Ga naar inhoud

Buikslapen vanaf wanneer?


Gabriella

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, 

Ik laat me normaal gezien eind deze maand opereren (lift met implantaten) 

Ik ben een echte buikslaper en vraag me af of ik dit nog zal kunnen en vanaf wanneer? Ik zou het heel erg vinden moest dit niet meer kunnen en dat maakt me wat onzeker in m'n keuze. 

Ik plan 300-320cc te laten plaatsen (heb nu kleine 75b). 

Iemand die hierin zijn ervaringen kan delen? 

 

Alvast dank! 🙏☺️

 

X Gabriella

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Gabriella zei:

Hoi iedereen, 

Ik laat me normaal gezien eind deze maand opereren (lift met implantaten) 

Ik ben een echte buikslaper en vraag me af of ik dit nog zal kunnen en vanaf wanneer? Ik zou het heel erg vinden moest dit niet meer kunnen en dat maakt me wat onzeker in m'n keuze. 

Ik plan 300-320cc te laten plaatsen (heb nu kleine 75b). 

Iemand die hierin zijn ervaringen kan delen? 

 

Alvast dank! 🙏☺️

 

X Gabriella

Hoi,

 

Ik ben twee weken geleden geopereerd.

Vanaf 4 weken mag je op je zij slapen. En 6 weken weer op de buik. Ik ben zelf dus ook echt een buik/zij slaper. Heel eerlijk is dat het enige wat me tot nu toe ook echt wel even tegenvalt op de rug slapen. Het went wel, maar is voor mij persoonlijk ook echt wel een ding.

 

Succes met aftellen tot je operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

Ik ben 4,5 maand geleden geopereerd en eerlijk, ik kan nog steeds niet op mijn buik slapen.

Wel 5 minuutjes maar eens langer word ik echt geïrriteerd.

Het gevoel is moeilijk te beschrijven maar het is gewoon nog steeds niet aangenaam.

Toch denk ik dat het zeer persoonlijk is, want op het forum zijn er die het na 6 weken kunnen.

Verder wel heel erg blij met mijn beslissing! 🙂 

 

Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.