Ga naar inhoud

Onvrede na BV, help?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Nu 7 maand PO en ik zit met zoveel vragen en onzekerheden in mn koppie dat ik er gek van wordt. Het zal deels hormonen zijn, daar ik ook zwanger ben van de eerste, maar goed. Hieronder mn verhaal, hoop dat jullie mij kunnen helpen dmv advies/tips :)

 

Vorig jaar zomer viel een vriendin van mij op, hoe onzeker is was over mn borsten. Klopt ook, gezien ik een A cupje had. Ik ben sowieso slank en lang van mezelf (1.78 en 59kg), dus vreemd was het niet. Zij kwam met de info dat een BV misschien wel een optie was en dat dat in mijn geval ook nog wel eens vergoed kon worden. 

 

Nja zogezegd, zo gedaan. Ik ben naar info gaan zoeken en heb contact gelegd met het ziekenhuis, daar kwam ik met dr Van Der Lei in contact. Fijne arts, kort maar doortastend. Zou indd in aanmerking komen en we zouden voor 300cc gaan. Dikke prima, niet te groot, niet te klein. Zou een mooie C cup worden, wat ik ook graag wou! 

 

Goed, helaas had het zkh een wachttijd van ongeveer een jaar en ik wou daar niet op wachten, dus ben ik naar Bergman gegaan waar ik bij dezelfde dokter kwam. Hier dezelfde info besproken, 3D gemaakt, allemaal goed en aardig. Akkoord en zou 300cc krijgen. De laatste afspraak in de kliniek, voordat ik naar Hilversum zou gaan, werd er ineens 360cc vastgelegd... goed, ik ben niet zo mondig en dacht dat die 60cc wel mee zou vallen. 

 

8 november werd ik naar Hilversum gebracht door kameraad en mijn vriend was mee. Operatie is allemaal goed gegaan en ook na die tijd ging het allemaal goed en wel. Niks geen klagen over! Herstel verliep vlot en na 7 week reed ik weer paard. 

Eind december ben ik zwanger geworden van mn eerste kiddo, die ik aankomend september verwacht <3. 

 

Maar nu komt het, vrij snel nadat ik door de eerste 9 week herstelperiode heen was en op controle moest, kwam ik er al achter dat de nieuwe dames ongelijk zijn qua hoogte. De ene hangt lager (en in mijn beleving mooier) dan de ander. Ook staan mijn tepels ongelijk... Ik heb dit even aangekeken, want ja het was nog zo kort na de operatie... nu ben ik 7 maanden verder en ze zijn EN niet bijgetrokken en ik vind ze veel te groot voor mn lijf. Nu ben ik natuurlijk ook zwanger waardoor ze groter worden, daar ben ik mij van de bewust. 

 

Wat ik mij nu afvraag, is het normaal dat ze zo ongelijk zijn? Trekt dit nog bij na mijn zwangerschap en wat voor termijn heb ik om onvrede aan te geven bij de kliniek? 

 

Kan ik na mn zwangerschap nog overstappen na een kleiner implantaat of is de schade al te ver heen? 

 

Ik hoop echt dat jullie mn onzekerheden kunnen wegnemen! Want ik kan nu niet zeggen dat ik er blij mee ben en tbh mis ik mn mini tietjes haha!

 

Bedankt voor het lezen van deze lap tekst!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.