen aan jullie:

- hoe hebben jullie de keuze gemaakt voor een arts?

- heeft iemand ervaring met dr van Zele of dr Booi?

- heeft iemand ervaring met het verlagen van de borstplooi?

- hoe hebben jullie de grootte bepaald? Dit vind ik namelijk ook erg lastig!

 

Ik hoop dat jullie mij hier een beetje in kunnen begeleiden, want ik zie heel veel fijne berichten op dit platform en voel meteen de community in plaats van de eerste reactie dat het niet nodig is.

 

Alvast bedankt! ❤️

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii

Ik ben afgelopen woensdag door dr Booi van mooikliniek geopereerd

300 cc.motiva demi

Al jaren niet tevreden over.mijn borsten vnl door geen volume aan de.bovenkant (kleine 85B)

158  klein bij 63.kg

56 jaar 

Voor wat ik nu kan zien zijn ze.prachtig geworden 

En al heel blij ermee

Nu 4de dag alweer fit.met.weinig pijn.

2 wkn vrij genomen om te herstellen.

Heb nergens.anders een consult gehad en was eigenlijk gelijk overstag.

Fijne rustige dokter

Gelijk een goed gevoel bij.

Weet je al wanner en hoeveel cc?

Gr 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.