Ga naar inhoud

Drielandenpunt


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Zijn er hier ook dames die positieve herstelling hadden bij het drielandenpunt? Ik zie serieus alleen maar horor verhalen 😂😭 wil bijna die hechtingen niet eruit laten halen 😂. 
 

Wat ik niet snap he waarom laten ze daar niet een hechtpleister ofzo? Als die altijd open gaat? Ik ben oprecht benieuwd naar verhalen

 

Groetjes?

Valencia 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

M'n chirurg moest wel lachen toen ik het over dit forum had. Ze zei dat de foto's van anderen natuurlijk ook af kunnen schrikken maar dat ieder lichaam en ook ieders herstel anders is. Sommige mensen gaan er nou eenmaal iets anders mee om dan de bedoeling is bijvoorbeeld. Ze zei namelijk tegen mij dat het als ik het rustig aan doe ik gewoon goed herstel, en dat er ook niks mis kan gaan bij het drielanden punt. Ze zei bij mij om op te letten rond de tepel komende 3 dagen, en thats it. Dus zou me er niet druk over maken ;) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.