Ga naar inhoud

(BV)Even voorstellen!


Raf

Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

ik ben Raf, 42 jaar en heb een BV in de planning staan. Ben nu de trotse bezitter van 80/90A, maar wil graag nog trotser worden 🙂
 

Altijd gedroomd van grotere borsten, maar je accepteerde je uiterlijk. Soms is het zo, nietwaar? Ben 1.65, 66 kilo en ook nog breed geschouderd, waardoor m’n A-tietjes echt wel wegvallen. Een bikini passen in een winkel was altijd goed voor tranen…daar stond ik dan, ik voelde me Rambo in een bandeau bikini. Totale frustratie!

 

Intake gehad bij dr. Eltahir, Bergman Clinic te Heerenveen. OP gaat plaats vinden begin april in Hilversum. Dit is trouwens niet m’n eerste poging: hiervoor ben ik ongeveer 7 maanden bezig geweest met een ziekenhuis in Groningen. Mijn OP daar is tot 2 x toe geannuleerd, de laatste keer zelfs een uur voordat ik al bijna in de auto zou stappen voor de opname. Dat doet iets met je, kan ik je vertellen. Ik ben daarom naar Bergman gegaan, ik durfde de 3e x evt geannuleerd worden niet meer aan. 
 

Ik probeer op dit forum meer info te lezen mbt ervaringen om me voor te bereiden. Ook probeer ik uit te vinden welke prothese: ik heb Mentor zoutwateroplossing rond besproken met de PC, 350-425 CC. Maar ik twijfel of ik toch beter voor siliconen moet kiezen. Zoutwater was mijn voorkeur vanwege minder gezondheidsrisico’s(mijn gedachte) maar uiteindelijk heb je dan ook meer kans op klotsen, minder natuurlijk voorkomen, lekkend ventiel. TWIJFELEN! 🙄

Hopelijk vind ik op dit forum daar ook meer info over of wil iemand zijn/haar zienswijze met me delen. 
 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2023 om 15:07, Raf zei:

Hoi, 

 

ik ben Raf, 42 jaar en heb een BV in de planning staan. Ben nu de trotse bezitter van 80/90A, maar wil graag nog trotser worden 🙂
 

Altijd gedroomd van grotere borsten, maar je accepteerde je uiterlijk. Soms is het zo, nietwaar? Ben 1.65, 66 kilo en ook nog breed geschouderd, waardoor m’n A-tietjes echt wel wegvallen. Een bikini passen in een winkel was altijd goed voor tranen…daar stond ik dan, ik voelde me Rambo in een bandeau bikini. Totale frustratie!

 

Intake gehad bij dr. Eltahir, Bergman Clinic te Heerenveen. OP gaat plaats vinden begin april in Hilversum. Dit is trouwens niet m’n eerste poging: hiervoor ben ik ongeveer 7 maanden bezig geweest met een ziekenhuis in Groningen. Mijn OP daar is tot 2 x toe geannuleerd, de laatste keer zelfs een uur voordat ik al bijna in de auto zou stappen voor de opname. Dat doet iets met je, kan ik je vertellen. Ik ben daarom naar Bergman gegaan, ik durfde de 3e x evt geannuleerd worden niet meer aan. 
 

Ik probeer op dit forum meer info te lezen mbt ervaringen om me voor te bereiden. Ook probeer ik uit te vinden welke prothese: ik heb Mentor zoutwateroplossing rond besproken met de PC, 350-425 CC. Maar ik twijfel of ik toch beter voor siliconen moet kiezen. Zoutwater was mijn voorkeur vanwege minder gezondheidsrisico’s(mijn gedachte) maar uiteindelijk heb je dan ook meer kans op klotsen, minder natuurlijk voorkomen, lekkend ventiel. TWIJFELEN! 🙄

Hopelijk vind ik op dit forum daar ook meer info over of wil iemand zijn/haar zienswijze met me delen. 
 

XXX

Hoi welkom hier

 

Ik heb zelf twee weken geleden een bv ondergaan in kliniek veldhoven. Ik heb de ronde mentor xtra 370cc.

 

Ik snap dat het moeilijk is of je siliconen of zoutwater wil. Ik weet verder alleen dat mocht de zout water gaan lekken dan is het biologisch afbreekbaar en verder wat je zelf al zei heb je meer kans op klotsen en een minder natuurlijk resultaat.

 

Ik ben zelf 169 en 60 kilo ik zelf heb voor ronde gekozen, omdat ik ook aan de bovenkant echt wel vulling miste, na vier kids was het allemaal behoorlijk slap geworden zeg maar😇 Ik kan je toevoegen aan mijn album dan kan je meekijken met mijn proces.

 

En wat vervelend dat het al een aantal keren is afgezegt het is al mega spannend allemaal natuurlijk.

 

Succes met je zoektocht voor je nieuwe boobies🤭

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Thanks! Sorry, late reactie!

 

Ja ik zou graag toegevoegd willen worden, dank je wel voor je aanbod!

 

Inmiddels heb ik een keuze gemaakt, na een 2e consult: het wordt toch siliconen.

 

Hoe gaat het nu met je, zo een paar week verder? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Raf zei:

Thanks! Sorry, late reactie!

 

Ja ik zou graag toegevoegd willen worden, dank je wel voor je aanbod!

 

Inmiddels heb ik een keuze gemaakt, na een 2e consult: het wordt toch siliconen.

 

Hoe gaat het nu met je, zo een paar week verder? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, MommyD zei:
10 uur geleden, Raf zei:

Thanks! Sorry, late reactie!

 

Ja ik zou graag toegevoegd willen worden, dank je wel voor je aanbod!

 

Inmiddels heb ik een keuze gemaakt, na een 2e consult: het wordt toch siliconen.

 

Hoe gaat het nu met je, zo een paar week verder? 

Expand  

Geeft niks en spannend voor je het is dus echt aftellen. Hier gaat het nog steeds goed ook qua herstel vanaf dag 1 niks te klagen gehad gelukkig.

 

Ik heb je toegevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.