Ga naar inhoud

Prothesewissel bij 2 lekkende monobloc implantaten.


Myrthe85

Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames,

8 jaar gelden heb ik een prothese wissel gehad bij Dr. Visser. Zij adviseerde Monobloc Hydrogel, wat mij toen inderdaad ook een veilig idee leek. 

Enkele weken gelden werd een borst opeens kleiner en slap.

Ik ben vervolgens terug naar Dr. Visser geweest, maar zij ontkende het verschil in borsten en vond het allemaal wel meevallen.

Haar reactie was "je zult er wel iets mee uitgespookt hebben"! Ik was compleet overvallen en verbaast door haar reactie. Zij adviseerde om de andere borst te gaan masseren, dan zou de ander kant ook wel iets zachter worden. Ik vroeg `'masseren, na 8 jaar"? Ja zei ze maar jij bent zeker zo'n eigenwijze die toch niet doet wat ik zeg. 

Ik ben met grote verbazing, totaal overrompeld naar huis gereden. Enkele weken later heb ik de huisarts om een echo gevraagd en wat bleek, beide protheses zijn lek alleen is de ene kant meer aangedaan dan de andere kant. Het lijkt erop dat Dr. Visser niet wil toegeven dat Monobloc Implantaten toch niet zo stevig zijn als dat zij destijds beweerde. Garantie kan ik ook wel naar fluiten want er wordt niet meer gewerkt met Monobloc hydrogel.

 

Nu ben ik bij Dr. Solberg geweest in het Zuijderland ziekenhuis en volgende week heb ik nog een consult met Dr. Feijen. 

Ik word in het ziekenhuis geopereerd omdat ik een vaataandoening heb. De factuur loopt via Mooi kliniek.

Heeft iemand ervaring met Dr. Solberg of Feijen? 

En weet er iemand hoeveel de verzekering eventueel vergoed voor het verwijderen van een lek implantaat? 

 

Groetjes

 

Myrthe 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.