Ga naar inhoud

Tepelcorrectie dr. J. de vries bij V-Klinieken in Leiden.


Aanbevolen berichten

Gisteren (ja op een warme zondagmiddag) heb ik een tepelcorrectie via piercings ondergaan. 
Het was even een stukje rijden (van oost Brabant naar Leiden en weer terug) maar de manier waarop V-klinieken de behandeling doet heb ik nog nergens anders gezien, iig niet bij mij in de buurt.

 

Omdat ik teruggetrokken tepels heb (had inmiddels) heb ik me aangemeld bij de een van de V-klinieken te Leiden. Mij sprak dit aan omdat ik onder verdoving een piercing voor een tepelcorrectie kon laten plaatsen. Helaas was mijn linker-tepel zo ver teruggetrokken dat een melkkliertje gekliefd moest worden. Maar ook daar voel je niks van tijdens de verdoving en erna ook gek genoeg niet echt.

 

Via een draadje dat door de tepel wordt gehaald, trekt men de tepel omhoog en wordt er via de uiteinden van de draad een soort van ringetje met een hoogte van ongeveer een centimeter om de tepel gelegd en de tepel wordt hierin getrokken. Via de gaatjes in het ringetje wordt een staafje door de tepel geduwd. En net als de meeste piercings worden er bolletjes aan de uiteinden geplaatst. Alleen de verdoving voelde ik iets...(beetje vergelijkbaar met een verdoving bij de tandarts maar dan in je tepel ipv in je kaak.

 

Dr. de Vies is erg vriendelijk en duidelijk, ook was ik blij met de operatieassistente. Tijdens de behandeling gewoon gezellig gebabbeld. Helaas moet ik volgende week het ritje weer maken om de hechtingen te laten verwijderen (hoop dat het dan ook zo'n mooi weer is zodat ik nog eens een terras aan zee kan pikken).

 

Ik was erg bang voor napijn, maar dat valt reuze mee. Ik heb alleen het trekkende gevoel aan de tepel (niet echt fijn, maar een paracetamolletje doet wonderen). Hopelijk is dat over een paar dagen weg. 

 

Na acht weken mogen de ringetjes eraf en zullen de piercings nog minimaal een jaar moeten blijven zitten. Ik weet eigenlijk niet of ik het nou sexy vind voor een vrouw van bijna 56 of dat het eigenlijk maar raar is. In elk geval vind ik mezelf best stoer zo.  Schrik niet van de foto, het is nog maar 1,5 dag geleden. De striemen van mijn bh staan in mijn huid, de littekens van de borstlift zijn duidelijk te zien en de hechtinkjes steken er nog uit. 😁

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.