Ga naar inhoud

9 maanden na een borstvergroting nog steeds pijn


Dominique1978

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

ik heb dus in januari een borstvergroting gehad met Motiva ergonomix 350 cc. Heb heel veel pijn gehad de eerste maanden en nu zijn we 9 maanden verder en heb nog steeds veel last in mijn linker borst. Ik heb geen idee of ik dit normaal moet vinden. Vorige maand nog contact gehad met PC en bij zegt nog geduld te moeten hebben. Ik mag op controle bij hem komen maar ga dus eerst een echo laten nemen. Het is wel raar dat mijn rechter borst zich normaal gedraagd maar de linker blijft achter. Ik heb geen zwelling of roodheid of hard gevoel in borst maar ze blijft super gevoelig. Zijn hier nog dames die zich hier in vinden en mij wat kunnen geruststellen? 
Mijn borsten zijn super mooi gedaan heb zeker geen spijt van mijn besluit maar zou toch graag een pijnloze linker borst hebben.

 

groetjes Dominique 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid , ik eigenlijk beetje hetzelfde probleem..

ben nu 5 maanden po en eerst veel last gehad van rechterborst nu sinds n week pijn daar minder tot weg en nu veel pijn van me linkerborst kan er ook gewoon nog niet op liggen en ook ik ben er heel tevreden mee maar als ik onder me borst druk zegmaar bij t litteken doet het heel veel zeer en aan de zeikant heb jij dat ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo, jij bent nog volop in je genezingsproces ik zou het nog wat tijd geven. Ik heb vooral pijn aan de zijkant, ik kan er geen druk tegen verdragen, zelfs mijn eigen arm niet… ben bij chirurg geweest ondertussen en hij voelt of ziet niets. Heb echo gehad die oké was en straks heb ik nmr van mijn borsten. De chirurg raad me aan naar de pijnkliniek te gaan. Ben het wachten op beterschap zo beu en ben nu ongerust dat ik met de pijn ga moeten leren leven…. Hij denkt dat door de prothese er druk is gekomen tegen een zenuw. Wordt vervolgd, hopelijk gaat het bij jou nog over. Maar ik voelde alvast bij het begin dat die borst niet oké was.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.