Ga naar inhoud

JaYo voorheen hier bekend als Lhien is aan het window-shoppen voor een prothesewissel.


JaYo

Aanbevolen berichten

De titel verraad het al grotendeelsĀ šŸ˜†

Ā 

ik heb in 2016 mijn meisjes ā€œgekregenā€ van dr. Verdonck.Ā 

19 augustus 2016 heb ik in de Belgian breast clinic de mentor, siltex tm round high profile gel breast implant cohesive l. 350 cc laten plaatsen.Ā 

Ā 

ik ben altijd ontzettend blij geweest met mijn gekochte borsten. Nog steeds hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik ben wel aan het rond kijken voor nieuwe dames.Ā šŸ¤©

Ā 

Die eerste operatie was in een ander leven.Ā 
Ā 

Nu heb ik een nieuw leven, een geweldige nieuwe man, nieuw kindje (nr4 voor mij) samen.Ā :55:
Ā 

dat vonden mijn meisjes Ā niet zo leukā€¦Ā 

Ik ben tijdens die zwangerschap namelijk zoā€™n 30 kilo aangekomen.Ā 
Ā 

behalve wanneer we een dag naar de sauna gaan ziet niemand die verandering bij mijn borsten behalve mijn man en ik maar tochā€¦.
Ā 

En ja okĆ© > eerlijk is eerlijk< . In de sauna weten ze niet beter natuurlijk maar ik heb ze laten plaatsen voor mijzelf en deze keer is het weer voor mezelf. Ik wil me er goed bij voelen.. ook al gaat ons dat weer klauwen vol met geld kostenĀ šŸ˜¬

Het lijkt alsof de prothese op hun plek zijn blijven zitten (duh dual plane dus dat is dan bijna niet mogelijk om te verplaatsen lijkt mij) en mijn borsten zijn veranderd.
Ā 

Het plaatje klopt niet meer.
Ā 

Mijn borsten zijn verkeerd terug gaan hangen om de prothese heen. zo kan ik het het beste omschrijven.
Ā 

Bij de uiteindelijke wissel denk ik niet dat ik veel groter wil. Er zit 350 in, is het dan mogelijk om te wisselen met bijvoorbeeld 400? Ik weet van toen (periode 2016 en daarna) dat Dr. Nio toen al een gewilde arts was.
Ā 

Hebben jullie tips qua arts. Op dit

moment ben ik pas net weer terug in de wereld van borstenforum dus ik ben er helemaal uit. Ik weet wel dat ik niet weer naar BelgiĆ« wil voor een operatie. Dat was achteraf heel onhandig. Een helse terug rit, weer helemaal terug die kant op voor de controle.Ā šŸ˜‘Ā Ā 

Daar had ik niet slim over nagedacht van tevoren.Ā 

Dat was het wel voor nu, ik zou kunnen blijven kletsen (typen). Maar het voornaamste staat er al wel in.Ā 
Ā 

groetjesĀ šŸ’‹

Ā 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

HoiHoi,Ā 

Ā 

ik probeer informatie te verzamelen maar het duizelt me een beetje. Ik weet niet zo goed waar ik het zoeken moet.
Er staat zoooo veel informatie op maar ik zie gewoon door de bomen het bos niet meer.Ā 

Ik kijk en lees logischerwijs vooral in de prothesewissel topics maar ik kan niet zeggen dat daar echt iets uitspringt. Zo van ooh die is goed, of ooh wauw dat klinkt positief.Ā 
Ā 

Ik weet wel dat ik niet veel groter wil dan dat ik nu heb. Ik lees regelmatig dat er met wissels echt dubbel zoveel terug in gaat. Dat wil ik eigenlijk dus nietā€¦Ā 

Ā 

ooh en geen lift šŸ˜…Ā 

Ā 

dus tips iemand??Ā 
Ā 

verdiep je daarin of lees dat even.. deze pc juist wel of deze juist niet.. het meest super super ideale zou zijn vlak bij huis natuurlijk haha (west-Brabant)Ā 

Ā 

zijn de protheses erg veranderd tov 7 jaar geleden?Ā 
Ā 

Veel liefsĀ :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



Ɨ
Ɨ
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.