Ga naar inhoud

Update voorsteltopic


Gabriella

Aanbevolen berichten

Lieve ladies, 

Een nieuwe update aangezien het vorige dateert van 2018 en ik de stap toen uiteindelijk niet gezet heb door omstandigheden. 

Maar hier ben ik dus terug, inmiddels bijna 38, mama en nog steeds ontevreden over m'n borsten 😜. Intussen heb ik een kleine B75 die niet past in verhouding met de rest van m'n lichaam. Ik zou graag naar een mooie D gaan maar vraag me af of het dan niet té groot gaat worden. 

Dames die van B naar D zijn gegaan?

 

Ik heb morgen een afspraak gemaakt bij dr Verdonck uit de BBC en ben reuze benieuwd. 

Inmiddels heb ik enkele ervaringen gelezen van dames die zich ook door hen hebben laten opereren en ze leken me allen tevreden. 

Ik zit met heel veel vragen. Wil het ook niet op m'n werk zeggen. Sta in het onderwijs maar heb de komende schoolvakanties al reizen gepland en zou toch graag nog ruim voor de zomervakantie de operatie laten uitvoeren. 

Schrijft een huisarts dan ziektedagen voor (indien nodig) weten jullie dat? Omdat het hier een operatie betreft die eigenlijk "luxe" is? 

 

Alvast reuzebenieuwd naar m'n afspraak morgen. 

 

Lieve groetjes, 

Gabriella x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben naar dr Verdonck geweest maar er zou ook een borstlift nodig zijn. Hij verwees me door naar dr van zele of dr de Roeck. 

Kostprijs loopt nu ook wel op, zou zo'n 2000 euro meer zijn dan verwacht 😟ben wel echt ontgoocheld. Nog dames die ervaring hebben met borstlift en prothesen? 

Grtjs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Gabriella zei:

Lieve ladies, 

Een nieuwe update aangezien het vorige dateert van 2018 en ik de stap toen uiteindelijk niet gezet heb door omstandigheden. 

Maar hier ben ik dus terug, inmiddels bijna 38, mama en nog steeds ontevreden over m'n borsten 😜. Intussen heb ik een kleine B75 die niet past in verhouding met de rest van m'n lichaam. Ik zou graag naar een mooie D gaan maar vraag me af of het dan niet té groot gaat worden. 

Dames die van B naar D zijn gegaan?

 

Ik heb morgen een afspraak gemaakt bij dr Verdonck uit de BBC en ben reuze benieuwd. 

Inmiddels heb ik enkele ervaringen gelezen van dames die zich ook door hen hebben laten opereren en ze leken me allen tevreden. 

Ik zit met heel veel vragen. Wil het ook niet op m'n werk zeggen. Sta in het onderwijs maar heb de komende schoolvakanties al reizen gepland en zou toch graag nog ruim voor de zomervakantie de operatie laten uitvoeren. 

Schrijft een huisarts dan ziektedagen voor (indien nodig) weten jullie dat? Omdat het hier een operatie betreft die eigenlijk "luxe" is? 

 

Alvast reuzebenieuwd naar m'n afspraak morgen. 

 

Lieve groetjes, 

Gabriella x

Hoi ik werk zelf in de zorg en heb vrije dagen hiervoor opgenomen, omdat het voor mij zes weken zijn, die ik niet mag werken. Heb wel gewoon open kaart gespeeld, wat ik liet doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.