Ga naar inhoud

Handige shirts voor na BV-operatie


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik vroeg me af of jullie misschien tips hebben wat voor shirts het makkelijkste / fijnste zijn om te dragen na een borstvergroting en of jullie winkels/sites weten waar je dit soort shirts kunt kopen

 

Ik dacht zelf namelijk dat het handig is om shirts te halen die aan de voorkant open kunnen, aangezien je de eerste tijd na de operatie je armen niet omhoog mag doen.

 

Echter ben ik zelf echt totaal geen "shop"-type en heb ik een beetje moeite met zulke, of andere handige shirts voor vlak na de operatie te vinden. 😅

 

Dus mochten jullie tips en winkels / sites weten waar je zulke shirts kunt kopen, dan worden die erg gewaardeerd 😁

 

Xoxo Banana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Mijn ervaring is juist dat alles wat oversized en flink rekbaar is meer dan prima is. Had ervoor vesten ingeslagen, maar dat vond ik juist niet te doen als er even geen hulp was. 
shirts gewoon eerst je hoofd erdoor en daarna pas je armen. Dan komen ze in principe niet boven waar ze mogen komen! 
stop ze wat in in je broek en het ziet er nog gewoon leuk uit ook ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oke, bedankt voor je advies! :D Goed om te weten. Ik dacht idd juist dat vesten/blousjes etc makkelijker zouden zijn.
In dat geval kan ik waarschijnlijk de (oude) shirts van m'n vriend ervoor gebruiken, ben vergeleken met hem toch een dwerg, haha, dus zou ook nog geld schelen zo dan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.