Ga naar inhoud

Implantaat te hoog geplaatst.


Mamma32

Aanbevolen berichten

Hai,

 

Ik heb 27 april een borstvergroting laten doen door Dr. G. Janssen in Vlaardingen.

Als het goed is zouden de borsten nu gezakt moeten zijn maar terwijl mijn rechterborst mooi gelukt is, is mijn linker vreselijk.

Ik denk dat de implantaat te hoog is geplaatst, want de vorm is anders en het zit nog erg hoog.

 

Iemand hier hetzelfde meegemaakt? Moet ik me zorgen maken of komt dit toch nog goed?:(

 

Groetjes S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Mamma32 zei:

Hai,

 

Ik heb 27 april een borstvergroting laten doen door Dr. G. Janssen in Vlaardingen.

Als het goed is zouden de borsten nu gezakt moeten zijn maar terwijl mijn rechterborst mooi gelukt is, is mijn linker vreselijk.

Ik denk dat de implantaat te hoog is geplaatst, want de vorm is anders en het zit nog erg hoog.

 

Iemand hier hetzelfde meegemaakt? Moet ik me zorgen maken of komt dit toch nog goed?:(

 

Groetjes S.

Hoi hoi

 

Dit gebeurt helaas wel eens vaker, maar de pc moet dit oplossen. Maak een afspraak bij je pc en laat hem met een oplossing komen. Als het na 3-6 maanden niet goed zit, ook niet door het dragen van een band (dit wordt wel vaker aangeraden als een implantaat te hoog zit) dan zal hij dit operatief moeten oplossen. 

 

Succes! 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-7-2023 om 11:04, Mamma32 zei:

Dankjewel voor jouw reactie!!

De consulente zegt dat ik volgend jaar april een mail moet sturen om een evt. afspraak in te plannen.

Na een jaar kunnen ze pas zien of het mis is gegaan of wat er aan te doen is:(

Oef.... Dat duurt wel lang zeg... Ik weet dat dit door sommige klinieken aangehouden wordt, maar toch is dat akelig lang wachten... 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Mamma32 zei:

Ja:( Daarom hoop ik het op reacties terug hier van vrouwen met het soortgelijke probleem:( xx

Probeer eens te zoeken in de categorie 'complicaties'... In het verleden zijn er vaker dit soort problemen geweest. 

Anders via de zoekfunctie rechtsboven  🔎

Er moeten verhalen van te vinden zijn 👍

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 4-7-2023 om 19:55, Mamma32 zei:

Hai,

 

Ik heb 27 april een borstvergroting laten doen door Dr. G. Janssen in Vlaardingen.

Als het goed is zouden de borsten nu gezakt moeten zijn maar terwijl mijn rechterborst mooi gelukt is, is mijn linker vreselijk.

Ik denk dat de implantaat te hoog is geplaatst, want de vorm is anders en het zit nog erg hoog.

 

Iemand hier hetzelfde meegemaakt? Moet ik me zorgen maken of komt dit toch nog goed?:(

 

Groetjes S.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.