Ga naar inhoud

Open wonden na borstverkleining


Pechvogel91

Aanbevolen berichten

Dag dames, 

 

3 maart 2023 is er bij mij een borstverkleining/lift uitgevoerd. Meteen een erg mooi resultaat, wel erg strak. De eerste 10 dagen ging het goed, daarna ontstond een klein wondje. In het ziekenhuis de hechtstrips laten verwijderen want die zaten er nog op. Vanaf dit moment waren alle drielandenpunten open. Dit ging van kwaad tot erger. Op 2 weken po kreeg ik antibiotica voor een ontsteking. Vanuit daar werden de wonden groter en dieper.
Vorige week zei mijn pc dat ik opnieuw geopereerd moet worden. Deze staat gepland voor 14 april. Precies 6 weken na de eerste operatie😢 inmiddels hangt rechts mijn borstweefsel deels uit mijn borst. Sinds vorige week is de wond onder mijn linkertepel verder aan het wijken. Dit is inmiddels vergelijkbaar met hoe rechts ontstond. 
 

Heeft iemand hier ervaring mee? Volgens de artsen is dit vetweefsel wat na de operatie onvoldoende doorbloed is en afgestorven is. Dit moet er nu uit. Hoe kan het dat ik dit aan beide zijden heb? En hoe weet ik of een nieuwe operatie niet weer tot hetzelfde leidt. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, momenteel beheerst het mijn leven. Ik heb me aan alle voorschriften gehouden en nog steeds doe ik rustig aan en til niks etc. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Dag,

 

Wat naar dat je dit hebt meegemaakt! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wens je echt veel sterkte en een spoedig herstel. Hopelijk is alles goed gekomen? Hebben ze je toch geopereerd? Want normaal gesproken zou de wonden zich zelf moeten herstellen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.