Ga naar inhoud

Explantatie met borst lift en prothese of lipofilling


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nieuw op deze forum.

Op 24 mrt heb ik een operatie om mijn borsten te laten liften.

Ik heb al 15 jaar mentor prothese 250 cc.

Momenteel heb ik een 95 (fr) D.

Zowieso wil ik een kleinere cup.

De dokter schat bij explantatie dat er nog een B overblijft… met een grote B zou ik wel kunnen leven, maar een kleine B lijkt me te verschillend van een D cup.

Zijn er onder jullie die hetzelfde ondergaan hebben en / of ervaring hebben met een explantatie met borst lift en eventueel lipofilling. ( al dan niet met ingebouwde bh) of verwisselen van prothesen.

Alle Info is welkom… 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik mijn pc erover gesproken.

Jaren terug waren ze laaiend enthousiast over lipofilling, maar na verloop van tijd wordt het vet geresorbeerd door het lichaam en kunnen vetcysten ontstaan. Door de knobbeltjes te voelen rijst er paniek bij de patiënt... wat niet nodig is, maar zorgt voor de nodige stress... dus zijn ze voorzichtig geworden met lipofilling... is eerder voor een kleine correctie nog toegepast. 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 22-2-2023 om 15:41, Myrthe85 zei:

10 maart staat mijn explantatie gepland in het Zuyderland ziekenhuis. Ik heb nu 75D, had voor de vergroting een 75A maar dat is 20 jaar geleden. De Chirurg denkt dat ik wel een redelijk cup over hou. Ben er benieuwd hoe het zal zijn.

 Veel succes! Laat maat weten hoe het verloopt...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Vandaag zag ik de pc nav de geplande operatie op 24 mrt.

Volgende weed beslist:

Prothesewissel van 250 cc naar 200 cc, mentor coh 1 of 2 en lager profiel, gezien ik een kleinere cup wil ( nu d en k wil een c)

Van achter de spier naar voor de spier

Met lifting 

Tepelhofverkleining en verplaatsen tepel

Zijn er personen die me eventueel foto's kunnen sturen van voor en na van prothese achter naar prothese voor de spier?

Of van gelijkaardige situaties?

 

Met spanning kijk ik uit naar het resultaat...

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 22-2-2023 om 15:41, Myrthe85 zei:

10 maart staat mijn explantatie gepland in het Zuyderland ziekenhuis. Ik heb nu 75D, had voor de vergroting een 75A maar dat is 20 jaar geleden. De Chirurg denkt dat ik wel een redelijk cup over hou. Ben er benieuwd hoe het zal zijn.

Dag  Myrthe85,  hoe is je explantatie verlopen? Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.