Ga naar inhoud

Even voorstellen en grote borstverkleining.


NewBooby

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Wat leuk dat ik eindelijk mag deelnemen!

Al jaren ben ik dood ongelukkig met mijn borsten en doen ze mij zoveel zeer (zowel smetten als rug/schouders/nek). Nu ik 2 prachtige kinderen op de wereld heb gezet en ons borstvoedingsavontuur voorbij is, is het tijd voor mama!

 

Ik ben vanmorgen naar dr. Laura Zaal bij Velthuis Kliniek geweest en ik krijg een borstverkleining!!! Tijdens het consult kwam al direct een goedkeuring vanuit de verzekering en konden we gelijk een datum prikken: 21 september….. spannend!!!

 

Ik heb nu een E-F cup en ik heb aangegeven zo klein als mogelijk te willen gaan. Het liefste een A of kleine B cup. Ik heb ook gelijk een sportschool abonnement afgesloten om in die 4 maanden nog zoveel mogelijk kilo’s kwijt te raken (moet nu al niet denken aan de pijn met sporten door mijn borsten, maar even doorzetten nog). Zo blijven mijn borsten na de operatie zo mooi mogelijk en kan dr. Zaal ze ook zo klein mogelijk maken. 
 

Hoe spannend ik het ook vind.. ik kan niet wachten!!

 

Liefs,

NewBooby

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen @NewBoobywat een goed nieuws en gefeliciteerd! Volgens mij is Laura Zaal wel een kundige chirurg. Ik was 2 weken geleden voor een consult bij velthuiskliniek maar dan in Velp bij Dr Wiebren van den Berg en wordt 25 augustus geopereerd. Was helemaal verbaasd dat het met de ziekenfonds zo snel allemaal ging,zat zo in spanning en was het zo geregeld. 

Ik heb zelf cup G en cup E. En mijn wens is cup C. Pc gaf eerst cup D aan maar aangegeven dat mijn wens meer C naar de kleinere kant toe.Vind het wel heel spannend,  controle loslaten en ze kunnen nooit precies zeggen hoe het wordt. Wel er vertrouwen in omdat hun meer kijk hebben op wat ook bij het lichaam past.Wil ook nog proberen wat met sporten af te vallen maar vindt het ook niet echt prettig sporten op deze manier.  Sowieso nu ik de stap heb genomen voelt het veel zwaarder dan ervoor, hoe ervaar jij dat?

Lieve groet van Marjolein 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marjolein,

 

Wat lief dat je de tijd neemt om te reageren, dankjewel!

 

Ik was ook wel met stomheid geslagen over hoe makkelijk alles ging, heel stom maar ergens geeft mij dat ook een beetje gek gevoel, terwijl ik niets liever wilde dan deze uitkomst. 

Het voelt voor mij wel echt als een eindstreep waarbij ik voor eens en voor altijd verlost ben van deze dingen (ik heb ondertussen niet echt meer een relatie met mijn borsten maar zitten echt alles in de weg voor mijn gevoel). 

 

Maaaaar…. Wat je zegt over controle loslaten en komt alles wel goed etc dat heb ik ook heel erg! Ik ben zelf absoluut niet vd cosmetische chirurgie dus dit (ookal is het plastisch) is echt wel een hele stap, dus wil zoooo graag dat het wordt zoals in mijn hoofd zit. 
 

25 augustus, dat is het zo!! En zet hem op met afvallen! Ik heb vrijdag na mijn consult gelijk sportschool abonnement afgesloten en ga knallen (borsten wel compleet ingesnoerd natuurlijk want sporten is de hel op aarde hihi)

 

Liefs,

Patty

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@NewBooby

Hallo Patty, dat had ik precies zo had er ook een gek gevoel over. Wel fijn natuurlijk en ik ben ook niet van de cosmetische chirurgie wel bewust voor een kliniek gekozen omdat het persoonlijke is maar voelt wel ongemakkelijk. Vond het eerst wel lang duren tot 25augustus maar nu helemaal op ingesteld en leef er helemaal naar toe.Meer sporten,gezonder eten dingen die ik in huis wil klaar hebben en nog lekker vakantie ervoor op mijn werk alles geregeld krijg alle ruimte om te herstellen.Helaas net niet voor mijn 50ste levensjaar,ben in juli jarig 😉

 

Liefs van Marjolein 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.