Ga naar inhoud

Normale stand ?


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, 

 

Ik heb woensdag een borstvergroting ondergaan, ik kom van een 70a. 

Na 3 zwangerschappen was ook daar weinig van over 😊. Ik wilde graag een vollere boezem en ben geadviseerd om motiva ergonomix 380cc Demi voor de spier te plaatsen. Ik schrok wel een beetje toen ik de bh af deed, ik zie nog weinig ronde vorm zoals ik die heb gewenst, veel vocht vooral ook tussen de borsten, de huid voelt daar ook wat verheven en gespannen. Is dat normaal? En gaan die borsten hun ronde vorm nog aannemen, of zal dit de stand van mijn borsten zijn, zo ver uit elkaar? 

 

Zeer benieuwd naar vergelijkbare ervaringen. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Gigi23 zei:

Hi allemaal, 

 

Ik heb woensdag een borstvergroting ondergaan, ik kom van een 70a. 

Na 3 zwangerschappen was ook daar weinig van over 😊. Ik wilde graag een vollere boezem en ben geadviseerd om motiva ergonomix 380cc Demi voor de spier te plaatsen. Ik schrok wel een beetje toen ik de bh af deed, ik zie nog weinig ronde vorm zoals ik die heb gewenst, veel vocht vooral ook tussen de borsten, de huid voelt daar ook wat verheven en gespannen. Is dat normaal? En gaan die borsten hun ronde vorm nog aannemen, of zal dit de stand van mijn borsten zijn, zo ver uit elkaar? 

 

Zeer benieuwd naar vergelijkbare ervaringen. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi Gigi, maak je geen zorgen, je borsten moeten hun vorm nog helemaal krijgen. Na de operatie staan ze altijd strak en houden ze vocht vast. Ik hield trouwens niet alleen bij mijn borsten vocht vast maar ook heel erg bij mijn buik. Bij mijn buik is het nu gelukkig weg. Je borsten en weefsel worden straks zacht en het "drop & fluff" treed in maar daarvoor moet je echt geduld hebben. Ik ben 2 weken PO en heb het idee dat de spanning iets minder wordt nu maar ga ervan uit dat ik pas na 3 maanden op 90% eindresultaat zit. Vanavond gaan de pleisters van de hechtingen en maak ik weer een foto om het verschil te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lklavertje, die van jou zijn echt heel mooi en rond, wauw! Hoop dat die van mij net zo mooi worden. 

 

Dat vocht rond de buik... Herkenbaar! 

 

Hoe gaat jou herstel, vanaf wanneer ben je weer huishoudelijke taken gaan doen? En hoe is de pijn bij jou? 

 

Ben heel benieuwd naar je foto's! 

Dank voor je antwoord, dat stelt wel gerust. 

 

Sterkte met herstellen 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Gigi23 zei:

Hi allemaal, 

 

Ik heb woensdag een borstvergroting ondergaan, ik kom van een 70a. 

Na 3 zwangerschappen was ook daar weinig van over 😊. Ik wilde graag een vollere boezem en ben geadviseerd om motiva ergonomix 380cc Demi voor de spier te plaatsen. Ik schrok wel een beetje toen ik de bh af deed, ik zie nog weinig ronde vorm zoals ik die heb gewenst, veel vocht vooral ook tussen de borsten, de huid voelt daar ook wat verheven en gespannen. Is dat normaal? En gaan die borsten hun ronde vorm nog aannemen, of zal dit de stand van mijn borsten zijn, zo ver uit elkaar? 

 

Zeer benieuwd naar vergelijkbare ervaringen. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi 

 

het heeft idd echt de tijd nodig om te gaan vormen en alles. De spanning zal nog wel even aanhouden. En uiteindelijk krijg je de drop&fluff methode. 

 

Je borsten veranderen gewoon met de dag maar komt allemaal goed.

 

Ik za je toevoegen aan mijn album ik ben nu 11 weken po en kan je het proces veranderingen goed zien en ook dat ze mooi rond zijn geworden.

 

Succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Gigi23 zei:

Hee lklavertje, die van jou zijn echt heel mooi en rond, wauw! Hoop dat die van mij net zo mooi worden. 

 

Dat vocht rond de buik... Herkenbaar! 

 

Hoe gaat jou herstel, vanaf wanneer ben je weer huishoudelijke taken gaan doen? En hoe is de pijn bij jou? 

 

Ben heel benieuwd naar je foto's! 

Dank voor je antwoord, dat stelt wel gerust. 

 

Sterkte met herstellen 🍀

Ik stond na 2 dagen weer te koken😬, na 1 week weer de was te doen (maar dan wel één voor één in de machine en één voor één ophangen, alle tijd🙂). Ik was wel te snel denk ik. De eerste week had ik eigenlijk alleen onwijs last van mijn rug en wat ongemakjes maar de 2e week kreeg ik een branderig gevoel en steken in mijn borsten. In de ene borst meer dan de andere. Vooral als ik toch teveel deed. Schijnt normaal te zijn maar je moet dus wel écht rustig aan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.