Ga naar inhoud

butterfly terug van weggeweest. 4e operatie 28 april.


butterfly

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Bijna 13 jaar terug kwam ik vaak op dit forum. En nu krijg ik 28 april mijn 4e operatie (wissel,lift,lipofilling, inwendige bh), ditmaal bij wouter van der pot.

Ongeveer 20 jaar geleden: 1e bv 440cc anatomisch voor de spier bij dr vd weij kliniek klein Roosendeal. 2e operatie wissel en lift ivm draaiende prothese bij dr de boer mediconsult, rond dual plane 310 of 345 cc dat weet ik niet meer. Even daarna hersteloperatie gehad ivm nog steeds hang. De foto's staan nog op t borstenforum onder butterfly. Eigenlijk is dat in de jaren erna allemaal erger geworden. Lege huid, hang, protheses die weg trekken bij aanspanning. Kan geen lage truitjes aan, laat staan bikini. Ik hoop dat wouter van der pot de boel weer omhoog en bij elkaar kan brengen. Zijn advies 405cc ergonomix 2. Wie heeft deze protheses ook? Ik wil graag vulling aan de bovenkant en twijfel of deze dat doen.

Zijn er eigenlijk nog mensen op het forum van die tijd? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zullen de tepels nog wat omhoog komen? 

De binnenkant ziet er al voller uit :)

Vandaag iets minder pijn dan de vorige 4 dagen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
17 hours ago, Roxannekoolen said:

Hallo,

 

heb je gekozen voor ergonomix? En hoe is het met de vulling aan de bovenkant? 
 

groetjes roxanne

 

Je vraag was niet naar mij gericht maar ik heb Motiva Ergonomix implantaten dus wou even mijn ervaring delen. Ik heb een super naturel resultaat, ik heb zeker terug vulling aan de bovenkant maar op een erg natuurlijke manier. Als je graag wat push up effect hebt dan vermoed ik dat je best voor andere implantaten zou kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.