Jump to content

butterfly terug van weggeweest. 4e operatie 28 april.

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Bijna 13 jaar terug kwam ik vaak op dit forum. En nu krijg ik 28 april mijn 4e operatie (wissel,lift,lipofilling, inwendige bh), ditmaal bij wouter van der pot.

Ongeveer 20 jaar geleden: 1e bv 440cc anatomisch voor de spier bij dr vd weij kliniek klein Roosendeal. 2e operatie wissel en lift ivm draaiende prothese bij dr de boer mediconsult, rond dual plane 310 of 345 cc dat weet ik niet meer. Even daarna hersteloperatie gehad ivm nog steeds hang. De foto's staan nog op t borstenforum onder butterfly. Eigenlijk is dat in de jaren erna allemaal erger geworden. Lege huid, hang, protheses die weg trekken bij aanspanning. Kan geen lage truitjes aan, laat staan bikini. Ik hoop dat wouter van der pot de boel weer omhoog en bij elkaar kan brengen. Zijn advies 405cc ergonomix 2. Wie heeft deze protheses ook? Ik wil graag vulling aan de bovenkant en twijfel of deze dat doen.

Zijn er eigenlijk nog mensen op het forum van die tijd? 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.