Ga naar inhoud

Prothesewissel van 335 naar 700/750?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames, 

 

Tijd geleden dat ik hier geweest ben. In 2011 heb ik mijn 2e bv gehad en ben ik van 280 naar 335cc anatomisch gegaan i.v.m lekkage. 

11 jaar verder en ik blijk de inmiddels verboden protheses te hebben en aangezien ik nooit echt blij ben geweest met het resultaat qua grootte

heb ik besloten dat deze er uit moeten en ga ik voor de 3e keer onder het mes. 

De operatie staat op 7 maart gepland bij Dr. Nio. 

 

Ik heb een heel fijn gesprek met hem gehad en wat ik wil is allemaal mogelijk (meer bolling, groter en wat dichter bij elkaar)

maar dan had hij wel volume nodig zei hij. Ik heb de keus gekregen tussen 650 - 700 - 750 en 800cc Eurosilicone. 

Na een tweede passessie twijfel ik toch nog steeds tussen 700 en 750 cc.

De 800cc vind ik op de een of andere manier net te veel en te kolossaal en als ik eerlijk ben 

vind ik 800 gewoon ook te groot klinken! Ik vond het met passen ook heel zwaar opeens!

 

Met de zoekfunctie vind ik een heleboel dames met 700-750cc maar kan ik geen foto's zien dus ik wil jullie vragen deze met me te delen om eindelijk de knoop door te kunnen hakken. 

Ik ben 1.78 en 62 kg en wil ze natuurlijk wel groter maar niet eerst de borsten de hoek om en dan de rest van mij pas.....

Eigenlijk gaat het helemaal nergens over, ik twijfel over 50cc dat weet ik ook wel, maar toch. Als het goed is begrijpen jullie me wel 😉

 

En voor na de grote dag? Mag je van Dr. Nio op je zij slapen? En douchen? Of verschilt dat gewoon echt per persoon? 

 

Alvast bedankt voor jullie moeite! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb zelf geen 700 CC, maar 615 CC. 

Maar ik denk persoonlijk dat je je niet te veel moet laten leiden door foto's van anderen, want die CC's vallen bij iedereen anders uit. 
 

Ik heb bijvoorbeeld met 615 CC een 75J cup, en dat is best aan de flinke kant. 
Terwijl hiervoor had ik een 75B cup.
 

Ook bij jou zullen ze anders vallen denk ik, omdat je al 2 keer eerder een vergroting gehad hebt. ☺️


Als je bij Dr Nio de maten gepast hebt, dan zou ik gewoon gaan voor het beste gevoel. 50CC meer of minder maakt het denk ik ook niet! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.