Ga naar inhoud

Eliz02 : 21 dec 2022 : operatie in Turkije


Aanbevolen berichten

Hallo dames, ik lees al een tijdje mee op het forum en dat heeft me heel erg geholpen met het voorbereiden op mijn operatie en alles er om heen. Met name de foto's en de vermelding van de cc's enz. hebben ervoor gezorgd dat ik een goed beeld heb gekregen.  Daarom wil ik me graag even voorstellen en wie weet hebben anderen ook wat aan mijn informatie.

 

Ik ben 33 jaar en mama van 2 kindjes. Had altijd al kleine borsten maar na 2 kindjes was er helemaal niets meer van over. Ik was dus zo goed als plat. Na veel te lezen op het internet en dit forum was ik er al snel over uit dat ik motiva ergonomix wilde. Heb mijn pc wat fotos laten zien en toen hebben wij afgesproken dat hij de 375 full of 380 corsé zou plaatsen. Hij zou tijdens de operatie beslissen wat mooier stond.

 

Uiteindelijk is het de 380 corsé geworden. Mijn lengte is 1.68 en ik weeg 51 kilo. Ik ben er op dit moment heel erg blij mee. Als er iemand is die fotos wil zien stuur gerust een bericht dan zet ik wat fotos in mn album.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! :)

 

Van plat naar 380, da's een hele overgang! Heb je ze achter de spier? 

En in Turkije, hoe ging dat? Ik weet dat ze daar erg goede tandartsen hebben, bijvoorbeeld, maar dat ze dit ook doen, wist ik nog niet. Hoe besloot je daartoe? En hoe ging de voorbereiding en communicatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, EL4774 zei:

Hoi! :)

 

Van plat naar 380, da's een hele overgang! Heb je ze achter de spier? 

En in Turkije, hoe ging dat? Ik weet dat ze daar erg goede tandartsen hebben, bijvoorbeeld, maar dat ze dit ook doen, wist ik nog niet. Hoe besloot je daartoe? En hoe ging de voorbereiding en communicatie?

 

Halloo, jaa ik heb ze achter de spier. En ja 380 is een heel verschil vooral bloot, maar ik moet zeggen dat ik met kleren aan maar een beetje verschil zie omdat ik eerder altijd maximizers droeg😆

 

Nou laat ik het zo vertellen, Turkije heeft hele goede pc's. In mijn omgeving ken ik er heel veel die het in Turkije hebben laten doen. Wat de prijzen hier zijn op dit moment weet ik niet, maar ik denk dat dat ook de helft scheelt. 

 

Ik heb toen een website gevonden waar je recensies over artsen kon lezen en heb ze daarna allemaal op instagram opgezocht en veel research gedaan. Heb contact met minimaal 15 pc's gehad. Het is natuurlijk moeilijker om te kiezen tussen artsen als je ze niet persoonlijk kan spreken van te voren. Maar uiteindelijk heb ik gekozen voor de arts die naar mijn gevoel het meest geinteresseert over kwam, het beste advies gaf en ook hele mooie resultaten op instagram had. Nou was het ook zo dat ik familie heb wonen in dezelfde stad en die hebben ooknog voor mij hier en daar nagevraagd, daar kwamen ook alleenmaar positieve verhalen van dus ik heb daarna ook geen seconde meer getwijfeld! 

Ik kon zijn assistent een appje sturen wanneer ik vragen had, en ze belde gelijk al met uitleg dus de communicatie was ook perfect.

 

Het heeft natuurlijk wel zn nadelen. Ik ben nu terug en bij een eventuele complicatie kun je niet zo even langs gaan. Ik heb gelukkig nog nergens last van gehad maar hopen dat het zo blijft😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2023 om 02:30, eliz02 zei:

Hallo dames, ik lees al een tijdje mee op het forum en dat heeft me heel erg geholpen met het voorbereiden op mijn operatie en alles er om heen. Met name de foto's en de vermelding van de cc's enz. hebben ervoor gezorgd dat ik een goed beeld heb gekregen.  Daarom wil ik me graag even voorstellen en wie weet hebben anderen ook wat aan mijn informatie.

 

Ik ben 33 jaar en mama van 2 kindjes. Had altijd al kleine borsten maar na 2 kindjes was er helemaal niets meer van over. Ik was dus zo goed als plat. Na veel te lezen op het internet en dit forum was ik er al snel over uit dat ik motiva ergonomix wilde. Heb mijn pc wat fotos laten zien en toen hebben wij afgesproken dat hij de 375 full of 380 corsé zou plaatsen. Hij zou tijdens de operatie beslissen wat mooier stond.

 

Uiteindelijk is het de 380 corsé geworden. Mijn lengte is 1.68 en ik weeg 51 kilo. Ik ben er op dit moment heel erg blij mee. Als er iemand is die fotos wil zien stuur gerust een bericht dan zet ik wat fotos in mn album.

 

 

Hallo,natuuuuuurijk zijn we razend benieuwd naar welke foto je wilt delen met ons! Blij dat alles vlot verlopen is. Ik ben op 9/1 geopereerd met de Motiva progressieve plus 355 cc maar moet 2 weken wachten om het resultaat te zien want ben helemaal ingetapet. Maar foto’s volgen als ze vrij en blij zijn 😛

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Dominique1978 zei:

Hallo,natuuuuuurijk zijn we razend benieuwd naar welke foto je wilt delen met ons! Blij dat alles vlot verlopen is. Ik ben op 9/1 geopereerd met de Motiva progressieve plus 355 cc maar moet 2 weken wachten om het resultaat te zien want ben helemaal ingetapet. Maar foto’s volgen als ze vrij en blij zijn 😛

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Haha spannend is dat he! Heb je ze eindelijk en dan kun je ze niet zien😆 ik voeg je even toe dan kun je mn album bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Nathalie8 zei:

Kan ik ook toegevoegd worden aan jouw album? Ik ben in de verkennende fase dus ben ook wel benieuwd naar jouw resultaat. :) 

 

Ja hoor, ik heb je toegevoegd. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze op fotos groter vind lijken als in het echt

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, EL4774 zei:

Ah, oke! Je bent niet over een nacht ijs gegaan ;)

 Fijn dat het allemaal goed gegaan is, sowieso! Waar kun je terecht, mocht er toch iets bijzonders zijn? Je eigen huisarts, of moet je dan een PC hier opzoeken?

 

Nee dat zeker niet haha! Ja ik kan terecht bij mijn eigen huisarts. En als er toch iets gebeurt waar ik de pc voor moet zien dan ga ik gewoon terug naar mn eigen pc in Turkije. Ik kom er sowieso 2, 3x per jaar dus de controles doe ik ook gewoon daar. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, EL4774 zei:

Goed en veilig geregeld dus, lekker ook om zo vaak te gaan, sowieso 😁

Als je wilt, mag je mij ook aan je album toevoegen. Ik heb 350 achter de spier (5 december) en ik ben wel benieuwd naar jouw verloop 🙂

Ja tuurlijk, ik voeg je toe. Wil je mij ook toevoegen als je een album hebt? Ben ook wel benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 13-1-2023 om 02:30, eliz02 zei:

Hallo dames, ik lees al een tijdje mee op het forum en dat heeft me heel erg geholpen met het voorbereiden op mijn operatie en alles er om heen. Met name de foto's en de vermelding van de cc's enz. hebben ervoor gezorgd dat ik een goed beeld heb gekregen.  Daarom wil ik me graag even voorstellen en wie weet hebben anderen ook wat aan mijn informatie.

 

Ik ben 33 jaar en mama van 2 kindjes. Had altijd al kleine borsten maar na 2 kindjes was er helemaal niets meer van over. Ik was dus zo goed als plat. Na veel te lezen op het internet en dit forum was ik er al snel over uit dat ik motiva ergonomix wilde. Heb mijn pc wat fotos laten zien en toen hebben wij afgesproken dat hij de 375 full of 380 corsé zou plaatsen. Hij zou tijdens de operatie beslissen wat mooier stond.

 

Uiteindelijk is het de 380 corsé geworden. Mijn lengte is 1.68 en ik weeg 51 kilo. Ik ben er op dit moment heel erg blij mee. Als er iemand is die fotos wil zien stuur gerust een bericht dan zet ik wat fotos in mn album.

 

 

Mag ik kijken bij je foto's? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-1-2023 om 17:26, eliz02 zei:

Haha spannend is dat he! Heb je ze eindelijk en dan kun je ze niet zien😆 ik voeg je even toe dan kun je mn album bekijken

Je hebt het gehad!!! Kan me niet voorstellen hoe dat nu voelt. Ik ben in april aan de beurt en vind het allemaal zeer spannend. Hoe gaat het met de pijn? En wat is de reden waarom het zo in getaped is? Dat word anders toch nooit gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2023 om 19:52, Manon1993 zei:

Je hebt het gehad!!! Kan me niet voorstellen hoe dat nu voelt. Ik ben in april aan de beurt en vind het allemaal zeer spannend. Hoe gaat het met de pijn? En wat is de reden waarom het zo in getaped is? Dat word anders toch nooit gedaan. 

 

Jaa, ik ben echt superblij hoor! Ik voel me ineens veel vrouwelijker en dat geeft mn zelfvertrouwen wel een hele boost moet ik eerlijk zeggen. Woensdag zijn mijn 6 weken om en ik voel al een tijdje helemaal geen pijn meer. De eerste 2 dagen waren het ergste, maar dan heb je ook wat 🤣 haha. Bij mij waren ze alleen de eerste 3 dagen ingetaped. Maar ik lees hier op t forum dat sommige langer als een week ingetaped moesten blijven. Geen idee! Iedere arts heeft zn eigen werkwijze. Ik voeg je even toe dan kan je ook in mn album kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Woobieboobie zei:

Hi! Ik ga zelf na twee kindjes ook voor 375 cc  in Belgie bij Dr Verdonck maar ik twijfel tussen demi en full. Waar heb jij je keuze voor corse op gebaseerd? Heel ingewikkeld dit omdat het volgens mij bij iedereen anders uit pakt... Mag ik misschien met je mee kijken? 

 

Hoihoii, mijn pc zei dat ik bij de full max tot 375cc zou kunnen gaan vanwege mijn borstbreedte. Die heeft een projectie van 4.8. En de corse heeft bij 380cc een projectie van 5.4. (Ik wilde graag meer projectie) Toen hebben wij afgesproken dat hij tijdens de operatie zou kijken wat mooier zou staan en dat is uiteindelijk de corse geworden. 

 

Ik voeg je ook even toe aan mn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hoi, ik zal 7 december mijn nieuwe Boobies krijgen. 350 cc mid high achter de spier. Ben heel benieuwd naar jullie resultaten. Zou ik deze eens mogen zien? Ik twijfel tussen de mid high en full high... Ik heb nu een lege C cup. Wil graag op een volle D uitkomen. borstbreedte was 13 en 14.5 cm. Alvast hartelijk dank voor jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey Eliz, wat fijn dat alles zo goed gegaan is! Ik vroeg mij af na hoeveel dagen je terug vloog na je operatie in Turkije? Ik wil zelf ook gaan vliegen volgende week en ben opzoek naar ervaringen van andere dames qua reizen net na een bv omdat ik het best wel spannend vind!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.