Ga naar inhoud

Open stukje in litteken


Angelinax

Aanbevolen berichten

Hoihoii

Ik heb een vraagje. Ik ben nu 4 weken po (bvg). Een week na de operatie zijn de knopen van de oplosbare hechtingen verwijderd. Nu was de pc er 1 vergeten dus gebeld en deze kon ik rustig bij de huisarts af laten knippen. Hiervoor moest de assistente ook een stukje door een korstje heen. Deze is er nu dus af maar nu zit er dus een klein soort wit nattig stukje in mijn litteken. Ook komt er een beetje vocht vanaf wat aan mijn bh gaat zitten. De pc zegt dat dit geen ontsteking is maar een stukje van de lederhuid en ik er vasaline op moet smeren. Iemand die dit ook heeft gehad? En hoelang voor het helemaal dicht is gegaan? Ik maak me toch een beetje zorgen omdat het er omheen ook een beetje rood is.. Het was allemaal mooi dicht en heb nu toch weer een open wondje.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is recent een onderhuidse hechting weggehaald, want die begon te irriteren en lostte niet zelf op.

 

Er is direct ontsmet en moest er 2 dagen een pleister op (niks smeren en ook even geen douche). Inmiddels weer dicht. Bij mij kwam er wel wat pus uit, maar inmiddels weg 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.