Ga naar inhoud

Noahtygo : 20 januari 2023 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

In de eerste week hulp gehad van mijn man bij het wassen van mijn haar. Einde van de eerste week al zelf door mijn hoofd omlaag te houden bij het aanbrengen van de shampoo en conditioner. Nu in de tweede week gewoon zelf in een normale houding mijn haar gewassen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Elfi zei:

In de eerste week hulp gehad van mijn man bij het wassen van mijn haar. Einde van de eerste week al zelf door mijn hoofd omlaag te houden bij het aanbrengen van de shampoo en conditioner. Nu in de tweede week gewoon zelf in een normale houding mijn haar gewassen. 

Ok wil het namelijk vandaag voor het eerst wassen, ga ik het ook zo doen👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, interessant om jullie verhalen te lezen. Ik ben in april aan de beurt en heb nu al de zenuwen. Hadden jullie dat ook? Vooral ook vanwege de kans op complicaties enz. En heb 2 kleine kinderen hoe dat allemaal moet.  Ik ga jullie volgen. Hoop dat jullie herstel goed verloopt. Gaan jullie ook foto's plaatsen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Manon1993 zei:

Hoi meiden, interessant om jullie verhalen te lezen. Ik ben in april aan de beurt en heb nu al de zenuwen. Hadden jullie dat ook? Vooral ook vanwege de kans op complicaties enz. En heb 2 kleine kinderen hoe dat allemaal moet.  Ik ga jullie volgen. Hoop dat jullie herstel goed verloopt. Gaan jullie ook foto's plaatsen? 

zorgen dat je hulp thuis hebt. Vooral met kleine kinderen lijkt me dat wel goed. Ik weet niet hoe oud ze zijn?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Manon1993 zei:

Hoi meiden, interessant om jullie verhalen te lezen. Ik ben in april aan de beurt en heb nu al de zenuwen. Hadden jullie dat ook? Vooral ook vanwege de kans op complicaties enz. En heb 2 kleine kinderen hoe dat allemaal moet.  Ik ga jullie volgen. Hoop dat jullie herstel goed verloopt. Gaan jullie ook foto's plaatsen? 

Hoi ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig en heb het op me af laten komen. Alles goed gegaan en tramadol tegen de pijn(werkt wel). 

Heb zelf twee jongens van 10 en 14 die hebben mij goed geholpen, maar zijn natuurlijk ook niet meer zo klein. 

Ik heb zelf motiva silksurface rond 450 cc en ben zeer tevreden. 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Femm80 zei:

zorgen dat je hulp thuis hebt. Vooral met kleine kinderen lijkt me dat wel goed. Ik weet niet hoe oud ze zijn?

Ja voor de eerste 4 week heb ik ip goed hulp geregeld maar er zijn misschien altijd wel onverwachtse situaties. Bij je op schoot springen bijvoorbeeld of huilen en ze willen troosten etc. Heb één van bijna 3 en 9 maand.  Dus dat is wel even een dingetje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Manon1993 zei:

Ja voor de eerste 4 week heb ik ip goed hulp geregeld maar er zijn misschien altijd wel onverwachtse situaties. Bij je op schoot springen bijvoorbeeld of huilen en ze willen troosten etc. Heb één van bijna 3 en 9 maand.  Dus dat is wel even een dingetje. 

Ja onverwachte situaties moet je zelf goed om denken. Had ik bij de jongste ook. Bij je op schoot springen en knuffelen dat kan allemaal even niet. Kom vanzelf weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend @Manon1993

Met de nodige hulp is het mij thuis allemaal goed gelukt. Mijn jongste is 2,5 jaar. Ik had en heb allemaal handige foefjes om te voorkomen dat ik moet tillen of dat ze mij te wild knuffelen ;-). 

Viel me de zenuwen wel mee bij mij; wilde dit al zo lang dat ik er helemaal klaar voor was. Al had ik vlak voor de ingreep nog wel even spanning over het formaat (440 CC). Was bang dat het te groot zou worden; na de operatie voelde het formaat meteen goed. 
Herstel gaat voorspoedig; morgen worden de hechtingen verwijderd; ben dan 14 dagen p.o.

Resultaat wordt steeds mooier, al heb ik nog wel verschil in de tepelstand; hoop dat dat nog minder wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi elfi, ben je snachts al pijn vrij? 

Overdag gaat het goed, maar snachts slaap ik Max twee uurtjes op de bank en dan alweer wakker. 

Ik doe ook eigenlijk alweer veel zelf, me eigen wassen, kleden, ontbijt maken ed. Zou dit misschien al te snel zijn? Ben nu één week p.o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt in bed slapen nog niet dan? Vervelend.. Alles dat jij noemt deed ik ook met een week wel weer. Slecht slapen is wel herkenbaar en misschien helpt de bank daarbij ook niet? 

Ik was (en ben nog steeds) vaak wakker. Wordt wakker van pijn / een enorm gespannen gevoel van mijn borsten, maar ook de alleen de rugligging zorgt voor wat spierklachten soms. Val wel weer in slaap. En merk ook wel verbetering per dag/nacht. Vandaag bij de controle gevraagd of ik weer op mijn zij mag slapen en dat mag nu na 2 weken po. Denk dat dat ook scheelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Elfi zei:

Lukt in bed slapen nog niet dan? Vervelend.. Alles dat jij noemt deed ik ook met een week wel weer. Slecht slapen is wel herkenbaar en misschien helpt de bank daarbij ook niet? 

Ik was (en ben nog steeds) vaak wakker. Wordt wakker van pijn / een enorm gespannen gevoel van mijn borsten, maar ook de alleen de rugligging zorgt voor wat spierklachten soms. Val wel weer in slaap. En merk ook wel verbetering per dag/nacht. Vandaag bij de controle gevraagd of ik weer op mijn zij mag slapen en dat mag nu na 2 weken po. Denk dat dat ook scheelt. 

Ik ga vh weekend ook proberen in bed, en vandaag overdag echt minder stekende pijn gehad, dus gaat vooruit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Elfi zei:

Gaat het al wat beter met slapen?

Ik heb een album aangemaakt en jou toegang gegeven.

Ja gaat gelukkig iets beter nu, maar merk dat ik thuis soms teveel doe en dan krijg ik last.. Dankjewel voor de toegang, zal straks even kijken hoe dat dat werkt. 

Bij jou alles goed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Noahtygo zei:

Ja gaat gelukkig iets beter nu, maar merk dat ik thuis soms teveel doe en dan krijg ik last.. Dankjewel voor de toegang, zal straks even kijken hoe dat dat werkt. 

Bij jou alles goed? 

Ja, bij mij alles goed. Moet ook oppassen dat ik niet te veel doe / til. Niet dat ik er last door heb, maar ben wel bang dat het (later) tot complicaties kan leiden. Slapen is ook nog matig doordat ik vaak wakker wordt.. ook daarbij maar geduld hebben denk ik. Net zoals bij het gevoel in mijn borsten..qua tepelstand ben ik wel bang dat het erg verschillend zal blijven.. zit niets anders op dan geduldig afwachten ;-).. ondertussen wel heel blij met het verschil / resultaat hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Elfi zei:

Ja, bij mij alles goed. Moet ook oppassen dat ik niet te veel doe / til. Niet dat ik er last door heb, maar ben wel bang dat het (later) tot complicaties kan leiden. Slapen is ook nog matig doordat ik vaak wakker wordt.. ook daarbij maar geduld hebben denk ik. Net zoals bij het gevoel in mijn borsten..qua tepelstand ben ik wel bang dat het erg verschillend zal blijven.. zit niets anders op dan geduldig afwachten ;-).. ondertussen wel heel blij met het verschil / resultaat hoor.

Ja we willen allemaal te snel hé, geduld hebben is soms lastig althans bij mij wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoe gaat het met je. 

Ik sinds vandaag een andere sport bh aan maatje M. Ik had vd kliniek maatje S, maar deed zo snijden. 

Doe steeds meer dingen gelukkig. 

Vraagje kook jij ook alweer zelf, want ik wil dat eigenlijk ook wel weer gaan doen. En wandelen enzo, ik heb nog niet op de weegschaal gestaan, maar kan zo al zien dat ik best wel wat aangekomen ben. Ik werk in de zorg, dus dan beweeg ik veel en nu al ruim twee weken bijna niks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat goed hier. 

Fijn dat je een BH gevonden hebt die beter zit. Ben die van mij best zat.. Ik kijk enorm uit naar het moment dat mijn PO BH en borstband af kunnen… zo irritant dat beklemmende gevoel..

Ik doe eigenlijk alles dat ik normaal ook doe behalve zwaar tillen en sporten en ik strek mijn armen nog niet helemaal / maximaal (pak wat sneller een krukje).. Ik haal dus gewoon zelf de boodschappen, kook, werk (niet fysiek belastend), maak de bedden weer op, doe de was, etc.. Wandelen deed ik meteen in de eerste week alweer; nu door tijdgebrek weer minder. En de weegschaal vermijd ik een beetje sinds de operatie ;-). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Elfi zei:

Gaat goed hier. 

Fijn dat je een BH gevonden hebt die beter zit. Ben die van mij best zat.. Ik kijk enorm uit naar het moment dat mijn PO BH en borstband af kunnen… zo irritant dat beklemmende gevoel..

Ik doe eigenlijk alles dat ik normaal ook doe behalve zwaar tillen en sporten en ik strek mijn armen nog niet helemaal / maximaal (pak wat sneller een krukje).. Ik haal dus gewoon zelf de boodschappen, kook, werk (niet fysiek belastend), maak de bedden weer op, doe de was, etc.. Wandelen deed ik meteen in de eerste week alweer; nu door tijdgebrek weer minder. En de weegschaal vermijd ik een beetje sinds de operatie ;-). 

Oh wat fijn dat je dat allemaal weer doet, ik nu ook lekker opbouwen. En kan niet wachten om straks bh, 's te gaan passen. Ik weet mijn precieze maat nog niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-1-2023 om 21:43, Manon1993 zei:

Ja voor de eerste 4 week heb ik ip goed hulp geregeld maar er zijn misschien altijd wel onverwachtse situaties. Bij je op schoot springen bijvoorbeeld of huilen en ze willen troosten etc. Heb één van bijna 3 en 9 maand.  Dus dat is wel even een dingetje. 

Ik ben eergisteren geopereerd en heb mezelf ingebouwd op de bank met de salontafel ervoor. De jongste is 15 maanden en kan op deze manier niet ineens onbenullig op me springen.  Misschien voor jou ook een idee? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.