Ga naar inhoud

Prothese wissel motiva


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

ik ga in september een prothese wissel krijgen. Ik ben er nog steeds niet over uit welke maat ik ga nemen. Voor mijn zwangerschap in 2010 had ik een strakke 75c. Na m’n zwangerschap erg uitgerekt en fluffy allemaal. In 2021 heb ik mijn borsten laten vergroten met motiva 450cc ergonomix full prothese.dat is allemaal prima verlopen .Begin periode waren ze goed mooi rond strak etc. Maar nu een tijdje heb ik toch wat vel en ruimte over aan de binnen kant van de borsten. Als ik voor over hang, dan hangen ze in een punt. En zitten ze dus niet zo strak als ik zelf zou willen. Ik kan dus geen truitje aan zonder bh. Omdat ze dan toch zo plat gedrukt worden en is niet mooi. Als je kijkt naar natuurlijk komt dit wel meer in de buurt, maar ik wil juist dat het gewoon strak trots voorruit staat aan onderkant en zijkant. Mijn gewicht is constant gebleven de afgelopen 2 jaar. 
 

na 2 jaar ben ik weer langs de plastisch chirurg geweest en we gaan er wat aan doen. Joepie want ik wil graag waar ik in eerste instantie voor kwam. 
 

maar nu is er geadviseerd 625 ergonomix full prothese. 700 kon ook wel maar deze schijnt te kunnen kantelen. Ik hoop dat met 625cc de borst wel helemaal gevuld is.en ik mijn gewenste resultaat krijg

 

ik heb uiteraard nog een afspraak voor dat ik geopereerd word en wil tot die tijd meer onderzoek doen. 
 

zijn hier dames die 625cc motiva ergonomix full hebben. Die ook ooit een 75c van zichzelf hadden. Hetzelfde voor 700cc

 

Welke ervaringen hebben dames met beide prothese? 
 

ik ben zelf 1,71cm 

gewicht 58,7 kg

borst kas omtrek ( onder de borsten 77 cm ) 
 

dank jullie wel en geniet van het mooie zonnetje op zondag

veel liefs 

m

 


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.