Ga naar inhoud

Help! 550 cc


Piepiii

Aanbevolen berichten

Dames ik heb hulp nodig!!

ik krijg volgende week 550 cc aan elke borst, het is heel spannend maar ik werk in een restaurant en heb 1 week vrij genomen. Nu heb ik onlangs gehoord dat dat niet genoeg is, omdat ik best wel zware borden draag kan het zijn dat mijn litteken dan open scheurt of dergelijke…. Klopt dit?  
 

help!

 

@best_boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk,  hele lieve arts. Ik geloof dat tie wel weet wat tie doet. Heb zelf 525cc demi gekregen. Heb meer dan 100 keer gevraagd of dit niet te groot gaat zijn, wel natuurlijk en hij gaf duidelijk aan hem te vertrouwen. Zo gezegd zo gedaan. Hij was heel lief, voor ik in slaap gebracht werd, bleef hij heel lief over m’n arm wrijven. De operatie was prima te doen, werd vrolijk wakker en hupkens kwam nog even kijken of alles goed was. Na de operatie nog goed contact met hem gehad want ik had behoorlijk pijn. Dag 2 douche en BH uit. Meid ik schrok van m’n boobs, ze zijn gigantisch. Begrepen dat alles nog moet zakken en het vol zit met vocht. Verder was het personeel super lief en ja….. wat kan ik nog meer zeggen. Wat krijg voor implantaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Hupkens intake gehad, maar uiteindelijk niet gedaan. Hele vriendelijke man overigens. Hij adviseerde mij grotere protheses dan de huidige pc, maar hupkens staat ook bekend voor de extreme nep boobs haha.

 

Ik ben blij dat ik naar een ander ging want heb nu een dikke F cup slik haha. Maar het is echt een zeer fijne en bekwame arts, maar soms voel je net de klik niet.

 

Hier 550 cc per borst en heb motiva round en dan derde ronde profiel ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Ber_Ley said:

Bij Hupkens intake gehad, maar uiteindelijk niet gedaan. Hele vriendelijke man overigens. Hij adviseerde mij grotere protheses dan de huidige pc, maar hupkens staat ook bekend voor de extreme nep boobs haha.

 

Ik ben blij dat ik naar een ander ging want heb nu een dikke F cup slik haha. Maar het is echt een zeer fijne en bekwame arts, maar soms voel je net de klik niet.

 

Hier 550 cc per borst en heb motiva round en dan derde ronde profiel ☺️

Oh serieus. Ik heb demi 525 en vind dat al groot ogen. Of course  moet het nog allemaal mooi gaan zitten. Maar hoe vind je je borsten nu? Want je hebt 550 full. Is dat niet groot?!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-8-2023 om 20:35, Piepiii zei:

Dames ik heb hulp nodig!!

ik krijg volgende week 550 cc aan elke borst, het is heel spannend maar ik werk in een restaurant en heb 1 week vrij genomen. Nu heb ik onlangs gehoord dat dat niet genoeg is, omdat ik best wel zware borden draag kan het zijn dat mijn litteken dan open scheurt of dergelijke…. Klopt dit?  
 

help!

 

@best_boobie

Je kapselvorming en genezing hebben tijd nodig, en dat is niet alleen zo bij een borstvergroting, maar ook bij een andere operatie. 

Tillen, bukken, strekken enz is niet handig na een operatie. 

Als het even kan, zou ik dus nog wat extra vakantie nemen... Je herstelt maar 1 keer... Als je het goed doet. 

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.