Ga naar inhoud

Niet zo blij


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier.

Donderdag 6/4/23 heb ik een borstlift in combinatie met vergroting laten doen. Aangezien door de lift ik redelijk wat eigen borst kwijt zou geraken en ik absoluut minstens terug de grote wou wat ik had heb ik voor 400cc gekozen. Echter ging dit er niet in volgens de dokter en zit in nu met 300cc. Ik ben uiteraard niet zo blij hier mee. Nog iemand zo iets mee gemaakt? Mijn borsten zijn nu precies kleiner dan voor de lift, al mijn bh's zijn te groot 😔. Uiteraard draag ik flink mijn sport bh maar gisteren wou ik het toch snel even uittesten. Hoe lang hebben jullie moeten wachten voor een nieuwe operatie? Mijn tepels zien er ook echt verschrikkelijk uit, inplv mooi rond zijn ze eerder ovaal precies met een kartelschaar uitgeknipt, 1 tepel staat ook gewoon plat 😔. Ik ben zo bang dat dit nooit goed komt. Ik weet wel het idee allemaal nog erg vers en heeft tijd nodig.

Ik veronderstel dat er mij hoe dan ook nog een operatie te wachten staat om mijn tepels te corrigeren. 

 

Liefs!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je er niet tevreden over bent, en dat je minder cc hebt gekregen dan afgesproken!

 

Ik denk dat jouw plastisch chirurg hier niet voor niets voor gekozen heeft, een lift met siliconen is best risicovol, zeker als er te grote protheses in komen. 
 

Probeer je niet te druk te maken, en laat ze eerst even herstellen! 🤗 

 

Je borsten gaan nog indalen, dat kan dus betekenen dat ze er nog groter uit kunnen gaan zien. 
 

Succes met je herstel, komt echt goed! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer dat je niet tevreden bent. Maar zoals hierboven al werd gezegd, het heeft wat tijd nodig om te herstellen en de juiste vorm te krijgen. 
 

Ik heb 3 april een borstlift + implantaat (280cc) laten doen en ik zit wat met het omgekeerde. Ik had ze kleiner en soepeler verwacht. Nu ben ik nog maar 2 weken post-op dus ik ga ervan uit dat die hardheid nog wel wegtrekt.

Mijn tepels zagen er ook heel vreemd en gekarteld en gezwollen uit, maar die beginnen nu wel stilaan een mooiere vorm te krijgen. 
 

Geduld is de enige oplossing hier. Hoe lastig dit ook is 😅

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je minder hebt gekregen dan verwacht. Ik heb 27-3 een borstlift gehad met nieuwe prothese. Ik had ze voor de spier en nu dual plain. Mijn tepels zijn al voor de 2e keer dus gelift en wat verkleind. Mijn littekens zien er eerlijk gezegd wel heel anders uit, en zitten nu nog kleine hechtpleisters op maar gaan er morgen af. Ik heb ze al een keer gezien na een week en zagen er toen al netjes uit.

Bij jou ziet het erg rood is het niet ontstoken mischien?

Het kartelige doen ze vaak om het eindresultaat natuurlijker te laten worden. Ik zou wel even bellen als ik jou was en evt even langs gaan bij de arts.

Groetjes petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
Op 16-4-2023 om 20:23, Charlotte123 zei:

Wat jammer dat je niet tevreden bent. Maar zoals hierboven al werd gezegd, het heeft wat tijd nodig om te herstellen en de juiste vorm te krijgen. 
 

Ik heb 3 april een borstlift + implantaat (280cc) laten doen en ik zit wat met het omgekeerde. Ik had ze kleiner en soepeler verwacht. Nu ben ik nog maar 2 weken post-op dus ik ga ervan uit dat die hardheid nog wel wegtrekt.

Mijn tepels zagen er ook heel vreemd en gekarteld en gezwollen uit, maar die beginnen nu wel stilaan een mooiere vorm te krijgen. 
 

Geduld is de enige oplossing hier. Hoe lastig dit ook is 😅

 

Groetjes!

Hoi Charlotte , hoe is dat nu inmiddels met de soepelheid ? Is het wat zachter voor je gevoel ? 
Ik moet in januari .

 

groetjes Saar

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.