Ga naar inhoud

Hi! Oude bekende na 20 jaar weer terug


Sjassie

Aanbevolen berichten

Hi, ik ben Sjas (een oude bekende van het beginnende borstenforum)
Ik heb in 2002 ook meegeholpen aan de KWF borsten kalender.
Had gehoopt niet meer terug te komen maar helaas.
In Mei 2002 heb ik een borstvergroting laten doen door Dhr de Hondt in Tongeren Belgie.
Kan ook niet meer terug vinden welk soort implantaten ik heb gekregen maar ik dacht dat de Mc Ghan / of Mentor, ruw, anatomisch Allergan was.
Ik heb naar dhr de Hond gebeld of hij nog informatie had van 2002. Maar helaas..

Dhr de Hondt had toen gezegt " gaan levenslang mee"  toen....
Maar nu na 20 jaar moeten ze eruit! En snel!

Zijn beide gescheurd en zijn deeltjes gevonden in mijn lymfeklieren.
Ik voelde mij al even niet lekker in mijn vel en dacht dat het door mijn longziekte (longemfyseem) kwam maar nu dit van mijn lijf dit te weten ga ik daar mijn vraag tekens bij neerzetten.

As 15-02 heb ik een afspraak bij plastisch chirurg dhr Damen in het van Weel- Bethesda ziekenhuis in Dirksland en gaan de opties bespreken.

Vergeleken met 20 jaar geleden ben ik nu 20 kg zwaarder en mn borsten zijn uiteraard ook een paar cups meer geworden.
Sowieso zeker nooit geen protheses meer.
Zijn er hier meerdere dames die expantatie / definitieve verwijdering hebben gehad?

Liefs,
Sjassie

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.