Ga naar inhoud

Geen gevoel in groot deel van de borsten


Elfi

Aanbevolen berichten

Ik ben nu ruim twee weken po en heb geen gevoel in een groot deel van mijn borsten. Het betreft het hele gebied boven het litteken tot ruim boven mijn tepels. Ik ben benieuwd of andere dit ook hadden / hebben. Kwam dit weer goed en zo ja wanneer? 

Daarnaast zit er nog een behoorlijk verschil in de tepelstand van beide borsten. Ik had een heel klein verschil (zelf nooit zo opgemerkt eigenlijk), maar dit is nu veel groter en valt meer op. Hoop dat het minder opvallend gaat worden.. zijn er ook andere dames die hiermee ervaring hebben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Dominique1978 zei:

Ik vermoed dat de tepelstand te maken heeft met het indalen van je protheses die niet altijd gelijkmatig zakken. Je zal 2-3 maand geduld moeten hebben, mijn chirurg zegt zelfs 6 maand wachten op mooi resultaat ….

Hoop dat dat zo is.. dat het met/na de drop en fluff minder wordt.. maar zou ook goed kunnen dat een kiene afwijking door de vergroting veel meer gaat opvallen. Ik ga het zien.. en ben al heel blij met dit resultaat hoor. Ik heb een album aangemaakt en je toegevoegd.. staat wel een beetje door elkaar heen qua termijn.., weet of of en hoe ik dat kan veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, eliz02 zei:

Ik ben nu bijna 6 weken po en voel de binnenkanten van mn borsten ook nog niet helemaal. Het gevoel aan de onderkant is sinds een weekje terug

Dat geeft hoop dat je met die termijn verandering voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Elfi zei:

Hoop dat dat zo is.. dat het met/na de drop en fluff minder wordt.. maar zou ook goed kunnen dat een kiene afwijking door de vergroting veel meer gaat opvallen. Ik ga het zien.. en ben al heel blij met dit resultaat hoor. Ik heb een album aangemaakt en je toegevoegd.. staat wel een beetje door elkaar heen qua termijn.., weet of of en hoe ik dat kan veranderen.

Ik kan geen album bij je terug vinden …weet niet wat ik mis doe …

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Dominique1978 zei:

Hey ja hoor nu lukt het idd wel!  Hoe gaat het met jou want dat zijn toch heel

wat cc’s die plaats moeten maken.

Ja, het staat flink op spanning ;-).. maar het formaat vind ik wel heel mooi.. misschien lijkt het wat veel op deze foto, maar in kleding zie je nauwelijks verschil (droeg altijd push-ups/maximizers). Herstel gaat heel voorspoedig. Na 1 week was ik weer aan het werk (geen werk met fysieke belasting). Alleen slapen is nog matig, vaak wakker door pijn / een strak en beklemmend gevoel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.