Ga naar inhoud

Borsten droppen en fluffen nog steeds niet na 12 weken


Aanbevolen berichten

Hi iedereen,

 

ik ben ondertussen 12 weken PO en tot mijn grote teleurstelling staan mijn borsten nog steeds héél hoog. 
Mijn implantaten staan nog steeds heel hoog in profiel en in vooraanzicht heb ik amper een volle onderborst. 
(foto’s in mijn privé album na akkoord)

Zijn er nog meiden waarvan hun drop & fluff pas is begonnen NA 3 maanden? 
Heeft er iemand toevallig ook foto’s van hun proces en evolutie? 
 

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, lesextases zei:

Hi iedereen,

 

ik ben ondertussen 12 weken PO en tot mijn grote teleurstelling staan mijn borsten nog steeds héél hoog. 
Mijn implantaten staan nog steeds heel hoog in profiel en in vooraanzicht heb ik amper een volle onderborst. 
(foto’s in mijn privé album na akkoord)

Zijn er nog meiden waarvan hun drop & fluff pas is begonnen NA 3 maanden? 
Heeft er iemand toevallig ook foto’s van hun proces en evolutie? 
 

Alvast bedankt!

 

Hai, zou ik een kijkje in jouw album mogen nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een borstband moeten dragen? Ik denk dat je dit best met de chirurg bespreekt en indien je nog geen borstband hebt moeten dragen is het misschien een idee om dit wel te doen. Check ook zeker even of je de juiste bh's draagt sinds je operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Nathalie8 zei:

Heb je een borstband moeten dragen? Ik denk dat je dit best met de chirurg bespreekt en indien je nog geen borstband hebt moeten dragen is het misschien een idee om dit wel te doen. Check ook zeker even of je de juiste bh's draagt sinds je operatie. 

Hi Nathalie!

Ik heb tot twee weken geleden elke dag een borstband gedragen, de laatste twee weken af en toe. Ik probeer het momenteel toch terug iets wat vaker te dragen. 
Ik heb meerdere BH’s die ik afwisselend draag, maar de post operatieve draag ik eigenlijk het minste. Misschien kan het daaraan inderdaad liggen dat ik een verkeerde maat heb besteld? 
Ik zou een kleine C, volle D moeten hebben. Ik ben begonnen met een C80 geloof ik..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, lesextases zei:

Hi Nathalie!

Ik heb tot twee weken geleden elke dag een borstband gedragen, de laatste twee weken af en toe. Ik probeer het momenteel toch terug iets wat vaker te dragen. 
Ik heb meerdere BH’s die ik afwisselend draag, maar de post operatieve draag ik eigenlijk het minste. Misschien kan het daaraan inderdaad liggen dat ik een verkeerde maat heb besteld? 
Ik zou een kleine C, volle D moeten hebben. Ik ben begonnen met een C80 geloof ik..

 

Net gekeken, het blijkt toch een 80D te zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey 

mag ik ook toegang tot jouw album. Ik ben op 20 februari geopereerd door dr Verdonck en ik heb ook nog steeds het gevoel dat mijn borsten niet deze fase zijn doorgaan. Ik heb geen decolleté en mijn borsten hebben ook niet zoveel volume aan de onderkant. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Dindin zei:

Hey 

mag ik ook toegang tot jouw album. Ik ben op 20 februari geopereerd door dr Verdonck en ik heb ook nog steeds het gevoel dat mijn borsten niet deze fase zijn doorgaan. Ik heb geen decolleté en mijn borsten hebben ook niet zoveel volume aan de onderkant. 

Hi Dindin! 
Zeer zeker! Ik had jou denk ik al reeds aan mijn privé-album toegevoegd.

Heb jij ook foto’s toevallig?
Ik ben twee weken na jou geopereerd geweest, en vraag me af hoe jouw littekens er uit zien ondertussen ook? 
De mijne zijn heel donker, en komen ver onder mijn borst uit, dus heel zichtbaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 4-6-2023 om 12:49, Dindin zei:

Hey 

mag ik ook toegang tot jouw album. Ik ben op 20 februari geopereerd door dr Verdonck en ik heb ook nog steeds het gevoel dat mijn borsten niet deze fase zijn doorgaan. Ik heb geen decolleté en mijn borsten hebben ook niet zoveel volume aan de onderkant. 

Hi DinDin! 

 

Wou eens even komen polsen hoe het bij jou ondertussen allemaal gaat? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dindin en lesextases!

 

Ik ben ook erg benieuwd hoe het ondertussen met jullie gesteld is? Nog eens enkele maanden verder ondertussen, is alles toch nog goed gedropt en zachter geworden?

 

Mijn operatie is voorzien op 20 november, ik kijk er enorm naar uit! Gekozen voor Motiva ergonomix, en ze worden dual plane geplaatst door dr Verdonck.
 

Mag ik misschien meekijken in jullie album? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.