Ga naar inhoud

Borsten te groot na operatie


Aanbevolen berichten

Hi, 
5 maanden geleden heb ik een borstvergroting uit laten voeren. Ik ben zelf erg tenger gebouwd, had maat 65A. Ik wilde iets meer volume. Ik wist niet goed wat ik kon verwachten. De chirurg adviseerde 280cc, high profile. 
Sinds de operatie ben ik erg verdrietig. Ik vind het totaal niet bij mezelf passen, veelste groot en heftig. Ik heb er een totaal ander uiterlijk door. Ik had me verheugd op een zomer met iets vollere borsten, maar in plaats daarvan wil ik mezelf verstoppen. Het is totaal niet wie ik ben. Ze zijn te vol en te groot, het past absoluut niet bij de bouw van mijn lichaam. Ik ben zo verdrietig.
Heeft iemand hier ervaring mee? 

Ik ben bang dat als ik ze zou laten verwisselen door kleinere proteses dat mijn huid opgerekt is - als ik ze er uit laat halen al helemaal.

Alvast bedankt voor een reactie!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey!

 

Ik heb helaas geen tips, want ik zit met exact hetzelfde! Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zich zo voelt na BV... 

Ik ben van 75A naar 75D gegaan, maar door zwangerschap is het nu ook E geworden. Ik voel me totaal niet meer mezelf... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.