Ga naar inhoud

Motiva progressive +


Aanbevolen berichten

Hoi hoi! Na lang al jullie verhalen te lezen komt mijne er nu eindelijk ook bij, jippie! 

 

19 september staat mijn borstvergroting op de agenda bij dokter Verdonck in Diest.

Ik ga links 300cc en rechts 315cc met de Motiva progressive plus.

Zelf ben ik niet al te groot  en best slank gebouwd, ik fitness veel dus heb wel een goed ontwikkelde kont en benen dus kan niet wachten tot dat wat gelijk gaat zijn met mijn boezem 🤭

Ik ben 2x gaan passen wel verspreid over 2 j, yep er is een tijd over gegaan. Maar nu dat die afspraak staat krijg ik stress over de juiste keuze van implantaat , typisch haha.

Opzich moeten ze er niet te fake uitzien alsof ze er opzijn geplakt met pritt… maar een mooie ronding bovenaan zonder nogsteeds een dikke push up te moeten aandoen is wel gewenst. Dat zou ik moeten hebben bij de Motiva’s? Komen trouwens achter de spier en ik heb een een borstbeen van 6cm wist hij me te vertellen maar eigenlijk geen idee of dat iets doet aan de afstand tussen de 2 borsten?

Ik heb voor de moment trouwens een 75A. Weet nu niet meer zo goed wat te verwachten.

 Help? 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

De progressive plus zouden idd een lichte push-up moeten geven.

 

De implantaten komen achter de spieren te zitten, die spieren hechten aan tegen je borstbeen, ik vermoed dat de breedte van het borstbeen idd beïnvloed hoe ver de borsten uit elkaar staan. 

 

Ik ben zelf ook bij Dr Verdonck geweest (ben aan het herstellen nu, ik heb Motiva ergonomix gekregen) en ben in ieder geval zeer tevreden over hem en de kliniek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk opstaan en meteen een melding te krijgen, dankje voor je berichtje Nathalie! Wanneer ben je geopereerd? Hopelijk niet te veel pijn daar? 
Ik heb me gisteren ook nog een tijdje bezig gehouden met verschillen op te zoeken en ik ben al wat meer gerust nu🤭

Ja super aangename man, op dat vlak heb ik ook totaal geen stress en als je de verpleging ziet op tiktok, zien er allemaal heel fijne mensen uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@L-H-87 Mijn herstel loopt super vlot eigenlijk. Ik heb wel veel pijn gehad in het begin en mijn borsten zijn nog steeds gevoelig. Maar ik heb wel de indruk dat de laatste dagen ik echt steeds minder ongemak heb. Pijn is ook een groot woord, mijn huid is super gevoelig omdat alle zenuwen nog aan het genezen zijn, dus het is meer aanraking / de stof die mijn huid raakt, die voor een onaangenaam gevoel zorgt. De eerste week dat ik terug ging werken stonden mijn borsten op het einde van de dag ook echt onaangenaam hard en gespannen. Terwijl ik nu, een week later, dat helemaal niet meer zo ervaar. Ik voel het af en toe nog wel dat ze hard en gespannen staan maar nu is dat meer een subtiel gevoel.

 

Kwa uiterlijk heb ik echt al super mooie borsten! Die vreemde vorm die borsten in 't begin hebben is er bij mij al zo goed als volledig uit. Ik heb kwa vorm echt al best natuurlijk ogende borsten, alleen staan ze wel nog redelijk hard en zit er weinig beweging in. Ik heb vroeger wel een D cup gehad en zat op een platte c cup voor mijn operatie. Dus ik denk dat door het eigen borstweefsel + dat de huid al wat uitgerekt was, zo snel voor zo'n mooi resultaat heeft gezorgd. Ik gok dat ik nu minstens een E cup heb (ik heb 475cc gehad).

 

De littekentjes zijn klein en gaan denk ik ook mooi genezen maar die zullen sowieso wel hun tijd nodig hebben. Ik smeer hier la roche posay cicaplast B5 gel op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je verslag. Ik hoop dat ik na 1 maand ook kan zeggen dat de vorm mooi is. Ik heb schrik voor te bolle en gezwollen borsten en streef een zo natuurlijk mogelijk resultaat na. Ondertussen heb ik 2 keer borstvoeding gegeven waardoor ik vermoed dat mijn huid ook al iets meer aankan. Ik hoop snel 8 weken verder te staan, dat ik opnieuw kan sporten!
 

Heb jij toevallig foto’s privé staan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt om deze foto’s te delen. Wat een

mooi resultaat na amper 4 weken. Het ziet er heel natuurlijk uit en het litteken is ook heel beperkt. Bij mij zal de cup kleiner uitvallen gezien ook een andere startsituatie maar ik hoop ook op een soortgelijk natuurlijk resultaat. Dinsdag is het zover 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, L-H-87 said:

Heb jij je verband van de operatie 2 weken gedragen tot de controle? Wat heb jij nadien aangedaan (welke bh? borstband)? Draag je dit nog steeds?

Nee, ik heb dit na 6 dagen al uit gedaan omdat ik er veel pijn en vooral heel veel jeuk van had! Ik bleek huiduitslag te hebben tussen mijn borsten. Ik heb dit wel pas na overleg met de kliniek verwijdert.

 

Ik had zelf de Anita frontline open aangekocht maar deze vond ik niet zo fijn vinden, die snijdt te hard op de littekens. Bij de belgian beauty kliniek heb ik dan nog 2 medische bh's van het merk Amouna aangekocht. Deze hebben meer rek en hebben een vrij hoog percentage katoen waardoor ik deze veel beter verdraag. De Anita draag ik nu enkel even tijdelijk terwijl ik de 2 andere was en laat drogen. 

 

De borstband heb ik bij de kliniek meegekregen, deze is de ergonomisch gevormde band van lipoelastic. 

 

Ik ben nog geen 8 weken PO dus moet beide idd nog dag en nacht dragen, de borstband mag wel enkele uren per dag uit wanneer ik rustig zit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips. Ik vraag straks naar de medische bh’s en in hoeverre ik na de operatie mijn maat kan inschatten. Indien mogelijk neem ik er al 1 mee gezien het niet in de buurt is van bij ons.

 

Ik laat de komende dagen eens weten hoe het verlopen is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 8-5-2023 om 11:53, Nathalie8 zei:

Nee, ik heb dit na 6 dagen al uit gedaan omdat ik er veel pijn en vooral heel veel jeuk van had! Ik bleek huiduitslag te hebben tussen mijn borsten. Ik heb dit wel pas na overleg met de kliniek verwijdert.

 

Ik had zelf de Anita frontline open aangekocht maar deze vond ik niet zo fijn vinden, die snijdt te hard op de littekens. Bij de belgian beauty kliniek heb ik dan nog 2 medische bh's van het merk Amouna aangekocht. Deze hebben meer rek en hebben een vrij hoog percentage katoen waardoor ik deze veel beter verdraag. De Anita draag ik nu enkel even tijdelijk terwijl ik de 2 andere was en laat drogen. 

 

De borstband heb ik bij de kliniek meegekregen, deze is de ergonomisch gevormde band van lipoelastic. 

 

Ik ben nog geen 8 weken PO dus moet beide idd nog dag en nacht dragen, de borstband mag wel enkele uren per dag uit wanneer ik rustig zit. 


Ooh ik wist niet dat er verschillende modellen waren die je kan kiezen van steunbh bij de Beauty kliniek? Ik dacht 1 dezelfde en verder geen keuze. Zo fijn om deze berichten te lezen, enkel de jeuk en gevoelige huid klinkt minder aangenaam. Hoe snel ben je weer gaan werken?

Ik had heeeel veel zenuwen om het werk te vertellen dat ik tot 8 weken er kon uitliggen… Ik werk in een voedingsbedrijf en alles bij ons begint vanaf 5kg dat door onze handen passeert en ik verplaats gemakkelijk 4 ton per werkdag🙃🤭

Zou ik jou album mogen bekijken?

Ik heb trouwens vorige week de echo van mijn borsten laten uitvoeren, heeft nog geen 5 min geduurd. Ik vind het een grappig idee dat het vanaf volgend jaar wat langer zou duren als ze een pak groter zijn 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-5-2023 om 08:24, L-H-87 zei:

Bedankt voor de tips. Ik vraag straks naar de medische bh’s en in hoeverre ik na de operatie mijn maat kan inschatten. Indien mogelijk neem ik er al 1 mee gezien het niet in de buurt is van bij ons.

 

Ik laat de komende dagen eens weten hoe het verlopen is. 

Hoe ist het gegaan?? ☺️☺️

 

Als ik zo kan lezen ben je met dezelfde cupmaat als mij begonnen dus ik ben heeeel benieuwd 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 29-4-2023 om 16:10, Sofenie zei:

Hoi hoi! Na lang al jullie verhalen te lezen komt mijne er nu eindelijk ook bij, jippie! 

 

19 september staat mijn borstvergroting op de agenda bij dokter Verdonck in Diest.

Ik ga links 300cc en rechts 315cc met de Motiva progressive plus.

Zelf ben ik niet al te groot  en best slank gebouwd, ik fitness veel dus heb wel een goed ontwikkelde kont en benen dus kan niet wachten tot dat wat gelijk gaat zijn met mijn boezem 🤭

Ik ben 2x gaan passen wel verspreid over 2 j, yep er is een tijd over gegaan. Maar nu dat die afspraak staat krijg ik stress over de juiste keuze van implantaat , typisch haha.

Opzich moeten ze er niet te fake uitzien alsof ze er opzijn geplakt met pritt… maar een mooie ronding bovenaan zonder nogsteeds een dikke push up te moeten aandoen is wel gewenst. Dat zou ik moeten hebben bij de Motiva’s? Komen trouwens achter de spier en ik heb een een borstbeen van 6cm wist hij me te vertellen maar eigenlijk geen idee of dat iets doet aan de afstand tussen de 2 borsten?

Ik heb voor de moment trouwens een 75A. Weet nu niet meer zo goed wat te verwachten.

 Help? 😬

Hoi! Ik ben nu 6 maand verder na mijn borstvergroting bij dokter Verdonck en heb ook gekozen voor motiva progressive +. Ik ben zelf erg klein en slank dus ik heb 255 cc aan beide kanten, meer had ook echt niet gemoeten. Maar ik ben erg blij dat ik voor progressive plus heb gekozen en niet de ergonomix omdat ik nu een heel mooi push up effect heb en ik vind ze nogsteeds heel natuurlijk lijken! Daar hoef je dus niet bang voor te zijn. Ik heb ze trouwens ook achter de spier. Na 6 maand is het mij ook opgevallen dat ze per maand nog ongelooflijk veel veranderen in vorm. Als je vragen hebt laat maar weten, ik kan ze waarschijnlijk allemaal beantwoorden 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2023 om 18:33, Sofenie zei:

Hoe ist het gegaan?? ☺️☺️

 

Als ik zo kan lezen ben je met dezelfde cupmaat als mij begonnen dus ik ben heeeel benieuwd 🤩

Hallo,

 

Ondertussen ben ik 2 maanden PO en ben ik heel tevreden. Sinds de operatie zijn mijn borsten visueel veel veranderd en is de verhouding boven en onder de tepel veel meer in verhouding doordat de prothese geleidelijk is gezakt.
 

Ik had schrik te groot te gaan waardoor niet naturel. Ik had eerst 295 geselecteerd maar na een tweede pasbeurt koos ik 335 gezien hij me zei dat de meeste vrouwen nadien toch spijt hebben niet iets groter te kiezen. 355 kon ook nog, 375 was de grens om er nog naturel uit te zien. Dat wou ik absoluut vermijden. Ik ben heel blij met mijn keuze en het is zeker niet overdreven. 
Ik heb vorige week nieuwe lingerie gekocht. Volgens de verkoopster neem ik best 70E waardoor mijn borsten mooi worden geaccentueerd. 75 D zit zeker ook goed. Visueel lijkt dit eerder een volle C.

 

Mijn borsten voelen zacht aan. Ik heb geen pijn meer en kan opnieuw alles doen als normaal. De voorbije 8 weken heb ik heel consequent de medische BH’s en borstband gedragen. Overdag draag ik dit niet meer. Om te slapen vind ik het voorlopig nog iets aangenamer om te slapen met de bh (niet langer borstband) aangezien ik op mijn zij/half op mijn buik slaap.

 

Veel succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 11-7-2023 om 21:16, L-H-87 zei:

Hallo,

 

Ondertussen ben ik 2 maanden PO en ben ik heel tevreden. Sinds de operatie zijn mijn borsten visueel veel veranderd en is de verhouding boven en onder de tepel veel meer in verhouding doordat de prothese geleidelijk is gezakt.
 

Ik had schrik te groot te gaan waardoor niet naturel. Ik had eerst 295 geselecteerd maar na een tweede pasbeurt koos ik 335 gezien hij me zei dat de meeste vrouwen nadien toch spijt hebben niet iets groter te kiezen. 355 kon ook nog, 375 was de grens om er nog naturel uit te zien. Dat wou ik absoluut vermijden. Ik ben heel blij met mijn keuze en het is zeker niet overdreven. 
Ik heb vorige week nieuwe lingerie gekocht. Volgens de verkoopster neem ik best 70E waardoor mijn borsten mooi worden geaccentueerd. 75 D zit zeker ook goed. Visueel lijkt dit eerder een volle C.

 

Mijn borsten voelen zacht aan. Ik heb geen pijn meer en kan opnieuw alles doen als normaal. De voorbije 8 weken heb ik heel consequent de medische BH’s en borstband gedragen. Overdag draag ik dit niet meer. Om te slapen vind ik het voorlopig nog iets aangenamer om te slapen met de bh (niet langer borstband) aangezien ik op mijn zij/half op mijn buik slaap.

 

Veel succes verder!

 

 

hoi hoi,

 

fijn te horen dat je zo tevreden bent ! 

Klinkt toch gigantisch een E hé als je weet waar we van komen. 

Maar je hebt wel degelijk je 8 weken nodig gehad om echt te recupereren?

 

Ik ben eigenlijk vooral bang dat ik te groot kies.. Ik ga binnen 2 weken terug passen en deze keer neem ik iemand mee want zo alleen gaan passen, ik kan het mezelf niet meer visualiseren wat ik toen heb gezien en het is nu al een tijdje geleden. 

Verder heb ik stress voor na de operatie, heb al gehoord van mensen dat ze hun achterste niet goed konden vegen de eerste dagen, o jeetje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-7-2023 om 17:18, Milavano zei:

 

Hoi! Ik ben nu 6 maand verder na mijn borstvergroting bij dokter Verdonck en heb ook gekozen voor motiva progressive +. Ik ben zelf erg klein en slank dus ik heb 255 cc aan beide kanten, meer had ook echt niet gemoeten. Maar ik ben erg blij dat ik voor progressive plus heb gekozen en niet de ergonomix omdat ik nu een heel mooi push up effect heb en ik vind ze nogsteeds heel natuurlijk lijken! Daar hoef je dus niet bang voor te zijn. Ik heb ze trouwens ook achter de spier. Na 6 maand is het mij ook opgevallen dat ze per maand nog ongelooflijk veel veranderen in vorm. Als je vragen hebt laat maar weten, ik kan ze waarschijnlijk allemaal beantwoorden 😊

Hoi hoi !

 

Bedankt voor je berichtje!

Heel geruststellend om weer een positief verhaal te kunnen lezen. Halleluja want ik ben echt bang nu het dichterbij komt maar toch nog steeds zoooooo ver weg... Ik kijk elke dag nu naar mijn borsten als in een afscheid haha.

 

Is het nu inderdaad zo dat je de prothese nog mooi ziet als je gaat liggen? Heb je toevallig een album? Ik ben zeer benieuwd eigenlijk.

 

En dankjewel, heel lief! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 11-7-2023 om 21:16, L-H-87 zei:

Hallo,

 

Ondertussen ben ik 2 maanden PO en ben ik heel tevreden. Sinds de operatie zijn mijn borsten visueel veel veranderd en is de verhouding boven en onder de tepel veel meer in verhouding doordat de prothese geleidelijk is gezakt.
 

Ik had schrik te groot te gaan waardoor niet naturel. Ik had eerst 295 geselecteerd maar na een tweede pasbeurt koos ik 335 gezien hij me zei dat de meeste vrouwen nadien toch spijt hebben niet iets groter te kiezen. 355 kon ook nog, 375 was de grens om er nog naturel uit te zien. Dat wou ik absoluut vermijden. Ik ben heel blij met mijn keuze en het is zeker niet overdreven. 
Ik heb vorige week nieuwe lingerie gekocht. Volgens de verkoopster neem ik best 70E waardoor mijn borsten mooi worden geaccentueerd. 75 D zit zeker ook goed. Visueel lijkt dit eerder een volle C.

 

Mijn borsten voelen zacht aan. Ik heb geen pijn meer en kan opnieuw alles doen als normaal. De voorbije 8 weken heb ik heel consequent de medische BH’s en borstband gedragen. Overdag draag ik dit niet meer. Om te slapen vind ik het voorlopig nog iets aangenamer om te slapen met de bh (niet langer borstband) aangezien ik op mijn zij/half op mijn buik slaap.

 

Veel succes verder!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-5-2023 om 22:25, L-H-87 zei:

Ik word dinsdag 9/5 om 11u geopereerd door Dr Verdonck (motiva Round full 335 cc - licht push-up effect). Mijn huidige cupmaat is 75A. Spannend!

 

@Nathalie hoe verloopt je herstel?

Ik word in december ook geopereerd door Verdonck 335 cc motiva. Ben je tevreden van het resultaat? Welke cupmaat heb je gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.