Ga naar inhoud

Wondinfectie


Manon1993

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik ben  nu 3 week PO na een dual plane borstvergroting. Nou begin ik last te krijgen van mijn linker borst en deze wond begint ook wat rood en pijnlijk aan te voelen. Heeft iemand tips? Is dit een beginnende wond infectie? Ik maak me een beetje zorgen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Manon1993 zei:

Hallo allemaal. Ik ben  nu 3 week PO na een dual plane borstvergroting. Nou begin ik last te krijgen van mijn linker borst en deze wond begint ook wat rood en pijnlijk aan te voelen. Heeft iemand tips? Is dit een beginnende wond infectie? Ik maak me een beetje zorgen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi,

 

Waar heb je precies last van aan je borst? je kan altijd contact opnemen met de kliniek en fotos doorsturen.

 

Ik vind dat het er netjes uit ziet hoor de wond is al mooi dicht. En dat het nog wat rood is is normaal zo zag het er bij moj ook uit.

 

 Maar goed nogmaals bij twijfel gewoon even contact opnemen😇

 

succes met je herstel🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, MommyD zei:

Hoi,

 

Waar heb je precies last van aan je borst? je kan altijd contact opnemen met de kliniek en fotos doorsturen.

 

Ik vind dat het er netjes uit ziet hoor de wond is al mooi dicht. En dat het nog wat rood is is normaal zo zag het er bij moj ook uit.

 

 Maar goed nogmaals bij twijfel gewoon even contact opnemen😇

 

succes met je herstel🍀

Nou je ziet helemaal rechts begin van de wond zeg maar een ronder stukje net beetje wittig er is. Het is wel dicht met een korstje maar ik zie daar onder wat wittig wat lijkt alsof er wat pus onder zit. Op die plek voelt het ook wat pijnlijk en die kant van m'n borst is ook wat opgezwollener. Ik heb indd gister een mail gestuurd met foto maar het is nu natuurlijk net weer weekend. Ik hoop zo dat het niet erger word 😱  ik wilde namelijk net weer een beetje beginnen met het voorzichtig tillen van m'n dochter.    Is er iets wat ik uit voorzorg kan doen om ontsteking te voorkomen ? Zoals preventief ontstekingsremmers slikken ofzo ? 

11 uur geleden, MommyD zei:

Hoi,

 

Waar heb je precies last van aan je borst? je kan altijd contact opnemen met de kliniek en fotos doorsturen.

 

Ik vind dat het er netjes uit ziet hoor de wond is al mooi dicht. En dat het nog wat rood is is normaal zo zag het er bij moj ook uit.

 

 Maar goed nogmaals bij twijfel gewoon even contact opnemen😇

 

succes met je herstel🍀

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Manon1993 zei:

Nou je ziet helemaal rechts begin van de wond zeg maar een ronder stukje net beetje wittig er is. Het is wel dicht met een korstje maar ik zie daar onder wat wittig wat lijkt alsof er wat pus onder zit. Op die plek voelt het ook wat pijnlijk en die kant van m'n borst is ook wat opgezwollener. Ik heb indd gister een mail gestuurd met foto maar het is nu natuurlijk net weer weekend. Ik hoop zo dat het niet erger word 😱  ik wilde namelijk net weer een beetje beginnen met het voorzichtig tillen van m'n dochter.    Is er iets wat ik uit voorzorg kan doen om ontsteking te voorkomen ? Zoals preventief ontstekingsremmers slikken ofzo ? 

 

Dat het nog wat gezwollen is dat is puur nog vocht en het is natuurlijk nog wat gezwollen en gespannen en dat kan ook gewoon pijnlijk zijn je ben natuurlijk pas 3weken po. Ik weet niet of dat zal helpen omdat te gaan slikken. In mijn ogen is het geen ontsteking.
 

Ik vind het er iig mooi en droog uitzien en juist niet het idee dat het pus is zeg maar, maar goed ik ben natuurlijk geen arts he 😇dus zo zie ik het tenminste, maar hopelijk kan de kliniek je daarmee helpen. Het kan helpen om het in te smeren met lotion/ litteken creme, maar dat is maar net wat voor nazorg je heb de ene mag al smeren als alles dicht is en ik bijv mocht pas smeren na 6 weken. En de ene mag wel de borst wat masseren en de ander weer niet.

 

Hoe oud is je dochter? Want je moet idd wel uitkijken met tillen nu had ik een goed herstel en deed echt al heel snel dingen in het huis etc, en ook tillen van mijn jongste (2,5jr) maar de eerste 6 weken word het natuurlijk afgeraden om zwaar te tillen enz. Nu kan je zelf wel goed aanvoelen aan je lichaam hoe en wat maar toch. Ik ging iig zittend de trap op en af😅

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.